mandag den 25. juni 2012

Nedtælling

Klokken er 23.43 mandag aften og i morgen kl. 06.50 letter et fly fra Københavns Lufthavn med mig ombord - kursen er sat mod Malaga...

Det bliver første etape af min flytning....It manden og jeg skal være sammen hele juli måned, dog har vi nærmest gæster omkring os hele tiden, men fra d. 15 juli til 19 juli er vi alene. Derefter tager vi på ferie med mine forældre i Italien (og HELE min familie!) og så er det retur til Danmark.....

Jeg skal til barnedåb hos Anika's søn som skal hedde August og It manden skal til Iværksætter venue i Lithavn - så mødes vi igen omkring d. 8 august hvor Skanderborg festivallen starter. It manden har købt en billet til mig - fik jeg fortalt det? Han købte en endags billet og lagde den ind som en memo i min kalender uden at jeg vidste det..... :)
Det sjove er at jeg selv havde kikket efter en endagsbillet til fredag, for at jeg kunne komme ned og overraske ham men jeg havde ikke kunnet finde nogen...! To sjæle én tanke...

Så har jeg to markedsdage i August og en udlejningsperiode og så håber jeg at jeg har tjent nok til at jeg kan få lavet rust på min elskede bil, så den kan holde mange mange år endnu!
 - det begynder nemlig at være lidt kritisk!

Men altså, back to reality - lige nu sidder jeg her i sofaen, min lejlighed er top tunet og klar til et amerikansk ægtepar fra New York som kommer i morgen. Lita aflevere nøglen - ægteparret viste sig at være to mænd men hey, who cares, jeg blev bare lidt overrasket da jeg opdaget det men jeg har lavet det hele nøjagtig lige så lækkert og indbydende som jeg altid gør

Lampen giver et suuper lys i min RENE lejlighed!

Sengen - sengetøjet ER strøget men fordi jeg har været så dum at folde forsiden indad, så ser det mega krøllet ud men jeg orkede simpelthen ikke at gøre noget ved det. Sagen er den at mit sengetøj normalt kan vende på to måder, så jeg har aldrig tænkt over at jeg naturligvis skal folde det på en bestemt måde.......men altså, man kan sagtens se at det ER strøget og fint, og det er det vigtigste. På puden ligger der et lille styk dansk chokolade, nemlig et Anton Berg Marcipan brød :)
På bordet har jeg stilt en flaske rødvin samt to rødvinsglas og lagt en lille hilsen med en beskrivelse af hvordan de finder vasketøjskælderen, tænder tv'et, logger på wifi osv. Jeg har også lagt bogen "Two for one" da jeg bare ved jeg ikke får brugt dem alle inden året er omme - skod at bogen er på dansk.....

Jeg har bare et lille problem med hvordan jeg får afleveret nøglen til næste par som kommer d. 22. juli....hmmm......tænke tænke....

Jeg er mega træt og tror jeg vil snuppe mig en lur - da jeg var færdig med at vaske gulv og tørre ALTING af, satte jeg en sidste vask over som jeg nu venter på bliver færdig i tørretumbleren og så gik jeg på The Bishop Arms og spiste en tiltrængt burger mens jeg talte med It manden over Face Time.
The Bishop Arms har nemlig gratis og super godt wifi - og de lækreste burgers ever!
Favorit sted!

Og nu vil jeg hente tøjet i tørretumbleren og så lige tage en lur på øjet inden jeg skal slæbe mine 50 kg til lufthavne OG mysteryshoppe......glæder mig abnormt meget til jeg er i Spanien!!!

2 kufferter, en taske og en Mulberry on the way to Spain!

Skal lige huske at shave inden jeg tager afsted.....

Ingen kommentarer: