lørdag den 21. juli 2012

Mulberry bags SUCKS!!

Du tror simpelthen det er løgn - fucking løgn men dét er det så bare IKKE!

Min elskede Mulberry taske som jeg købte i 17. juli 2009 og som indtil 2011 var nærmest et helt ÅR i Mulberrys varetægt pga. fejl, reperationer, forsendelse, forsvinden osv. og som jeg (endelig!) fik lavet sidste år er nu igen igen igen OG IGEN gået i stykker!!

I lynlåsen .....
(billeder følger)

Jeg forstår det ikke! Jeg elsker den taske! Jeg har spinket og sparet til den siden jeg boede i London i 2006, endelig får jeg råd til den og så bliver vores "forhold" en katastrofe af de helt store....Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre - jeg magter faktisk helt fysisk ikke at gå i krig med Mulberry UK igen, der er ingen service at hente, overhoved men på den anden side, det er en super dyr taske og jeg holder ufattelig meget af den, og med en ødelagt lynlås kan jeg ikke så godt bruge den i dagligdagen hvilket jo er hvad jeg gør....

Ingen kommentarer: