onsdag den 19. september 2012

Søvnmangel

Man skulle tro jeg havde en skrigende unge der holdt mig vågen natten lang, men det har jeg ikke - jeg har kun mig selv og min dejlige kæreste at tænke på - men alligevel er jeg sygt træt som i SÅ TRÆT at jeg tror jeg dør træt!!

Vores seng her i Spanien er 140x200, det er samme størrelse som min seng i København, så der burde ikke være nogen problemer.....men dét er der!

It mandens seng har han købt i 1992 da han flyttede til Herning eller Ålborg eller sådan noget, min seng er fra hmmm 2005 og har en über nice madress der er semi hård på den ene side og hård på den anden, It mandens er bare lort! Periode!

Og jeg er begyndt at sove så ufattelig dårligt at jeg næsten ikke kan holde ud at gå i seng om aftnen fordi jeg bare VED at jeg vil vågne op i morgen endnu mere udkørt og træt....
Jeg er også begyndt at vågne op 3 gange om natten for at tisse - det er fandeme ligesom at ha et barn eller at være 90 og lide af inkontinens! Jeg pisser hele tiden, som i HELE TIDEN!

Det er SÅ galt at jeg er begyndt at overveje om jeg er gravid.....jeg er jo sygt træt som i SÅ TRÆT at jeg kan sidde op og sove i It mandens bil og lad mig lige sige én ting, sådan en sportsbil har ligesom ikke sæder der er lavet for comfortens skyld! Jeg er SÅ træt at jeg tænker på at sove inden jeg overhoved er vågnet igen.....
Men jeg kan bare ikke se hvordan jeg skulle være blevet gravid - ja altså jeg ved jo godt hvordan man knalder børn men jeg er meget meget påpasselig med at mærke efter at min NuvaRing sidder hvor den skal og at den ikke ryger ud osv.

I need a baby right now like I need a hole in my head! Dét var hvad jeg sagde ordret til min veninde London da jeg talte med hende for lidt siden, hun ringede for at sige tak for den mad jeg sendte til hende - jeg er SÅ GLAD for at jeg har kunnet hjælpe hende! Boy do I know hvordan det er at mangle mad og bare ikke kunne få tingene til at hænge sammen økonomisk? Sådan er det stadig men det er ikke nær så slemt som det HAR VÆRET og så er der jo den overdrevet luksus at It manden nærmest betaler alt mad, ja faktisk næsten alt hvad der købes ind....

Vi har lavet en mad budget plan og er ret gode til at holde styr på den, men jeg har ikke betalt til den enndu...pinligt at indrømme men fakta er fakta og jeg tjener ikke rigtig noget i øjeblikket :(
Men jeg laver mange andre ting, feks. stryger jeg alt It mandens tøj, jeg glemmer nærmest at stryge til mig selv - så gør jeg rent og vasker tøj og gulv og holder huset (lejligheden) lækker OGSÅ selv om min energi fortæller mig at jeg burde ligge på sofaen og se Bones hele dagen - jeg hader virkelig at leve sådan her!

Det stinker ikke at ha en bil, som i det stinker FOR HÅRDT! Det her er nøjagtig hvad jeg frygtede ville ske, at jeg sidder her på et bjerg uden mulighed for at komme ud....det føles heldigvis IKKE som da jeg sad på gården uden mulighed for at komme væk......mit humør og min sindsstilstand er meget meget MÆRKANT MEGET anderledes!!!

Men jeg er begyndt at løbe - skulle ha været afsted i morges men kom det ikke, var SÅ træt efter at ha været oppe 3 gange i nat, så om lidt vil jeg ud og løbe, når det er blevet køligere og solen ikke pisker mig i hoved mere - måske så runde dagen af med et dirty karbad sammen med It manden? Bum bum....

Og så har jeg i dag kontakted en pige der går for at være en suuuper coach og som coacher sort for 500 kr, hvilket er en markant anderledes pris end de 1100 eller var det 1500 kr min coach tog i timen? Anyway, jeg har skrevet og spurgt om hun vil coach mig 3-5 gange og så har jeg besluttet mig for at jeg skal sortere i alle de mange MANGE TING der er i mit hoved hele tiden.....

Heller bruge en måned på en ting som så kan blive til noget indbringende end at bruge en måned på at tænke over ti forskellige ting og intet få lavet..... bla har Jonas min lyd ven spurgt om jeg vil skrive til dirty (erotiske) noveller til et firma han arbejder sammen med - bum bum......det vil jeg gerne men kan jeg skriver perverst? I don't know....

Nå men altså hmmm ja hvad er der mere at fortælle fra mit sindsoprivende liv? I forgårs var It manden i Fuengirola for at lave et nyt firma, jeg gik rundt i byens gader og kikkede butikker og funderet over hvorfor jeg syntes Fuengirola er hyggeligere end Marbella og konklutionen er at Marbella består af højhuse, ofte ikke særlige pæne højhuse og Fuengirola består af små skæve søde huse som giver frit udsyn til himmelen, det kan jeg godt lide - men jeg kan ikke lide at jeg går på gaden og kan høre danskere over alt! Det er sådan muslimerne må ha det i Gjellerup Parken i Barbrand, de må føle sig som hjemme - jeg har det stik modsat, hvem i alverden gider gå rundt blandt de taber danskere? Ingen skal fandeme tro JEG er en af dem!!

Inde på facebook er der grupper for danskere i spanien og de ting de diskutere derinde, OMG det fortæller om deres IQ eller manglen på samme og om hvilket socialt lag de kommer fra - for slet ikke at tale om deres navne......der er bare visse navne som høre til i visse sociale lag og det er den slags taber danskere jeg så over det hele i Fuengirola, bare deres måde at tale på var nok til at jeg krøllede tær og holdt min mund lukket. Ingen skal tro jeg er som dem!

Jeg hepper på Marbella hvor der er færre danskere! Og appropo Marbella, så er vi blevet inviteret til indflytter fest hos it mandens ven som lejede det hus vi gav et bud på....kunne godt bruge den aften alene med en god film og sushi her!

Og så har jeg åbnede en bankkonto i Spanien! Wooop - ikke at jeg har penge der skal derind men nu har jeg en hvis det bliver aktuelt. Jeg valgte en ikke-spansk bank, da jeg ligesom ikke har brug for mere økonomisk fuck i mit liv og jeg ikke stoler en dørt på spanier og deres banksystem. Så jeg havde besluttet at jeg enten ville ha Barclaey bank som jeg havde da jeg boede i London eller også ville jeg ha Deutche Bank - jeg valgte sidstnævnte fordi de var mest proff.

Alt på kontoen er gratis hvis jeg bare køber to ting pr. kvartal med kortet, så er der ingen gebyr det første år, andet år koster mit visakort så 8 euro men ellers er det dét.

Og NU skal jeg ud og løbe. Basta. (og nej jeg gider ikke men jeg skal og jow jeg gider godt kom så afsted...)


Overspringshandlinger søges NU??

Ingen kommentarer: