søndag den 15. marts 2015

Længe Leve Short Term Rental!

I dag har været en exceptionel travl dag rent bookningsmæssigt! Jeg har fået 11 henvendelser på 4 timer, 3 er 100% blevet til noget, altså booket og betalt, en er smuttet i svinget og resten venter jeg på svar fra.

Det er SÅÅÅ SKØNT! Jeg siger ikke jeg er god til markedsføring, planlægning og koordinering. Jeg VED JEG ER god til det. Jeg sidder her og sørger for at der er gjort rent til tiden og afleveret nøgler i Spanien, samtidig med at jeg selv gør rent og lukker gæster ind i min søsters lejlighed og accepterer bookninger i min egen lejlighed - hvis jeg nu kunne få endnu mere travlt og endnu flere lejligheder, så har jeg den perfekte karriere her!

Og så skal min bog bare blive færdig til korrekturlæsning, så jeg kan få den afsted og ud i den virkelige verden! Nu har den gemt sig længe nok på min computer...!

Fuck det er angstprovokerende at tænke på! Men også skønt - og den SKAL ud uanset hvordan den bliver modtaget, hvis jeg ikke får den ud, vil jeg jo aldrig nogensinde vide eller føle hvordan det er at skrive en bog og så længe jeg kan huske tilbage, altså måske helt tilbage til da jeg var 8 år har jeg drømt om at blive forfatter!

Jeg er gået væk fra at få taget et billede af mig selv og sætte i bogen, jeg er blevet brændt af at sååå mange fotografer at jeg syntes det er noget nær det mest useriøse job i verden!

Norman siger at han ikke har tjent på sin bog men at han har fået en masse god PR. Jeg regner heller ikke med at tjene på min, men hvis jeg kan få dækket mine udgivelsesudgifter så ville et være MEGA skønt, netop fordi jeg ikke har så mange penge at gøre med - men det mest vigtige er PR....OMG det ville være skønt hvis jeg kunne få mere arbejde pga. min bog!

I fredags så jeg denne her mega gigantiske pinke pik midt i Rådhusparken i Århus.... Hold nu OP hvor er det grinagtigt! Men er det bare mig eller vender glansen/pikhoved den forkerte vej?

Mega fed væg hos Slagteren i Viborg i Sct. Mathias Centret. 

Running Sushi i Viborg HAR VERDENS DÅRLIGSTE OG MEST FLABET BETJENING EVER! Og det starter helt oppe ved ledelsen som snerrer af personalet (foran kunderne) og har mere travlt med at skælde personalet ud end feks. at betjene kunderne - der er pt. desværre kun 3 steder i Viborg man kan få sushi men jeg køre seriøst hellere til Århus og køber Sushi end jeg NOGENSIND sætter mine ben derinde!
Derudover, så var udvalget at ægte sushi minimalt - men mærkeligt Kinasushi var der meget af, feks. sushi med kylling, sushi med iceberg salat, sushi med kød......
ALLE reviews om dette sted på Tripadvisor var 100% korrekte og så var de endda ikke SÅ slemme som selve oplevelsen var!!!

 og nu kan jeg ikke holde ud at skrive mere, så Godnat.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

den vender forkert :-)
smeden