søndag den 21. juni 2015

Ugen der gik på held

Jeg har lavet en ny opdatering på min Mac, så det betyder at jeg ikke kan finde ud af hvordan jeg får mine billeder fra min iphone til min Mac uden at bruge et overførselskabel. 

Nogle gange synkronisere iphonen selv med mine "Foto" og andre gange gør den ikke - som feks. lige nu og i dag - jeg har slebet det bord af jeg købte for 100 kr i teak træ med en lille brandskade, det ville jeg gerne vise frem. Jeg har også grundet endnu en stol og taget billeder, så jeg kan søge på de forskellige stole, jeg mangler 3 stk. af 2 forskellige stole og 1 stk. af 3 andre stole..... forvirret?

I min udlejningslejlighed har jeg 2 ens stole og en tredje står i garagen, men det vil sige jeg mangler én stol i alt, for at ha et skønt sæt på 4 stole. 

Til min egen lejlighed mangler jeg 3 stole men jeg har 2 forskellige udgaver af Kro Stolen som den kaldes, og til hver af dem søger jeg 3 makkere - så i alt søger jeg nok 6 stole af "Kro Stolen" men jeg skal jo ikke bruge 6 stk. kun 4 stk., så jeg nu må vi se hvilken model der er nemmest at finde. 

Så her er lidt andre billeder.... 



Ved du hvornår jeg syntes det er lort at bo i en ejendom med andre mennesker? Når en eller anden spasser taber en kop kaffe og lader det hele ligge..... fordi der nok kommer én eller anden og tørre det op.... eller not!

Folketingsvalget 2015 - jeg stemte som tidligere skrevet Liberal Alliance. Jeg har hørt det er strafbart og ulovligt at tage Valgselfies, så jeg startede dagen med at bryde loven - det er dæleme ikke så tit det sker!!

Det er også lidt specielt at få sådan en besked på sin telefon.....! Øhhh.... nå men det var ikke noget skidt. 

Sådan ser strøget i Århus ud, når man bliver overrasket af en regnbyge - og når jeg så samtidig har en Mohair bluse på, ender jeg med at lugte af våd Mohair Får!!!!! Ewwwwwwww


Lige pt. er jeg alene hjemme, Far og Mor er kørt en tur ind til havnen for at få en is - jeg har været på McDonalds og fået coca cola light og en cheese burger og 3 chili cheesetops og så kørte jeg mig en tur indtil jeg var sikker på at min Laborant Mor var kørt hjemmefra med min Far :)

Jeg skyndte mig at hænge vasketøj op og så onaneret jeg på livet løs - jeg tog mit store spejl og satte for enden af sengen, så jeg havde fri udsyn til ALT og så brugte jeg 3 dildoer - din fantasi må gætte sig til hvordan de blev brugt men OMG hvor var det skønt!!!

Det er virkelig ÅR SIDEN jeg har studeret mit eget underliv så meget og så nært - jeg har lovet mig selv at jeg ikke vil forsømme det igen på samme måde. Bla. kan jeg se at jeg har fået mørkere hud omkring min mis - det ved jeg ikke om jeg er så tilfreds med. Det er ikke grimt, det er bare mørkere - ikke brunt eller sort, bare en mørkere nuancen af kridhvid Dansker - jeg ved godt at det er noget som sker for alle, mænds nosserpose er også mørkere end deres pik feks. men bare fordi det er normalt er det jo ikke ens betydning med at jeg syntes det er mega pænt.

Jeg fik taget nogle gode onani billeder til min Scorprofil - frækt.

Og nu er jeg faktisk træt, selv om klokken kun er 20.54..... Zzzzzzzz

Ingen kommentarer: