onsdag den 27. oktober 2010

Just NOT My Kinda Day

Tjekkede lige min dating.dk profil - og siden jeg var inde i morges har jeg haft 178 besøgende, dét i sig selv er skræmmende, men jeg tænkte jeg lige kunne kikke og se hvem det er som har set mig......og tror du ikke, at i hele mit fantastiske dejlige heldige liv at FEDE Martin fra radioen har fundet mig derinde!!!

Af alle mennesker jeg bare ikke gider hverken tale med, se på, høre på eller læse om så har han kikkede på min profil 3 gange siden i morges........Ohhh I'm a lucky patato!

Fandt en lækker bisken af en hot fyr - tror du så ikke hele hans fotoalbum var en slags salgsopstilling af hans lejlighed med dyre designer lamper - som jeg ikke kender navnet på i forgrunden, lamper til 80.000 kr og billeder af havudsigt, designer møbler osv..........sådan noget er total turn off for mig. Jeg syntes punkt et at rene linjer er kolde og dernæst så er jeg til gamle møbler med hygge og historie, tænk at han vil fremvise hvad han ejer (hvis det er hans) på en sådan måde at der helt sikkert at er piger som vil gå rent efter ham pga. de ting og ikke pga. ham som person.........jeg ville aldrig ønske at nogen valge mig af andre grunde end at de kan lide mig, personen Deirdre-Ann!

That's it - I'm over and out, min kop er fyldt!

Ingen kommentarer: