torsdag den 27. september 2012

Regn, Rusk og Kedsomhed

Jeg keder mig - OMG hvor jeg keder mig. Jeg keder mig så meget at jeg næsten ikke orker at skrive...

I øjeblikket er vejret her i Spanien utrolig dårligt, ja jeg troede slet ikke det var muligt men det er det! Havde jeg en vinterjakke og et par lukket varme sko så tog jeg mig en laaaang travetur i vejret som det er nu

Det startede for et par dage siden med tung tåge der kom rullende ind fra havet

Den kom tættere og tættere på

Og så begyndte det at regne....(meget!)

Og nu er tågen bare over alt og jeg kan slet ikke kikke igennem den
Det er så koldt her lige nu, fordi husene i Spanien ikke er isoleret - hvorfor fatter jeg ikke, hvis man isolere et hus, holder det så ikke også varmen ude og kulden inde om sommeren?

Well what do I know, men jeg har taget uld sokker på, slap af bukser og den samme t-shirt som jeg har haft på hele uge og så min store uldfætter af en cardigan - og stadig er jeg kold af pommeren til, specielt mine tær fordi der er marmor gulv i hele lejligheden - minus gulvvarme....

SENERE

Min veninde fra UK ringede lige, vi har talt en del sammen her på det sidste. Hun er blevet fyret fra sit radioproducer job og jeg har anbefalet hende at tage fat i en fyr fra Capital Radio som jeg kender - det har hun gjort og de har åbenbart talt en del sammen og han har givet hende en masse gode råd, så nu er hun helt lykkelig - har lige lavet en post-it til mig selv at jeg skal huske at skrive til min ven fra Capital og sige tak fordi han har taget sig tid til at tale med min veninde :) Det er ALTID vigtigt at anerkende folk der gør noget godt, man ved aldrig hvornår man får brug for deres hjælp igen og hvis man så bare har været en egoistisk røv så er der ikke meget hjælp at hente mere!

Min UK veninde siger at jeg 100% skal forfølge min jordemoderdrøm...... I'm like, jeg ved det virkelig ikke. At lave radio er SÅ FEDT men det lykkes bare ikke rigtig for mig selv om jeg prøver og jeg kender en del mennesker. Hver morgen lytter it manden og jeg til P7 via nettet og OMFG hvor er hende værten bare E L E N D I G!! I dag da der er en eller anden gammel sangere der er død, kunne jeg 200% høre hende læse informationerne op omkring hvem han var og hvad han havde lavet  op fra nettet, måske Wickipedia - det var bare SÅ dårligt og sådan er hun hver evig eneste morgen.....! Mega dårlig til sit job men alligevel er det hende der har de rigtige forbindelser og ikke jeg....

I dag skulle nogle leveringsfolk fra IKEA komme forbi med en masse møbler, eller ikke masse møbler men vi har købt en ny madress - it mandens er fra 1992 og jeg sover SÅ dårlig i den! Samtidig har vi købt en gæsteseng og to madresser dertil - men de er ikke kommet som aftalt - og så NU ringer de at de er her om 10 min.

Så må heller blive færdig. It manden er ude hos Aktionæren og kommer ikke hjem før sent i aften. Det gør slet ikke noget at han er væk en hel dag, hvad gør noget er at jeg ikke kan gøre det samme......arghhh! I wanna go places too!

Nå, det skal nok gå - tingene ændre sig jo hele tiden ikke sandt?

Ingen kommentarer: