søndag den 22. juli 2012

34 ÅR!!

I dag er det MIN fødselsdag....!

og jeg har fået nogle gode gaver!

Lige nu ligger jeg alene og nøgen på hotelværelset i Italien hvor jeg er sammen med it manden og hele min familie...

Hele min familie vil sige...

Far og Mor
Storebror Norman fra Østrig med sin kone og baby på 4 måneder
Storebror fra Sverige med sin kone og deres små lækre sønner på 3 og 6 år
Storesøster (ny søster) fra Schwitz med sine to døtre på 14 og 18 år og min nye søsters mor (!)
Lillesøster fra Danmark - single og total sprød, anyone?? (Har profil på Elitedater...)
Lillebror på 20 år fra Danmark
Lillebror på 18 (snart 19) år fra Danmark
Onkel fra Danmark på 52 år
Onkel fra Danmark på 59 år
Niece fra Danmark på 17 år
Nevø fra Danmark på 20 år
Kæreste fra Spanien på 40 år
Og så mig!

(tror ikke jeg har glemt nogen?!?!)

Her til morgen knaldet it manden og jeg kl. lidt i 07.00 og så fik jeg min første gave

Et guld USB stik fra et firma It manden har støttet gennem projektet "Kickstarter.com"

Er det ikke fint?? Det er fyldt med Jane Eyre film...!!!!!! :)
Bagefter fik jeg min anden gave som var et par fine røde Armani sandaler. Jeg har set sandalerne sammen med It manden for et par uger siden i en butik men syntes de var lidt dyre (ca. 50 euro) men jeg har nu officielt ødelagt to sandaler siden jeg ankom til Spanien - det skyldes 100% at de er gamle og ikke kunne mere, stropperne sprang simpelthen. Men det ene par købte jeg også mens jeg boede i London i 2006 og det andet par var nok bare købt for billige (2 euro) så det var stærkt tiltrængt med et par sandaler!

Mine fine røde og hvide Armani sandaler
Jeg vil gerne uploade billeder af alle mine gaver men nettet  her på hotellet er simpelthen SÅ dårligt at det halve kan være nok - det har taget mere end en halv time at uploade de her tre sååå forvent ikke billeder før jeg er i Danmark med 20/20 internet!!!

It manden og jeg har sovet under åben himmel på terrassen tre dage i træk (og knaldet for fuld udblæsning foran alle naboerne - dog bor vi højest og de andre bygninger lidt lavere men stadig....frækt!)

Onsdag var jeg i radioen og være co-host, de var meget imponeret over min viden (!) og vil gerne ha mig ind igen når jeg kommer tilbage fra min Danmarks trip i slutningen af August, samme dag var jeg til en anden jobsamtale hos et firma i Spanien der magler nogen til at lave kontens altså tekst til deres hjemmeside, på dansk da firmaet er dansk. Jeg har dog ikke hørt fra dem endnu så jeg ved ikke om de vil ha mig 100% men lad os nu se.

Torsdag morgen kørte It manden og jeg til Fuengirola i Taxi og tog derfra toget til Malaga Lufthavn hvorfra vi fløj til Italien og mødtes med min yngste lillebror som har været på ferie hos en "veninde" (bolle veninde vil jeg tro) et andet sted i Italien. Sammen kørte vi alle tre herned hvor vi er nu.

Allerede torsdag morgen havde jeg vildt ond i maven, it manden sagde det var stress/spænding over at jeg skulle på ferie - torsdag aften eller nærmere fredag nat kl. 01.00 gik vi i seng efter at ha drukket vin på terrassen. Jeg nåede knap at lægge hoved på puden før jeg fik den vildeste mavesmerte - og så strøg jeg ellers på wc - fra da af og til kl. 9 næste morgen var jeg på toilet for at skide tre gange hver time.....da det endelig blev stå op tid var jeg så træt og dehydreret at jeg knap kunne stå og gå, jeg rystede og frøs og svedte og var så uendelig uendelig træt.....

I dag vågnede jeg så op med ondt i højre øre og min hoste som har varet to uger er taget til - flere "spår" at jeg har lungebetændelse....glæder mig til jeg skal til DK og til læge hos en jeg forstår. Lige nu har jeg det bare herre vildt dårligt....nul appetit og nul lyst til at spise alt den lækre mad, frugt etc. der er her, fordi jeg frygter at jeg bliver mere syg og skal skide endnu mere......

Min gamle chef som også er It mandens chef har lige skrevet tillykke til mig på skype - but Why??

SENERE.....

Klokken er nu 00.50 d. 22. juli - dvs. rent dato mæssigt er min fødselsdag forbi, men da jeg først blev født d. 21. juli kl. 03.55 - hvilket senere da sommertid blev indført blev til kl. 04.55 ja så mener jeg selv at jeg i teorien stadig har fødselsdag!! Skønt ikke!?

It manden og min yngste lillebror som er total på tøsejagt er forsat i byen, min kusine på snart 18 år, min lillesøster og jeg gik hjem - jeg havde taget mine fine nye sandaler på og guess what - de gør HERRE ONDT at gå i....jeg har vitterlig de to største vabler ever under hver fod men jeg sagde ikke noget mens jeg gik - jeg tænkte hele tiden inden i at jeg ikke ville være et problem og ikke ville skabe et problem og at jeg på pilgrimsvandring har haft mere ondt i fødderne end jeg havde nu.

Jeg vurderet smerten på min indre smerteskala mens jeg gik og talte og smilede og kom frem til at jeg havde prøvet større smerte og overlevede.....sikke noget møg at de gør ondt at gå i! Det er min første fødselsdagsgave NOGENSINDE fra en mand - og jeg er SÅ glad for dem! Jeg ved at It manden har købt dem fordi han ved jeg elsker rød og fordi der er hæl på dem, så jeg ikke er så lille altid og så viser det sig at stropperne er sat i, sådan at de netop sidder liiige under starten af hælen så det gør HELT VILDT ONDT at gå på dem.....

Hvad skal jeg dog gøre? Jeg kan jo ikke starte med at klage over en gave jeg netop har fået....tænke tænke, måske jeg kan købe noget gennemsigtig plaster og så kun gå med dem når jeg skal være fin, hvilket vil sige at jeg så ikke behøver gå i dem så ofte.....og så vil It manden ikke opdage noget...

Anyway - i dag da klokken var ca. 15 havde mine forældre arrangeret frugtlagkage (billede kommer senere når jeg har normalt net) kaffe, kage, juice og slik på nogle borde foran hotellet som de fik tjenerne til at stille op - det var SÅ hyggeligt, specielt fordi vi ALLE var der og ingen skændes og alle hyggede sig - selv min bror fra Østrig som ellers var begyndt at tale om at køre hjem (efter kun 24 timer) fordi deres søn på 4 måneder svedte (!) - hvem sagde pyller forældre?? - var begyndt at falde ned og nyde ferien.

Når vi har det godt i min familie, hvilket jeg tror vi begynder at få oftere og oftere - så har vi det VIRKELIG GODT fordi vi er så stor en familie med så mange forskellige ressourcer - og jeg ELSKER DET! Jeg ELSKER at være sammen med min familie når der er plads til os alle - alle vores forskelligeheder bliver til forcer i stedet for særheder - jeg vil nok altid være hende der stikker mest ud, hende der er mest anderledes, nørdet, lille osv. men jeg ved også i mit hjerte at jeg er den som elsker dem alle mest. Det er jeg slet ikke i tvivl om.

Anyway - prøv lige at se/læs/tænk på hvordan min fødselsdag har været i år kontra sidste år hvor jeg havde trådt på en hveps og var mega syg og havde det skidt og i ugerne op til havde jeg knoklet på livet løs på gården helt alene - ét år efter har jeg den perfekte kæreste som syntes jeg er sprødere end ristede toastbrød! HVEM havde lige set dét komme?

AT en mand skulle kunne elske MIG! :)

Nå hvad skal jeg fortælle mere?

Jow min Mulberry taske er gået i stykker igen - jeg forstår det ikke, jeg passer SÅ GODT på den taske og alligevel så går den i stykker! Jeg kan sagtens se at det ser mistænkeligt ud at samme taske går i stykker for tredje gang med samme fejl (lynlåsen) men hvad kan jeg gøre ved det? Jeg ødelægger den jo ikke - helt seriøst....men hvordan forklare man det til butikken?

Havde jeg penge købte jeg en anden taske (af et andet mærke!!!) og tog kampen op med Mulberry velvidende at jeg har en anden taske jeg kan bruge i mellemtiden, for sidst tog et jo nærmest ét ÅR for dem at lave min taske.....latterligt firma!

I morgen skal vi til Imola, en by i nærheden af her hvor der er en racerbane som It manden gerne vil se på - han tog mig med ud og shoppe (noget han hader) i sidste uge så nu er det min tur til at lave noget jeg ikke gider men så længe jeg er sammen med It manden så gider jeg ret meget!

Nu er jeg træt - virkelig træt, min fødder dunker og jeg fryser lidt, så god nat her fra 5 sal på et 4 stjernet Italiensk hotel (som nærmere ser ud som et 2 stjernet!)

Caio




1 kommentar:

Veronika sagde ...

Gratulerer med vel overstått !!!
Nå gleder jeg meg til å lese oppdatering her på bloggen :-) håper Italia var fantastisk !