fredag den 7. december 2012

Kenya :)

SÅ er jeg i Kenya - eller det har jeg været siden onsdag morgen kl. 03.30 men det er først i dag fredag at vi er nogenlunde alene i vores hus.....

Jeg er dog SÅ TRÆT at jeg næsten kan sidde op og sove, hvilket jeg ifølge min kæreste også har præsteret at gøre de sidste par dag....!

Vi fløj i mere end 24 timer, nærmest non stop og uden store muligheder for at sove - jeg tror aldrig jeg skal være mor for jeg bliver virkelig ikke særlig behagelig at omgåes når jeg ikke får min søvn!!

Jeg LOVER HØJT OG HELLIGT at skive mere i weekenden, men lige nu skal jeg ha de sidste afrikaner ud af huset, pakket ud, sove og bare slappe af - og så skal jeg oversætte en lydfil til min ven Jonas som jeg mangler at oversætte fra engelsk til dansk

2 kommentarer:

Veronika sagde ...

Afrika:-) gleder meg til oppdatering ! Så spennende:-)
Her er jeg reiseklar. Kbh i morgen. Tips til what to do? Mat?

Anonym sagde ...

Har du glemt os??:)

God jul

Hilsen en trofast læser :)