lørdag den 4. april 2015

Kamfercreme og Sexdrømme

Jeg er næsten lige vågnet, det er Lørdag morgen midt i Påsken. Jeg har været i bad og sidder i stuen med det røde gulvtæppe iført strømpebukser og en sandfarvede strikkjole med palietter på skuldrene - det lyder måske lidt yndigt men det er faktisk mere råt end yndigt.

Torsdag aften så jeg billede af Ayals hænder på Facebook, det fik mine tanker til at gå i galop. HELE Fredag tænkte jeg på hans hænder og på sex med ham og sex generelt - faktisk tænkte jeg SÅ MEGET på sex at da jeg skulle kører til Horsens for at hente en skammel jeg har købt, ja så "vågnede jeg op" i Vejle..... og måtte så pænt kører tilbage til Horsens. Skamlen var i øvrigt super super fin og et mega scoop køb. Den er blevet så flot efter at jeg har rengjort den.

I går aftes fik jeg så pludselig stuen for mig selv - altså stuen med TV'et i, så jeg sad og så The Expendable halvt mens jeg kikkede møbler til lejligheden jeg skal møblere i dag - hvilket er grunden til at jeg er så rocker tidligt oppe på en Lørdag. Min Mor og jeg er på vej i Ikea, for om præcis én uge tjekker min største reference gæst nogensinde ind - jeg kan ikke så godt skrive hendes navn her for hun er Frøken DingDing og mega googlede personlighed men hun skal altså bo i min lejlighed - eller i mine forældres nu da min er så fucked.

Nå, men jeg gad ikke se filmen færdig, har set den så jeg gik i seng. Jeg var oprigtig træt. Smurte mine tørrer hænder ind i noget creme jeg har købt i en øko butik i Spanien, cremen er lidt kamfer agtig men det er ikke kamfer creme, det er noget helse noget som er virkelig god men der er noget mynte/kamfer agtigt over det.

Så ligger jeg et par minutter og kan ikke finde ro, når jeg ligger ned kan jeg mærke at jeg har tabt mig, min mave er ikke så stor mere. Jeg trak op i min bluse og mærkede på min mave og bryster, det begynder at blive en lille bitte mikro smule familiar igen - me Gusta!

Af med mine trusser og uden at jeg tænker nærmere over hvad pokker jeg har proppet på mine hænder stikker jeg to fingre fra højre hånd ind i mit underliv mens jeg spytter lidt på venstre hånd som jeg placere i min i forvejen riiimelig våde mis - jeg onanere i få sekunder før jeg opdager at jeg har kamfercreme på mine fingre!!!!

ALT BRÆNDER!!!

Også dog... ikke brænder, ikke svier men hmmmm ja det føles meget levende, lad mig bare sige det sådan!

Jeg er ikke så god til at holde mine orgasmer - når jeg kommer så kommer jeg - måske fordi jeg ofte har prøvet at jeg forsøger at holde mig og så forsvinder orgasmen og jeg kan simpelthen ikke tvinge den frem igen med alle mine talenter, så når jeg har lyst til at komme, så kommer jeg - men i går forsøgte jeg mig at holde igen - det lykkes et par sekunder (et par dejlig sekunder) og så kom jeg - hvilket føltes mega lækkert (Naturligvis)

Jeg tænkte IKKE på nogen mand eller mandlige individer mens jeg legede med mig selv, jeg kan sagtens få god sex med mig selv alene.

Da jeg er færdig skriver jeg til 2 af mine veninder som jeg har en Whats'App tråd med, at jeg ikke kan anbefale at onanere med kamfercreme på sine hænder - i hvert fald ikke de første 10 sek. og så en mega smiley som griner.

Det sidste jeg husker inden jeg falder i søvn - med mit nattøj på - er at det dunker lidt mere saligt end det plejer i min mis, da jeg falder i søvn.

Tror du så ikke i nat jeg drømmer at jeg har sex? Sådan total fuldblown sex? Med en mand som var så steaming hot og alligevel så naturlig? Det er mig en gåde hvordan det er kommet ind i mine tanker og ind i min drøm.

Jeg drømte at jeg var med min kusine inde i hendes forældres gamle gård - hendes far er død og moderen har gården til salg. I går aftes tænkte jeg på at jeg skulle skrive til hende men fik det ikke gjort, så det er naturligt hvordan hun er kommet ind i mine drømme.

Så går vi rundt i huset og i gården og i de forskellige længer.

Drømmen skifter - og normalt plejer mien drømme og drømme generelt at have en rød tråd - men jeg kan end ikke efter et langt bad komme i tanke om hvor tråden er og hvor skiftet skete.

Pludselig er jeg et andet sted - jeg tror jeg måske stadig er på gården, men jeg er alene og jeg ved ikke hvilket rum jeg er i eller om jeg overhoved er i et rum men jeg tror jeg er på min Kusines barndomsgaard.

Jeg er nøgen og ligger ned, jeg har ikke tabt mig dvs. min krop er som den er nu men jeg føler mig sexet og fræk og mit hår er løst og nede og meget langt og lyst og krøllet. Pludselig er der en som kysser mig, jeg kan mærke at jeg i drømme bliver meget overrasket - ikke bange eller forskrækket bare oprigtigt overrasket. Det er tydeligt for mig at mærke at han vil mig. Det føltes dejligt men jeg kan også mærke at jeg tøver med at kysse igen.

It manden og jeg kyssede meget indtil det hele begyndt at gå lidt i stå og blev til lidt for mange tante-kys - men jeg elsker at kysse og personen har store læber kan jeg mærke (ligesom jeg selv) Jeg forsøger at åbne mine øjne men personen holder mig for øjnene og kysser videre mens hans hænder rørere ved min krop - hvilket åbenbart ikke gør mig noget.

Jeg kan mærke han er meget behåret på brystkassen og da personen her er så frisindet at han går direkte efter guldet (min ret så våde mis) gør jeg frisk nok det samme. Han har en mega stiv pik og hans boller er nybarberet - dét overrasker mig på en eller anden måde. Jeg ved ikke hvorfor for IT manden plejede altid at barbere sine eller i hvert fald ofte men de her var helt nybarberet og glatte og dejlige og han havde begge sten :)

Pludselig kan jeg åbne øjne og du gætter simpelthen aldrig nogensinde ever hvem jeg havde sex med....

Ikke Ayal....

Ikke It manden....

Men Norman!

Seriøst, Norman?????!!!!!!

Ham har jeg naturligvis tænkt på her på det sidste men kun i forbindelse med at jeg gerne vil udleje hans sommerhus - jeg har overhoved under ingen omstændigheder fantaseret eller drømt om ham seksuelt!

Jeg tror faktisk jeg forager ham - jeg tror ikke han kan lide mig, han syntes jeg er dum og bindegal og alt muligt andet - jeg kan god huske alle de ting han har sagt om mig og jeg er ret overbevist om at det er pga. de ting og de tanker han har haft om mig at han ikke vil lade mig ordne hans sommerhus. Fair nok - jeg har også givet op på den front så netop dérfor kommer det som en MEGA overraskelse at han vil ha sex med mig.

Og hvorfor ved jeg at han vil ha sex med mig? Fordi det er så tydeligt at han vil mig.  Og vi har det mest svedige sex - vi taler ikke sammen men jeg kan huske alt hvad vi lavede og det var så mega mega fucking skamfuldt godt at det fatter man slet ikke!

Shit hvor var det god sex!

Da jeg så er kommet i drømmen - jeg kan ikke huske om Norman kom (sikke et skarn) så kan jeg huske at jeg tænkte at det ikke var så dårlig sex som jeg huskede. Jeg kan huske at jeg tænker at jeg skal være ærlig over for mig selv og det er jeg - og sexen var faktisk rigtig god med potentiale for at blive bedre.

SÅ MYSTISK!

Norman kikker på mig mens han ser mega selvtilfreds ud (har har trods alt lige knaldet mig til en orgasme så det er okay) og så siger han noget som er mega mystisk og som jeg ikke kan huske. Han sagde noget omkring hvordan han var at have sex med - ordenen kan jeg ikke huske men jeg kan huske at da han sagde det, så tænkte jeg i min drøm at dét kunne han KUN vide hvis han havde læst min blog - altså DENNE HER BLOG!!

Men seriøst, hvordan skulle han kunne det? Jeg har ligesom ikke reklameret med bloggen eller sendt den til ham eller noget - og jeg kan simpelthen ikke med alt min gode vilje huske hvad han sagde men det var helt klart og 100% uden tvivl noget som fik mig til at tænke på at han måtte ha læst min blog for at kunne sige sådan..... og så så han jo så mega selvtilfreds ud - og han havde lige knaldet mig ret grundigt (og godt)

Jeg forstår det ikke - som i slet ikke...... men hold da op en god drøm! Og hvor er det godt at nogle drømme bare er skabt til at forblive drømme!

Ingen kommentarer: