tirsdag den 3. juli 2012

Hverdagen....

I skrivende stund sidder jeg på It mandens og mit fælles kontor, et kontor vi deler med flere andre. Vi har lejet os ind i et kontorfælleskab downtown Marbella i Spanien (Det er i nærheden af Malaga for dem som er nærmest lige så dårlig til grammatik som jeg!!)

Den ene fyr på kontoret er en coder, en der laver computer koder, han er britte. Resten er It mandens venner.

Jeg er gået hen og blevet kronisk træt - får simpelthen ikke sovet nok, er træt hele tiden og prøver i skrivende stund at se aktiv og frisk ud selv om jeg kunne knalde hoved i tastaturet og sove tungt til i morgen...I aften SKAL jeg bare sove tidligt!

It manden og jeg fandt et par geocaches i går aftes og igen var klokken over midnat før vi kom i seng, dét dur ikke når jeg skal møde kl. seneste 9!!!

Jeg må smutte igen og vil prøve at skrive igen i morgen, sidder og nikker med hoved......


Ingen kommentarer: