fredag den 20. januar 2012

Fredags Ballade!

OMG JEG GLÆDER MIG!!

Som et lille barn glæder jeg mig til at jeg skal UD i aften! Og det sjove er at det er "low key" dresscode, altså at folk nærmest kommer i joggingbukser, jeans og t-shirts og jeg er bare SÅ MEGET til at man gør noget ud af sig selv når man går i byen!!

Men hey, alternativet er at jeg sidder alene og laver ingenting - så jeg kan godt være LIDT "low key", har tænkt mig at tage mine nye sorte jeans bukser, som ikke er jeans men nok nærmere twill bukser på, dem jeg købte for et gavekort jeg havde til message, remember? Og så fik jeg en guldbluse af min søster i julegave, den er SÅ fin så haps haps, det skal jeg ha på - blusen er lidt fræk, man kan nemlig ikke ha bh på under, ikke at man kan se brysterne men man kan se en dyb udskæring.....

Det er jo helt klart en af fordelene ved at ha små bryster, jeg kan være nedringet uden at være vulgær :)

Sko....bum bum......jeg ved at Kødbyen har en lorte belægning for at sige det mildt, dvs. det er mega hårdt for skoene at gå der, jeg får altid ødelagt mine hæle ved at fimse rundt dernede.......men jeg vil også gerne være pæn.......så det bliver nok mine gamle men mega fine slangeskindssko med den store sløjfe på. De er så fine!! Men også meget høje og jeg går ikke skide godt i dem, sjovt nok har jeg mange andre lige så høje sko som jeg kunne gå en camino i hvis det skulle være, men dem her, ja vi er bare ikke hjertevenner.....

Jeg har netop taget min opvask og støvsuget - der skal jo være lidt fordele ved at arbejde hjemmefra og være fyret ikke.......??

Og om lidt vil jeg gå i bad og gøre mig sprød og hot til i aften - vi skal mødes hos Lita og spise pizzaer fra det gode sted på Vesterbrogade hvor jeg også købe en pizza til mig selv i sidste uge......århhhhh mums!!

I morgen eller søndag køre jeg til jylland og mandag har jeg et møde hos et firma i Århus som ham aktionæren fra Spanien gav mig navnet på - det går helt godt igen!! Og snart, lige snart skal jeg starte på at sidde ude sammen med andre mennesker, det bliver stort! Tænk at jeg får en slags kollegaer igen......!! Det er en skøn men også meget MEGET skræmmende tanke!!

Jeg har forresten også gjort mit badeværelse rent, dét var tiltrængt - sprang nemlig over i weekenden, så det er næsten 2 uger siden det blev gjort rent sidst........pwadder! Der er så meget kalk i vandet her at vasken er mat efter blot 2-3 dage - så prøv at forestille dig hvordan den så ud efter næsten 14 dage med vand, sæbe, tandpastaspyt og håndvask?? Yiiiiiiiiaaaaaaaakkkkkkkkkkk!

Jeg skal lige på posthuset og sende nogle vigtige breve for damen jeg laver PR for, jeg tror ikke så meget hun har brug for PR hjælp, jeg tror mest hun har brug for en assistent fordi hun er lidt forvirret på den søde måde og fordi hun ikke gider gøre de små ting, detaljerne som får alting til at falde på plads.......men så er det jo heldigt at jeg godt gider detaljer :)


Et RENT OG RYDDELIGT køkken!

Sådan ser mit køkken ud nu, efter at jeg har sat sokkel på, den hvide kasse oppe foroven er sat rundt om min udsugning til emhætten så den ikke larmer, skønt men grimt!

Ingen kommentarer: