søndag den 29. januar 2012

OMG!!

Hvad har jeg dog rodet mig ud i?

It manden er i et (tiltrængt) bad i øjeblikket så jeg har lige 4½ min for mig selv.

Spanair er gået konkurs så han kan ikke komme tilbage til Spanien da alle de andre der også er strandet i Danmark også skal ha billetter, så han kan først få en billet til tirsdag.

Egentlig en jubiiiiiii oplevelse men det var kun indtil han i går aftes fortalte mig at, I quote: "Jeg tænder på udenlandske piger...." Mig: Hvad mener du? It manden: "ja altså Afrikanere og Asiater...."

Min krop brusede af skam, sorg og ja sorg og mit hoved er så fyldt med masser af spørgsmål nu, men én af dem står højst: Hvorfor fanden er du så her nu? Jeg er Frk. Ultra Skandinavisk, jeg ligner på ingen måder hverken en neger eller en asiat.......og kommer heller aldrig til det. Ever!

I'm just so fucking lucky when it comes to guys, perhaps I should just take that big leap of faith and turn gay!

Ingen kommentarer: