lørdag den 16. juni 2012

Indlæg nr. 800!

Og så har jeg end ikke tid til at gøre det særligt....langt eller lækkert!

Min søster bliver 32 år i dag og holder fest om halvanden time, hele dagen er gået med at hjælpe hende med at forberede sig. Hun er lidt nede pga. ingen kæreste, intet job og så har hun jo været ret syg i en længere periode (har jeg fortalt det?) Hun har fået konstateret kronisk betændelse i leveren....

Anyway - jeg er kørt hjem for at skifte (og få en lille lur) og så sidder jeg her! Hmf!

Har fået to bookninger mere på lejligheden - nice og har lagt min termin på Gården til betaling, nu er alle pengene der jo !!!

I morgen køre jeg til København, har solgt en gammel træskammel fra gården til 350 kr som jeg skal tage med over, folk er skøre sådan at betale 350 kr for gammelt lort som vitterligt ER gammelt lort men dem om det, jeg spare sammen til næste termin!!!

It manden sms i ny og næ men ellers høre jeg ikke så meget fra ham udover at han i hemmelighed har købt en Skanderborg Billet til mig (Skanderborg Festival) og lagt den ind i min kalender......sød kæreste jeg har hva!

Men hvis du liiiige minder mig om det, så skal jeg nok skrive mere i morgen eller mandag....

 - NU skal jeg sove!

Ingen kommentarer: