fredag den 23. juli 2010

Bivirkninger ved at sove længe...

I dag har jeg for første gang i flere måneder sovet længe, jeg valgte ikke at sætte mobilen til at ringe (bruger den som vækkeur når jeg er i Jylland) og tænkte at jeg ville sove til jeg vågnede.

Men først ringede min søster kl. 09.00 og kl. 10.45 ringede en ang. min lejlighed i Århus som skal lejes ud - og så kunne jeg lige så godt stå op, selv om jeg - igen - kom meget sent i seng!

Hverken det at komme sent i seng eller at stå sent op ligner mig, men det er jo også min "ferie" uge fra det arbejdsløse marked.... :(

Men det at sove længe har faktisk rigtig mange bivirkninger, altså udover at jeg nu er helt radbrækket i kroppen af at have ligget så meget ned og at klokken er så fremskredet at jeg føler dagen næsten er gået - udover det, så har jeg også haft de vildeste grimmeste drømme fordi jeg har sovet men alligevel ikke rigtig sovet.

Det er lidt svært at forklare, men jeg sov uden at være i en dyb søvn, i min søvn hørte jeg biler køre på vejen - og mine forældre bor altså ikke liiiige op af en vej! Jeg hørte skraldebilen, fuglene, en gøende hund osv - så jeg er faktisk rigtig træt nu og det føles som om jeg ikke sov rigtigt.

Dernæst, så drømte jeg, mellem min søvn om voldtægten. Det er egentlig ikke noget jeg tænker på hver dag, eller hver uge for den sags skyld. Faktisk sad jeg lige og tænke på hvornår jeg sidst havde tænkt på "det" og på "ham" - og selv om jeg har tænkt lidt mere over det her på det sidste end normalt, så tænke jeg måske på "det" en eller to gange om måneden men aldrig i lang tid. Jeg har jo tænkt hele scenariet igennem 1. million gange og konklutionen er altid den samme, at jeg var så ung at jeg ikke kunne have gjort en forskel.

Men her på det sidste har jeg som skrevet tænkt mere over det end normalt, fordi jeg har fundet ud af at "han" er gået i land (han er jo sømandskok) og bor nu ikke så forfærdelig langt fra mine forældre ca. 15, 20 km men det er ikke fordi jeg er bange for at møde ham, for jeg kan slet ikke se hvad han skulle lave her i min forældres by. Men det som faktisk skræmte mig mest, var at jeg en dag på Facebook fik en hmmm hvad hedder det..........en påmindelse? Om at jeg måske kendte denne her person.

Du ved, i højre hjørne af Facebook kommer der nogen gange venners venner op som computeren foreslår at du måske kender - i og med at vi gik på samme folkeskole og han gik i klasse med en af mine brødre (og i øvrigt var og ER en klam taber) så har han jo også gået til feks. fodboldt med nogen af de drenge jeg har gået i folkeskolen med, så selv om jeg ALDRIG har tilføjet en fra min folkeskole selv, så har jeg rigtig mange af dem på facebook - det startede faktisk som en steppebrænd da jeg startede inde på radioen, fik mellem 15 og 30 venneanmodninger OM DAGEN! Totalt langt ude at folk pludselig vil være venner fordi man snakker i en mikrofon, men når man går på gaden i byen vil ingen hilse.......SÅ overfladisk!!

Nå men, "han" er venner med 13 af mine "venner" (de er nu også allesammen rykket ned på Liste 4!) og derfor kom "han" frem som en mulig ven, for ca. 2 uger siden......jeg fik et total chock da jeg så hans navn og grimme billed - hvor han i øvrigt sidder med en lille pige på skødet!! Mit hjerte røg op i halsen og jeg tjekkede straks alle mine bruger indstillinger for at se om min facebook nu også ER lukket hermetrisk! Det var den selvfølgelig og jeg har af samme grund ikke et profil billed på min facebook - men at se ham sidde med en lille pige på skødet var lige ved at få mig til at kaste op, hvad laver han med den pige?? Er det hans egen??

1 million milliard spørgsmål ramte mig, men da jeg ikke kan få nogen svar så lod jeg det bare være og blokeret ham fra min facebook - men inden da kunne jeg se at han er medlem af den gruppe som blev laved på facebook i mit navn for at samle penge ind til min gård......spooky at han følger mig, eller at han vil være medlem af en gruppe som skal samle penge ind til den pige han har voldtaget....tænk hvis han har givet penge til mig?? Nasty tanke!!

Så pga. det har jeg tænkt mere på ham og det fik mig igen til at tænke på at hvis det nogensinde sker igen, altså at jeg bliver voldtaget, så har jeg kørt scenariet igennem 3 millioner milliarder gange om hvad jeg så vil gøre - næste gang, så går jeg ikke down in silence that's for darn sure!!

Næste gang, så kæmper jeg imod, om det så skal koste mig livet - jeg vil kæmpe for min ret til selv at bestemme hvem jeg har sex med, min ret til at være mig, min ret til at være kvinde og min ret til mit liv. Jeg har læst SÅ meget stof om voldtægter og bevisførelse osv. læser faktisk så godt som ALT hvad jeg støder på, måske ubevist men det gør jeg og jeg ved at det er vigtigt med bevisførelsen, ellers kan de risikerer at gå FRI!!!

Tænk at have mod til at anmelde og så går idioten fri fordi bevisførelsen er forkert, for svag eller for usikker.......i min verden burde de stilles op på en række som stikkerne efter 2. Verdenskrig og skydes. Kort og godt og jeg gør det gerne selv - i går var jeg i biografen med de små og se Predatore og i en af slutsceneren stikker og slår og sparker og råber en mand mens han er ved at myrde en af de der Predatore og han blev bare ved og ved og ved........sådan tænker jeg det må være at dræbe noget som virkelig virkelig ligger en for had, sådan må det være når man er presset så langt ud at man kæmper for sit liv og dérfor er jeg slet ikke i tvivl om at jeg vil kunne dræbe hvis jeg skulle, hvis jeg blev presset til det.

Og en voldtægtsmand, dét ville være at presse mig!

Jeg tænker altid at det er godt at have lidt lange negle, har altid fin neglelak på både fingere og tær og jeg tænker at det er godt med lange negle da jeg så kan kradse hudceller af hans krop og ansigt til dna beviser, det vil så sidde oppe under neglene hvor der kan laves skrab fra.

Dernæst så skal jeg huske at memorise hele hans ansigt, alder, race, tøj, højde, modersmærker, tatoveringer, hår osv. Alt skal huskes, fotograferes inde i hoved - måske det er derfor jeg er så utrolig observant i dag, mine veniner griner ofte af mig fordi jeg ser de mærkeligste ting ved folk som de ikke selv ser......men jeg kan læse folks udseende og tøj på under 2 sek. og bagefter remse det op inde i hoved og når jeg kikker op igen så passer det jeg lige remset op til punkt og prikke og det gør mig ganske godt tilfreds, for skulle det ske at jeg bliver udsat for voldtægt igen og overlever - så vil jeg dedikerer resten af mit liv til at finde og udslette manden og det vil være mig en sand fornøjelse på niveau med en hobby!

- men selvfølgelig håber jeg ikke af hele mit hjerte at det sker igen, men alt sådan noget er ting jeg har drømt om i nat og her til formiddag, virkelig ikke særlig skønt, men det er dejligt at få det skrevet ud af kroppen, måske jeg stadig kan nå at vende dagen til noget godt! :)

Med udsigt til 25 grader burde det kunne lade sig gøre - med en sms fra Norman ville det helt sikker kunne ske men ham høre jeg ikke fra, desværre.


Knus

Ingen kommentarer: