søndag den 6. marts 2011

Sleepless

Når jeg har for mange tanker inde i mit hoved så går det 200% altid ud over min søvn! Kl. er nu 07.29 søndag morgen og jeg har været oppe siden kl. 06.10 hvor jeg vågned og bare overhoved ikke kunne falde i søvn - jeg har på nuværende tidspunkt tjekket alle dagens aviser, intet nyt under himlen dér og nu sidder jeg så her i sofaen og kikker ud i min lille bitte golde have og kan slet ikke finde ro.........

Min coaching buddy har løjet for mig, hvilket slet ikke er det væreste (syntes jeg) det væreste er at jeg har opdaget det!!!

Hvorfor kunne jeg ikke bare lade min super skarpe hjerne blive derhjemme og så bare være always happy happy Deidre-Ann som aldrig opdaget noget? Som er lige så god og bundnaiv som en gammel gårdhund? Hvorfor pokker skal min hjerne opfange ét lille bitte ord opfanget i en ordstrøm på 80 ord for så kun at bide mærke i dét ord??

I just don't get it - og nu føler jeg at jeg selv har været med til at ødelægge mit eget lille glansbilled, af min verden, mit liv og min veninde og jeg ville sådan ønske jeg kunne skrue tiden tilbage..........

Ej kan mærke at jeg slet ikke lige orker at skrive nu - så nu går jeg i seng igen

Skulle forresten have mysteryshoppet på Burger King på Rådhuspladsen i går eller i dag, men nu er den brændt.......... ligesom den på Vesterbrogade gjore for et par uger siden, gad vide hvad firmaet jeg Mysteryshopper for siger denne her gang? Sidste gang trode de ikke på mig........

Burger King Brænder

Ingen kommentarer: