lørdag den 8. september 2012

Barnedåb i Østrig

Så sidder jeg på et skønt SKØNT sportshotel i Østrig og nyder at jeg har tid og internet - to ting der ikke særlig tit kombineres med hinanden!

Overfor mig sidder It manden i en sofastol med fødderne oppe på en skammel, skrå ud for ham sidder min nevø fra Sverige på 6 år og spiller ét eller andet heftigt spil på min telefon mens han også har fødderne oppe, bare den lille detalje at de ligger på skøddet af it manden.....saligt syn!

Til højre for mig sidder min yngste lillebror i en sofa og drikker kakao og i den modsatte side sidder jeg så og skuer udover hele min herlige familie som hygger sig!

Min yngste storbror og hans kone, yngste søn, min lillesøster og min ældste lillebror ligger på værelset og sover, det samme gør far (som af alle bare kaldes farfar for så ved vi ligesom hvem der er tale om, hvis vi bare siger "Far" er der mange "Far'er" og så bliver alle forvirret) Farmor er hos min storbror Norman og hans kone og deres lille søn - de skulle vis bare hygge lidt.



Barnedåben er overstået og det var SÅ über hyggeligt!

Ingen kommentarer: