søndag den 1. marts 2015

Pictures

Billeder fra min dagligdag






En lille spidsmus - er den død med stiv diller eller er det bare mig som ser syner?

Jeg tog til København for at deltage i et møde/foredrag med en person hvis job jeg ville dø for at få og jeg ender med at bruge 3,5 timer i tog hver vej (Århus-København tur retur) og så var mødet på 4 timer nedskåret til 1,5 timer hvilket gav mig 3,5 timer (alene) på Jensens Bøfhus på Vesterbrogade...... jeg ringede til ALLE mine veninder og ingen svarede. Jeg sms'et alle mine veninder og alle jeg kender i Købehavn. Én svarede tilbage men var for træt. Længe leve gode venner.....

Efter 2 fadøl af denne størelse var jeg ret træt og turen hjem var mega mega mega MEGA LANG!
I torsdags var jeg til Reformertræning mens IT manden var til vinsmagning. Jeg er altid ret sulten omkring kl. 16-17 tiden men jeg kan ikke spise aftensmad før jeg skal træne, da jeg så får opstød af min mad (nasty!) så jeg måtte vente. It manden skulle være færdig kl. 20.30 - dvs. jeg har været sulten i 5 timer da han var færdig kl. 21.00...... så da jeg var færdig med træning gik jeg i Brugsen og købte ét stk. røget laks og en pakke små oste og med hjælp fra bilnøglen åbnede jeg laksen og spiste den mens jeg drak vand og kvælte ostene..... god nærede aftensmad
Mit tog fra København mod Århus kørte først kl. 00.30..... ankomst kl. 04.09...... gå op til bilen..... køre hjem i 20 min...... og fandem om jeg så kunne sove!



Ingen kommentarer: