onsdag den 11. januar 2012

Sikke En Dejlig Aften

Helt vildt dejlig aften jeg har haft i selskab med Maiken på Halifax på Trianglen!!

Vi fik snakket om alt lige fra tøj, mænd, pilgrimsvandring, lort, nytårsaften, ludere, fester, venner, forventninger, rejser, u-lande, psykologer, arbejde, drømme, håb, gården, retssager(en) og så lidt mere pilgrimsvandring!

Jeg får altid sådan en oven ud stor enorm lyst til at løbe hjem og FLÅ min taske ned fra krogen i kælderrummet og storme ud i lufthavnen for at vandre afsted på ryggen af Spanien når jeg har talt med andre om pilgrimsvandring - eller ikke når jeg har talt med alle mulige om det, men når jeg har talt med folk der rent faktisk VED hvad det vil sige at gå en så amazing tur!!

Dejlig dejlig dejlig aften, meget uvented med så skøn en aften.......gik hele vejen hjem gennem Nyboder mens jeg talte i telefon med min søster.

Og nu vil jeg lægge mig til at sove i skøn forvished om, at nok er jeg fyret og snart uden en solid indtjening - men jeg har mit helbred og jeg har mine fulde fem i behold - og jeg tror på at der venter mig noget godt derude.

Ét eller andet sted. I just know.



Rascall Flatts - My wish.



Dét er sådan jeg ved livet er. I'm so so sure!!

Ingen kommentarer: