onsdag den 14. november 2012

En kort opdatering

Hej Hop!

Sidder på vores lille barstol ved kanten ind til selve køkkenet, det er faktisk lidt køligt at hvile mine arme på marmorpladen men det er for varmt at sidde ved spisebordet og arbejde, for solen bager ind og gør bordpladen super varm plus at lyset er så skarpt at jeg ikke kan holde det ud med mine øjne - de er vist lidt lyssentitive nogle gange.

Er i gnag med at lave tekst til et bådsite som it manden er involveret i, OMG det er tørt! Eller egentlig ikke tørt, det som er pisse irriterende er at når en båd feks. hedder "Båd 80 Mediterranee" fra fabrikkens side, så er det jo den båd jeg skal søge informationer om, sådan at jeg kan skrive en beskrivelse a båden, lave en liste over hvad den kan, motormæssigt, længde, brede osv. Men hvis der så er lavet 4 modeller af denne båd, der alle har forskellig motor og indmad så er det PÆNT SVÆRT at vide hvilken båd jeg skal beskrive fordi ham spasser spanioleren som skal give os informationerne ikke kan finde ud af at svare på mails osv.

Så dét gør det utrolig dræbene!

Oven i det så er i går og i dag og i morgen de tre første dage siden bum bum.... ja LÆNGE hvor jeg har været alene, så jeg kan slet ikke finde ud af hvad jeg skal gøre! Ser du, før var jeg SÅ vant til at være alene at jeg havde svært ved at være sammen med andre, nu er jeg SÅ meget sammen med andre at jeg aldrig er alene, end ikke når jeg sover - og det er skønt, don't even get me wrong!

Men, det betyder også at når jeg så er alene som nu så ved jeg ikke helt hvad jeg skal gøre af mig selv! Jeg cirkler rundt og har lyst til at lave noget håndgribeligt og ikke noget net baseret, feks. vil jeg meget hellere i gang med at pakke i flyttekasser end at sidde her men jeg har STADIG ingen bil og nu driver det mig efterhånden til total sindssyge at jeg ikke har nogen - men jeg har heller ingen penge så jeg kan ikke tillade mig at klage. Vi eller min dejlige it kæreste mand har lejet en til mig fra på fredag og indtil vi tager afsted til Afrika, så jeg kan få flyttet og pakket og købt kasser og hvad vi ellers mangler. Det bliver TOP GODT!!

Den 27 november kommer it mandens forældre, OG min ældste lillebror og to af hans venner - helt fint vi har masser af plads men vi troede at vi VAR FLYTTET men ak, vores indflytningsdato er igen blevet udskudt, nu til d. 30 november - og gæsterne flyver hjem d. 1. december hvor it manden også flyver til Danmark for at deltage i en julefrokost.

Så vores tid bliver super SUPER komprimeret og jeg burde bare så meget være færdig med det her skrammel men jeg kan simpelthen ikke tage mig fucking sammen - hader efterhånden både!!

Ellers intet nyt - vi havde svedig sex den anden dag, it manden smurte hele min krop ind i olie og masseret mig - til sidst nusset han min mås og lod fingerne glide ind og ud mellem ballerne og i missen - OMG jeg er solgt!!! Det var SÅ godt!

Desværre er vi begge super dårlige til at tage initerativ til daglig - mega uheldig sammensætning! Jeg gør det ikke fordi jeg gerne vil føle at min kæreste vil mig, det vil han hvis han tager initerativ til sex, eller sådan tænker jeg - it manden tager ikke særlig tit initerativ (eller hvorn' det nu staves) hvorfor ved jeg ikke men det er bare SÅ dumt af os for vi vil begge gerne ha masser af sex og vi har super sex - vi er bare dumme til at komme igang.

Dét skal der NATURLIGVIS gøres noget ved, jeg kan ikke leve de næste 80 år med ike at få sex nok (vi har stadig sex ca. hver dag men altså...!) så nu vil jeg lige bruge et par dage på at udtænkte et system hvor vi feks. begge to skal tage initerativet på en bestemt dag om ugen, på den måde kan vi oparbejde en lille konkurrence om hvem der er bedst til at finde på fantasiting.......*piiift*

Her er lidt billeder som jeg ikke har kunnet uploade før pga. vores dårlige internet som nu HELDIGVIS er kommet igen




Min elektroniske blomst er gået total i voksemode og har endda fået både pinke, mørkerøde og hvide blomster!

I en genbrugsbutik i Jylland fandt jeg dem her til 2 kroner. Det er håndlavede bordskånere til glas - vi har jo lakeret vores fine bord og vil gerne passe på det, så nu er det slut med køkkenrulle under koppen og glasset, nu har vi bordskånere til glas :)

Jeg har også bestilt et par bøger som er kommet med posten om Jordmoderi eller Midwifery :)

Og min uniform - jeg har med vilje valgt en mørk farve da det nok ikke er det smarteste at komme i hvidt eller lyst tøj på arbejde i et land hvor hygiejnen ikke er i top og vandet ikke altid er rent

Vejret de sidste mange dage - hold nu OP hvor det har regnet!!

Når vi handler ind ser det sådan her ud - en kylling og en pose grillkul på skødet sammen med min taske som også er proppet med madvare, mellem mine ben har jeg tre poser og i baggerummet er der én pose (der er fysisk ikke plads til mere) Jeg sidder normalt på det ene ben når vi køre hjem for at der er mere plads på gulvet :)

Det er hvad vi har fået af regn på 24 timer - vi plejer at bruge vaserne til at have nogle kæmpe bloklys i, er det ikke vildt med så meget regn?

Der er mange svære nye ord jeg skal lære men det er rasende spændene at læse om

SÅ meget rodet lejligheden den dag vi skulle rejse fra DK til ES

Og sammen rodet lejlighed set fra en anden vinkel.....

Rodet køkkenbord med mine køb fra Tantekage OG min morgenmad, en pose M&M's

Og min bedste ven, Katrine! My wonderful hot friend - hun er nu kommet op i lejligheden igen efter en sommer i kælderen :)

Af en af min fars kunder fik jeg denne her gummimåtte som  kan sættes fast på instrumentbrættet og så holde fast på mobiltelefonen - den er nok mest beregnet til at bruges i traktore osv. men jeg syntes den er top cool - It manden syntes den er top grim og jeg må ikke sætte den anden (jeg fik nemlig to) op i hans bil - hvilket er helt fint, jeg sætter den bare op i MIN EGEN (når jeg får en altså)




Her er lidt billeder fra min faldefærdige gård - den dag jeg lånte mors lånebil fordi en eller anden havde smadret bagenden på Mercedesen

I entreen er der på vægen malet dette mønster. Jeg tænker det har taget oceaner af tid at male! Det skal ligne en kant med marmoreringer i og så en board med tapet men i virkeligheden er det HELE malet på i hånden, senere er det så tapeseret over af flere omgange...

Så meget for at sætte nye Danfoss termostater på samtlige radiatore....

En 70'er stikkontakt fyldt med katte og fluelort

Tapetmønster

I min gamle spisestue har vægene engang været azurblå - det må ha set meget meget specielt ud, et helt blåt værelse??

Endnu en 70'er stikkonkakt med gaffatape, et levn fra mine lejere

Mine engang så fine håndlavede dørhåndtag som jeg fik lavede et sted på Lolland, nu er de helt rustet fast og grimme

En gammel porcelæns stikkontakt eller bare kontakt, måske jeg en dag piller dem ned og gemmer....måske

View fra mit gamle soveværelse og ud i haven en oktober dag. Græsset er så højt at det er knækket

Tapetmønster i soveværelset - taget i betragtning at der aldrig rigtig har boet damer derude, hvorfor har man så et gråligt og rosa tapet med små sølvsirklinger?

Min engang så fine og gamle glas lampe i køkkenet

Engang et køkken med liv i - og et af de få rum i huset hvor der altid var varmt. Jeg plejet at sidde i køkkenet på køkkenbordet med fødderne i håndvasken og kikke ud - når jeg sad dér ramte solen mig og altid føltes lidt bedre

Den anden del af køkkenet.....

Badeværelsesdøren

Mit engang så fine gamle oliefyr, trappen til loftet og mit fine terrazzo gulv

Gavlen af huset
Min frugthave (engang)

View fra haven mod stalden - der ER virkelig smukt og skønt derude, men ALDRIG NOGENSINDE EVER om jeg vil bo dér igen alene. ALDRIG!

Min engang så fine flagstang...

Mit gamle bryggers....
Nå, det var det for nu - jeg må hellere blive færdig med info omkring de dumme både - fuck jeg glæder mig til jeg er færdig!!

Har forresten fået en booking mere på lejligheden - ca. 4000 kr ned i mit for! Ohhh yes - det falder tørt, skal jo betale termin i næste måned OG flybilletter til Kenya = udgifterne er ikke blevet mindre men måske en dag ik?


Ingen kommentarer: