onsdag den 4. juli 2012

Fitness = Flad Mave = Bikini

Fik du mit regnestykke?

I dag er It manden og jeg started til fitness - It manden har fået erklæret eller konstateret afhængig af hvordan man nu ser på det, for højt kolesteroltal. Lægen hernede gav ham en røvfuld piller og sendte ham hjem (det blev opdaget i forbindelse med at jeg sendte ham til læge for at blive tjekket for kønssygdomme da vi skulle til at knalde uden kondom)

Jeg er stor og stærk modstander af at tage medicin med mindre det er livsnødvendigt og kolesterolmedicin har cirka 90 bivirkninger, så jeg fik fat i Annabel som arbejder med naturmedicin og helsekost og har, udover natur medicin piller fået en kostplan som på ca. 3 måneder gerne skulle ændre It mandens kolesteroltal.

Dvs. nu prøver vi sammen at ændre livsstilen og madvanerne og så tager It manden (OG JEG) til lægen igen til september/oktober og ser om det har hjulpet. Har det ikke, ja så kan vi altid tage alle de der piller, men har de hjulpet så slipper It manden for at fylde sin krop med ting der er unødvendigt.

Jeg har læst meget om kolesterol, det skyldes fedt i blodet som bliver harsk, men hvis man opdager det i tide så bliver fedtet ikke harsk og så kan det nemmere kureres. It mandens er ikke harsk endnu, så en kost omlægning, mere (meget mere) motion og så en stor spiseskefuld fiskeolie (pwadder!) hver morgen og nogle andre helse piller skal gerne få ham på rette kurs.

Jeg får også en stor spiseskefuld fiskeolie hver morgen og så får jeg en ekstra stærk jern pille som jeg har fået af Blodbanken og så får jeg tre andre urte piller som gerne skulle hjælpe mig med at få kraftigere hår, igen. Mit hår er jo blevet noget slatten so to speak, så jeg prøver gerne at spise noget naturligt for at få håret til at gro mere og bedre - så sammen husker vi hinanden på at spise sundere, spise pillerne OG den klamme olie og træne.....

Jeg sværger der var ca. 100 grader i fitness centret, ja okay plus eller minus 5 grader men OMFG hvor var der varmt!!! Vi var bare SÅ trætte efter en lang dag og en nat hvor jeg liiige igen kom forsent i seng....

I går arbejdet vi til kl. 18, så kørte vi ud og så et par tvillinger It mandens danske ven har fået med sin russiske kæreste som alle bare har fortalt var helt forfærdelig og mega smuk - hun er så total modsat. Utrolig sød og ydmyg og herre grim so to speak! Hun har taget en masse på under graviditeten, dét er en ting men hendes fortænder er småbrune som om nerven er ved at dø og så ligner hun noget jeg ved ikke hvad i hoved......absolut IKKE en pæn pige men hun er sød. Jeg tænker at jeg godt kunne blive veninder med hende, selv om It manden ikke bryder sig om hende.

På den anden side så bryder jeg mig ikke om It mandens bedste vens kone - hun er total en lille kornfed smatso! Basta.

Anyway, efter babybesøg kørte vi hjem og skiftede bil, it mandens bil er en meget lille sportsvogn og der kan ikke være ret meget i den men han har lejet en Ford Fiesta til sine gæster så vi snuppede bilen og kørte i Ikea og købte en kommode til soveværelset og et strygebræt - vi var ikke hjemme før kl. 23....

Op i dag og på arbejde, så ud på Marbella Universitet og tale med en studievejleder ang. at jeg skal læse journalistik og media - bagefter kørte vi ned til noget der hedder Puerte Banus og spiste en dejlig lækker pizza

Indbagt pizza på Pizzaria Picasso i Puerte Banus = Uhmmm men jeg burde, som jeg egentlig var ret god til lige da jeg kom hjem fra Pilgrimsvandring, kun ha spist til jeg var næsten mæt og ikke til tallerknen var tom....jeg var mæt ved halvdelen af pizzaen men spiste det hele.....dumt

Da vi gik fra Pizzariaet så vi denne her pinke Audi, jeg tog billede og sendte til min kusine som ELSKER pink af hele sit hjerte - feks. har hun købt en PINK Mulberry.....SÅ er man virkelig tosset med pink! 
Da vi var færdig med at spise kørte vi ind til den gamle del af Marbella, altså ikke helt den gamle gamle del hvor man nærmest ikke kan køre med biler i gaderne men stadig den ældre bydel og kikkede på en lejlighed der er til leje. Den har tre værelser en stor stue, tre badeværelser, to altaner (en stor og en lille og ubrugelig), fadebur/bryggers og køkken og en fordelingsgang og megakold marmor über alles.
Inkl. i lejen er parkeringsplads i kælderen og opbevaringsrum. Samlet pris pr. mdr. 1100 euro.

Den trængte til en kærlig hånd, bevars men ikke noget jeg ikke kunne klare på en uge

View fra lejligheden
ENESTE minus ved stedet her - og det er så også et RET stort minus er at It mandens bedste ven og hans kornfede so af en kone bor én etage ned og til venstre....

Hvorfor kan jeg ikke li hende?

Jow ser du, første gang jeg mødte hende mindede hun mig om en veninde jeg havde da jeg var deprimeret og boede på gården, hun var også depri og derfor passede vi godt sammen som veninder da hun som den eneste forstod hvad jeg sagde og hvordan jeg havde det. At føle accept når man har det skidt er alfa og omega.
Men da jeg begyndte at få det bedre prøvede hun at fastholde mig og trække mig ned igen - den dag i dag er hun stadig på lykkepiller og total kugle skør. Jeg stoppede på medicin i 2001!! Og er naturligvis meget meget sejere!! :)

Men altså, den kornfede kone minder mig om hende, hun taler altid om hvor hårdt de har det rent økonomisk (det gør jeg også selv men aldrig offentligt) og fra hvad jeg ved fra It manden så sidder de også hårdt i det, men så igen, de har ikke for 5 øre økonomisk sans, de ryger begge to (det koster penge) og de handler ind i den lokale døgnkiosk (som er dyre end alm. supermarkeder men ligger tættere på) og så arbejder hun ikke, de smørre ikke madpakker og hver morgen spiser de morgenmad på den lokale cafe "for det koster kun 7 Euro....." Right og 7 Euro her og 7 euro dér......

Feks. i dag kommer hendes mand, It mandens bedste ven ind på kontoret og har den ældste pige på 6 år med. Klokken er kun lidt over 10 og 5 min. efter at de er kommet er pigen både sulten og tørstig og afsted det går til en butik og købe sodavand og slik til hende.....
JEG havde været oppe kl. 07.30 og spist morgenmad, spist medicin OG smurt madpakke til It manden og jeg. Ikke madpakke madpakke for vi gik ud og spiste pizza men det er altid godt at ha lidt med at spise til at tage den værste sult, så jeg havde smurt knækbrød med dansk ost til It manden og Knækbrød med smør til mig, 6 flasker vand og masser af renvasket frugt - altsammen gratis da det ER indkøbt og så sparrede vi de penge.

Den kornfede so gider åbenbart heller ikke arbejde......det er jo for mig et STORT mysterium at folk ikke gider det. I'm like, let måsen og kom i gang - stram livremmen ind og tjen penge som min mor ville sige. Brug minimum og tjen maximum så kommer man igennem enhver krise.

Nå men alt det her er ikke grunden til at jeg total afskyr hende nu!

Før It mandens fødselsdag var vi inde i Marbella og se en fodboldkamp, hende her klampen har besøg af hendes to yngre søstre. Den ene er 14 og den anden er 18 og ingen af dem er en skønhed. Til It mandens fødselsdag vælger den fede so klampe ko så at fortælle - foran alle gæsterne - at hendes lillesøster bagefter vi var kørt hjem, havde sagt "Aiii er de to kærester? Hvordan kan de være kærester? Hun er jo så smuk og han er bare mega mega grim og gammel! Aiiii adddddddd"


Jeg var ved at DØ da jeg hørte det! It manden smilede lidt og grinede som om han ikke vidste hvad han skulle gøre men sagde ikke noget - jeg var i vild panik inden i! Mine instinkter fortalte mig at jeg burde svine hende til i de groveste gloser known to mankind og/eller vippe hende en lige højre direkte i hendes fede ansigt - eller også skulle jeg trække mig tilbage og afvente og reagere efter hvad It manden gjorde, det er jo trods alt hans bedste vens kone....

Jeg gjorde det sidste. Holdt mund og sagde intet. Jo fuldere folk blev og jo fuldere klampen blev på MIN KÆRESTES regning jo sjovere syntes hun historien var! Hun fortalte den - og jeg overdriver eller underdriver ikke - hun fortalte historien 5 gange på én og fucking samme aften!! Og hver gang overvejet jeg at brække næsen på hende.....ja dét eller kyle en drink i skalden på hende, trampe på hendes tær med mine stilletter og hive It manden med mig hjem og aldrig se hende igen - men jeg gjorde ingenting, nada, nothing.

It manden svarede aldrig når hun fortalte historien og jeg kikkede bare på hende med et "DØ SO" blik om end jeg ikke ved om hun har IQ til at forstå blikket men hvad værre var, da vi så var på samme sted om søndagen for at se Spanien i EM finalen, tror du så ikke klampen kommer op til min kæreste og siger, som hilsen da de ankommer efter os: Hej Gammelnok, du er ikke blevet kønnere siden sidst....
Her blev jeg SÅ HARM at jeg skubbede min stol tilbage med en sådan larm at ingen var i tvivl om at JEG var utilfreds, så gik jeg på wc og da jeg kom tilbage lod jeg som ingenting og klampen talte ikke til mig resten af aftnen.

Og nu har soen fuck mig i røven besluttet at VI, som i jeg, hende damen der bor her hos os nu (sammen med hendes mand der er It manden gode ven og deres to børn) og klampen selv skal i byen lørdag......like I wanna spend 5 fucking minuts i hendes selskab? Nope! Jeg leder desperat efter en udvej.....finder jeg ikke nogen må jeg drikke mig i hegnet og tale med spanioler mens de to damer taler sammen, de har begge børn og passer meget bedre sammen end jeg gør med nogen af dem!

Men seriøst, jeg kunne skide ned i halsen på damen med største fornøjelse, du ved en af de der lorte som har twirvl og top på og som stinker helt afskyeligt (en camino lort!) og jeg ikke mig selv bo i samme opgang som hende!!

Heldigvis syntes It manden at stedet var noget gammelt bæ og da han ikke er særlig gør-det-selv-agtig så jeg hold bare min mund lukket om hvor nemt jeg kunne gør den tip top i stand - for jeg ønsker IKKE at bo dér!!!!

En mikro geocatch

En lidt større....

Aftenview fra lejligheden :)

Et lille drømmehus som desværre kun er til salg og ikke til leje men hey, vi finder noget andet! Vi har et sted at bo og masser af tid
Nå men It manden sidder på terrassen og drikker øl og vin med hans gode ven som bor her med sin familie og jeg vil stoppe med at skrive nu. Min søster har sat sit hus til leje på samme måde som jeg lejer min lejlighed ud og i dag har hun fået en bookning, hun er helt ellevild :) Og jeg er glad på hendes vegne for det tog fucking lang tid for mig at uploade alle hendes billeder og skrive tekst til hvert billede OG lave en profiltekst osv.....
Plus at jeg har lavet hendes Coutchsurfer profil - hun rejser til Italien en uge før vi andre for at opleve lidt på egen hånd, hun havde sagt til mor : at hvis Deirdre-Ann kan stå alene i en lufthavn med en rygsæk så kan jeg også..... :)


P.S: Og i dag har jeg taget min NuvaRing ud, en uge efter planlagt tid, så vi har haft lidt tid at knalde i inden jeg fik menstruation. Vi har knaldet min. én gang pr. dag siden jeg kom og det er eksklusiv blowjob, kys og kram - men ca. på fredag har jeg menstruation og så må vi holde pause og gå i "Blowjob Week Moode" :) Til stor glæde for it manden

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ved ikk om du klar over det, men nettop min veninde og jeg snakkede om det med nuvoringen, og hun mener man maks må ha den oppe 1-2 dage ekstra, for ellers løber den tør for humor, = så virker den ikke?!? Tænker bare om du havde snakket med lægen og evt ku be eller afkræfte dette for os??:)

Og vil du ikke godt lade hver at kalde folk på antidepressiv piller for kugle skøre, og dig selv meget sejere? Ved godt det din blog, men støder mig en HEL del! Min mor er nød til at tage disse piller fordi hun mangler et stof, og dette ser jeg ikke som et nederlag, for min mor er den sejeste og stærkeste kvinde jeg kender!!!! Jeg læser trofast din blog, elsker din måde at skrive og fortælle om dit liv på, men har nærmest ikk lyst mere efter du kan være så kold og skrive det?

Vh anonym

Anonym sagde ...

Homon skulle der selvfølgelig stå:)

Deirdre-Ann sagde ...

Første ting først:

Har talt med min læge ang. NuvaRing og den kan være oppe i op til en måned mere end planlagt og stadig virke, men min læge anbefalede at den ikke sad længere end max 2 uger mere, da det ville være ærgerligt at ramme "tidspunktet" for hvornår den løber tør for hormoner.

Dernæst, jeg skriver ikke at alle mennesker der er på antidepressiv medicin er kugle skøre, det er måske sådan du læser det men det er ikke det jeg skrev.
Den tidligere veninde jeg henviste til, hun er kugle skør - just take my word for it. Jeg har selv været på medicin og jeg mener dermed at jeg har min ret til at udtale mig som jeg vil - og så er bloggen jo også min.

Det svare til at folk der ikke er bønder kalder bønder for bonderøve, så er det negativt, men hvis jeg siger det, fordi jeg er bonde, så er det ikke negativt og hvis det er, så er det mere i orden at jeg siger det end at andre.

Ligesom når Mørke mennesker kalder sig selv for perkere, det har de mere ret til end vi andre.

Jeg føler vitterlig at jeg er meget meget sejere end min veninde, jeg havde det dårligt, fik hjælp og trak mig selv ud af det igen. Min tidligere veninde elsker at være syg og at få den opmærksomhed der følger med det at være syg.

Din mor er jo slet ikke i nærheden af at være som hende, ud fra det du skriver. Hun får dem fordi hun mangler et stof i kroppen - det gør min veninde ikke, hun får dem fordi hun er fuldstændig fortabt for omverden og elsker sygdomme og medicin.

I min verden kan de to ting ikke sammenlignes, overhoved og jeg er sikker på at din mor er super sej, det er min også.

Håber du stadig vil læse med, men jeg ændre ikke min holdning omkring min tidligere veninde.

Anonym sagde ...

Tak fordi du overhovedet gad tage dit tid til at svare så i dybte gående, al respekt herfra og syns helt klart det ol det du skriver nu du har "forklaret" dig, blev bare en smule fornærmet, men igen, jeg misforstod:) og tusind tak for svaret med nuvo ringen kommer os meget til nytte nu vi skal på ferie.


Self vil jeg stadig læse med.

God søndag venter spændt på
En ny opdate fra dig

Morten sagde ...

Ahr mand, der er godt nok en fantastisk udsigt fra den lejlighed. Sidder her i regnvåde Danmark og bliver rigtigt møg-misundelig. Nå - men der er vel kun en ting at sige: Nyd det ;-)