fredag den 15. juli 2011

Provokerende!

Min veninde Barbara har en søster som er en kendt fotomodel i Danmark - og i udlandet, anyway, jeg har hende på min facebook fordi jeg havde hende i studiet på radioen for nogle år siden og så var hun jo min venindes søster.

Anyway, hun poster et billed taget udenforan Karel Van Mander og så lægger jeg en kommentar til den og så skriver hun til mig privat fordi hun vil høre hvordan jeg har fået min lejlighed - og det er så her jeg er alt for sød af mig - anyway, jeg hjælper gerne alle slags mennesker, også hende her selv om jeg aldrig har kunnet døje hende og ofte har svært ved at se hvordan hun kan være søster til min veninde Barbara som bare er SÅ meget anderledes.

Nå men mens hun spørger om alt muligt og jeg svare, så skriver hun følgende på sin twitter, som linker til hendes facebook - og jeg har også en fornemmelse af at hun ikke kan døje mig....

Der er så mange mennesker i verden, der intet har at sige men som taler uafbrudt!

29 minutes ago via Twitter ·LikeUnlike · · @xxxxxx on Twitter

Men øhhh ........ nu ved jeg godt at det ikke nødvendigvis er mig hun omtaler, men come on......og så skriver hun 10 min. efter "jeg må også snart se din lejlighed......" Øhhh nej du må så ej!

Nå men om lidt kommer Anika og hendes mand Walder og så skal vi ud og spise...........er sulten! Og savner en mand........hvor er jeg tosset at have sådanne tanker!

Total ping-pong tanker - mad/kæreste/kæreste/mad/mad/kæreste og her er kæreste så underforstået god sex........ :)

Ingen kommentarer: