lørdag den 26. januar 2013

Farvel Kapsabet!

I morgen forlader jeg og ham den søde Kapsabet i Nandi County i Kenya. Vi skal først på en uges rundtur i Kenya, bla. skal vi ned til Nakuru og en nationalpark hvor vi skal hike og på teltovernatning - vi gider ikke det der turist noget med at blive stuvet ind i en bil med 10 amerikanere med store kameraer og betale 4000 dollars for at se en elefant på 600 meters afstand!

Så en telttur og en to personers guided tur i en lille national park er mere os :)

I går holdt vi afskedsmiddag for fødselsafdelingen hvor jeg har arbejdet, det var så hyggeligt - specielt taget i betragtning at jeg de sidste to dag nærmest ikke har sovet fordi jeg har frygtet at der ville dukke 100 mennesker op til en reservation på 30 personer!

Alle hernede skider åbenbart højt og flot på at der er private indbydelser med navn på, for de siger: I'm coming with my friends - eller I've invited all Ward 2 and Ward 8 (= 60 personer jeg ikke aner hvem er!) og så dan har det været hele ugen!

Total kujon agtigt blev jeg hjemme fra arbejde de sidste to dag, kunne ligesom ikke magte at tage flere kenyaner konfrontationer!

Jeg er også gået i gang med Kemi C på fjernundervisning så jeg kan søge ind på jordemoderstudiet til marts - det er RØV SYGT OG MEGA KEDELIGT men et must så jeg klør på.

Samtidig har jeg også fået et ret godt (tror jeg) job tilbud i Marbella i Spanien, så nu er jeg lidt i syv sind mht. hvad jeg skal gøre....

it manden har lavet mad så jeg vil smutte - skal nok snart blive bedre til at skrive :)

Ingen kommentarer: