fredag den 17. december 2010

Den Gyldne Mellemvej! :)

Jeg har lagt en plan som jeg vil følge - det er ikke en plan min familie syntes ynderlig godt om, men sådan er det bare - JEG vælger denne gang!

Og jeg vælger ikke at tage hjem til Jylland i denne weekend bare fordi min storebror pludselig for 3 gang på én uge har ændret hvornår han bringer mine Nevøer hjem, selvfølgelig vil jeg gerne se mine nevøer tvivl slet ikke på det, men jeg syntes samtidig det er forkasteligt at to voksene mennesker ikke kan holde fast ved én eneste fucking dato og dét er lige præcis min ligtorn!

Jeg har jo planlagt julefrokost i lang lang tid, siden oktober og nu skal jeg så aflyse og smide alt hvad jeg har for at køre hjem med ham i dag fredag og så tilbage søndag..........dét var jeg lige ved, indtil han så i går sagde at det kunne være de første kørte lørdag og så tilbage mandag og ja faktisk så vidste hans let ikke.......dét var ligesom dråben, nu må de fandeme tage sig sammen!

Jeg har planer hver dag fra i dag til jul og skal jeg nu igen rykke dem fordi han ikke kan beslutte sig? No way!

Så jeg holder alligevel julefrokost selv om den pga. sneen er stærkt reduceret, folk kan simpelhen ikke komme frem, men altså jeg holder julefrokost her og så må vi se hvad vi gør bagefter, jeg har aflyst Karel Van Mander og det gør mig slet ikke noget, jeg er virkelig glad i min sjæl over at jeg ikke skal stå ansigt til ansigt med Norman og hans plastik fantastisk nye kæreste - dét har jeg slet ikke lyst til!

Karel Van Mander er skønt og et super sted at gå i byen, men jeg vil ikke udsætte mig for at møde Norman og se ham håne mig igen som han altid gør - næste gang jeg holder en fest så bliver det til sommer og så er chancerne for at Norman kommer lige nul og jeg kan rigtig slappe af og nyde livet!

Jeg har besluttet at jeg vil arbejde på min børnebog hele dagen i dag, og så forberede julefrokosten i morgen, jeg har jo alt hvad jeg skal bruge - fordi jeg er sådan en samler - så det bliver ingen problem og desserten har jeg jo fra Paradis da jeg mysteryshoppet dér :)

Her til morgen kunne jeg læse dette i avisen (sladder avisen men stadig)

Tine Bryld OVERLEVER!

Sådan! Dét gjore lige fredagen inden jul til en helt speciel fredag! :)

Jeg har sådan tænkt på hende, jeg har jo hendes fine fødselsdagshilsen i bogen hun gav mig......Århhhhhhh hun er virkelig sød, speciel men utrolig sød (og så bor hun i det fedeste hus ever!)

I weekenden altså i nat og natten til søndag lover DMI minus 15 grader og voldssom snestorm........uha I love it!!

Jeg faldt også over denne artikel - selve artiklen er noget vrøvl syntes jeg, men stillingen på billed, dén har jeg aldrig prøved...........dét må jeg gøre en dag! (når jeg ikke mere er 14 kg overvægtig iflg. lægen!)

Fræk Sexstilling

Nå men det var vist alt for nu - børnebogen, et bad og en sengeredning kalder!

Ingen kommentarer: