lørdag den 21. januar 2012

Sne i Jylland

Så er jeg hjemme i Jylland hos Far og Mor, ligger i sengen på mit lille kammer og her er piv koldt, min næse er helt isnende kold og udenfor sneer det så meget at veluxvinduet er helt dækket af et tykt lag sne.......nice!

ENDELIG sne, nu mangler vi bare minus 10-15 grader i en måneds tid, så er alt utøj dødt og et nyt dejligt forår kan komme. Folk brokker sig altid og siger at de vil ha en mild vinter men de forstår slet ikke vigtigheden af at vi får kulde og frost, det gør jo at rotter, mus, dræbersnegle og alt muligt andret utøj dør og dermed bliver plagerne til sommer færre, men sådan noget ved almindelige mennesker åbenbart ikke en dyt om for det eneste jeg høre folk sige er at de bare såååååååååå meget håber på en mild vinter.

I'm like, but why? Er fire årstider ikke at fortrække? Det er sådan verden burde være, så hyld dog det skønne i de forskellige årstider i stedet for at tude!

Nå men ligger her og kan ikke helt beslutte mig for om jeg skal se Fast & Furious 5 eller om jeg skal sove.........bum bum......er forresten stang lækkersøvnig!! ARghhhhhhh give me some sex! Hvis Hr. Romlund ikke havde været så gennemført dårlig sidste gang så lå jeg allerede mellem hans ben lige nu, men ej, jeg gider simpelhen ikke mere dårlig sex!!!

It manden har forresten haft ringet i dag, her til aften. Fra sin spanske telefon til min, 32 minutter. Av av av av.......håber altså det går på hans regning!!!

Ingen kommentarer: