onsdag den 21. december 2011

Tøseonani på 6 minutter :)

Jeg måtte simpelhen kapitulere!! 7 minutter efter at min arbejdstid "stoppede" røg jeg ind i sengen og hev sengeskuffen ud, flået mine tre yndlingsdildoer frem og krænget mine armygrønne jeans ned om anklerne sammen med mine fine leopard g-strings trusser fra MarieJo, til side med dynen og så hopsa! Op i sengen med mig........damn jeg følte mig dirty!
I'm convinced girls like I goes straight to hell!

6 minutter - seriøst I do NOT need more time! Two down one to go - jeg brugte selvfølgelig de to dildoer jeg holder mest af.....
Men hey, hvorfor skal jeg altid lege alene? Hvorfor er der ingen mænd der vil nusse om mig? Jeg er fast like hell og er end ikke til nusse pusse (ikke officielt i hvert fald) så jeg er jo suuuper nem at ha med at gøre ikk........
Nå de julegaver køber jo ikke sig selv.........FUCK...... tænk at jeg har ordnet alle it mandens julegaver men ikke mine egne!!!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Du er så fræk!!

De fyre du har kendt nå da rykke sig i håret over at de lod dig gå!!