mandag den 7. marts 2011

1. Arbejdsdag

Altså måske overskriften er lidt misvisende for dét at mysteryshoppe og skrive artikler er jo også at arbejde, men for mig føles arbejde mere som noget man forlader sit hjem for at gøre eller øhhhh jeg forlader jo også mit hjem når jeg mysteryshopper......

Men altså, you know what I mean!

I går aftes lå jeg inde i min seng kl. 22.30 men jeg så uret slå 00.48 - kors hvor var jeg ved at blive desperat dér! Og jeg er pænt træt her til morgen og så skal jeg sidde ned ved en computer hele dagen.......*gab*
Men money in my pocket yes yes yes!

Lå og tænkte på at hvis jeg skal starte for real på arbejde 11. Maj 2011 så må jeg vist fremrykke min pilgrimsvandring med en uge så jeg har tid nok, flipper helt ud og dropper mit (kommende) job hvis jeg ikke kan nå at gå min pilgrimsvandring!!!

Den betyder SÅ meget for mig!

Hmm skal vist ha tænkt en hel del i den kommende uge og til at planlægge noget mere.........og NU skal jeg gøre mig klar til at køre!

CPH here I come!

Ingen kommentarer: