mandag den 4. april 2011

Home Sweet HOME!

(Skrevet Lørdag d. 2. April kl. ca. 09.00 - Udgivet Mandag d. 4 April kl. ca. 03.47 dansk tid = Jetlag!!)




And thanks to the US Custom for a full body scan, a full BODY search (!) and a cut lock....!

Denne lille seddel lå inde i min kuffert.....


Under tapen sad min hængelås - klippet i stykker

WTF!


 - jeg behøver ikke rejse lige med det samme kan jeg mærke! 21 timers hjemrejse uden søvn og en stor fed neger der står og glor på at jeg klæder mig af indtil jeg står i hvide blondetrusser og hvid blonde bh.......blot for at køre sine gummimhandske beklædte finger rundt langs kanten på min bh - jeg sværger jeg tænkte inden i: "Touch my nippels one more time you fat count and I'll knock you the hell out......" og bagefter tænkte jeg at hvis de bad mig tage mere af så ville jeg ha en advokat, jeg har vel også rettigheder??

De blev ved med at sige at "you got yellow liquid inside...." øhhhhhhhhh hell I don't!! Og så måtte jeg ligesom ind og strippe.......Hmf! Og fandt de noget? NEJ!!

Og nu skal Frk. Overtræt og småsur SOVE 5 kvarter i timen!

Ingen kommentarer: