fredag den 3. juli 2015

Back to where it all began...

...some 20 years ago!

Lige nu, som i skrivende stund, står jeg i køkkenet i min gl. Lejlighed i centrum af Århus. 

Mig, alene i noget der på sigt skal blive MIT hjem (igen)

Det er så uvirkeligt på så mange niveauer. På den ene side har jeg (åbenbart) ikke flyttet mig videre i livet, jeg er blevet ældre, meget ældre men jeg står helt bogstavelig talt samme sted som for 20 år siden. Dog er jeg langt fra knusende ulykkelig. 
På den anden side så har jeg flyttet mig så uendelig langt, jeg er et HELT andet menneske inden i, jeg er meget mere hel, rund, glat og glad når jeg aer min sjæl. 

Så noget er der sket, noget har ændret sig til det bedre. Måske mine drømme og håb for mig selv om min fremtid bare har været for store? Måske jeg ikke skal flyve højere end dette?



Mit første måltid i mit nye hjem i en ny tid

Ingen kommentarer: