mandag den 6. juli 2015

Mig og Min Fortid/Fremtid

Så står jeg igen i køkkenet i min gl. Lejlighed i hjertet af Århus. Det er virkelig oprigtigt en mærkelig følelse!!

Jeg har en ting med køkkenborde, jeg elsker at sidde på dem mens jeg spiser. Det er lidt en udfordring her. 

Jeg har betop handlede ind i Netto som ligger tæt på. For de 127 kr jeg har købt mad for, kan jeg i teorien leve i halv anden uge. Det kunne heg dengang jeg ingen penge havde. 

Jeg kan mærke at jeg savner at have min egen husholdning. Jeg savner mine budgetter - jeg har et budget for ALT hvad der involver penge. Det skal jeg vise dig en dag. 

Når alt sejler er det alfa og omega at have noget jeg har kontrol over. 

Jeg blogger via mobilen og bliver pludselig mindet om hvor seriøst dårligt et site Blogger.com er!!!!!






Ingen kommentarer: