lørdag den 9. juni 2012

iiiiihhhh altså!

Min kage er færdig og ligner .... ja ikke en fodbold!

Og så skriver Valerie til mig


  • Deirdre-Ann, Hi! Can we meet for a quick drink at my hotel at 7:00 PM? I have a meeting at 8:00 and one at 5:00 PM so that is the window... I can meet you in the lobby at 19:00 if that works for you?
  • I am in room 1200 in case you want to leave a message

    Altså dét er jo slet ikke en del af planen - jeg får total stress for nu venter Lita på mig kl. 18 fordi jeg troede vi skulle mødes kl. 16, altså Valerie og jeg....

    Tænke tænke....

3 kommentarer:

Tante Kage -kagedage sagde ...

Vi vil se billeder af Kagen!!!!!

Kan du ikke rykke Lita lidt?

Deirdre-Ann sagde ...

Billeder kommer - og Lita blev også rykkede og aftnen blev HELT UVENTED!!

Total celeberty møde jeg var til på 12 sal på The Hilton, damn.....!!!

Tante Kage -kagedage sagde ...

aaaiiiihhh, du kan da ikke ligge sådan en teaser ud..... kan du SÅ komme igang med at blogge, vi er nogen der venter på dine fortsættelser!! ;)