fredag den 3. juni 2011

Min Gudfar

Kl. er nu 10.24 og jeg er nu hjemme hos mine forældre igen efter at  have kørt min Gudfar til tandlæge med hans 5 halvrådne tænder.


Min Gudfars forlårene tænder - og hvad er det hvide skum lige for noget??
*Yiiiiiiiiiiiikkkk*

Hans tandbørste - Kun Gud ved hvornår produktionen af disse stoppede!!!!!!!!!!!!!!!!!

Da jeg kom ud til ham efter en halv søvnløs nat hvor jeg både svedte og frøs og lå og lyttede til at min yngste lillebror skar tænder mens mit højre næsebor er helt stoppet med snot, havde jeg taget to "varm selv rundstykker" med, jeg nægter at spise noget af hans mad, hans franskbrød var helt tørt og gammelt og lugtede underligt - og HELDIGVIS havde jeg tænkt så langt i dag så jeg ikke endte med at måtte spise hans klamme klamme mad!

Han svinede som altid min familie til og svinede også min storbror Norman - han er så total blank i låget, altså ikke min bror men min Gudfar!

På vej i bilen til tandlægen sad han og rykkede hår ud af næsen.......og tørrede dem AF I MIT SÆDE!!! Klamme klamme vamle gamle mand! Arghhh får helt kvalme når jeg læser hvad jeg skriver! På vej hjem fra tandlægen kørte vi "af bagvejen" så han kunne se en masse gårde og han fortalte mig om hvem der boede hvor -og det eneste jeg tænkte på var hvor hurtigt jeg kunne komme hjem til ham og få ham tippet af!! Normalt holder jeg meget af at køre og se på den Danske natur men ikke i dag og ikke med ham....

Da vi kom hjem hvor han bor lod jeg som altid nøglerne sidde i bilen, min taske satte jeg ned på gulvet bag føresædet og i min lomme havde jeg min mobiltelefon - klar til flugt! Jeg tager aldrig noget med ind som jeg vil være ked af at efterlade behind me just in case....Da jeg har drukket ét glas cola og er på vej ud og allerede føler mig super fri så sker det alligevel............dét som jeg altid frygter når jeg er i nærheden af ham. Han tog mig på måsen! Da jeg gav ham et knus og han sad ned kunne jeg godt mærke at han lige strejfede min numse men så rejser han sig op -og han er altså næsten 2 meter høj og følger mig til døren, jeg går foran ham og pludselig kan jeg gennem mine tynde sommerbukser mærke hans hånd på mine baller mens han siger "Du har nu en del til gården....." og så griner han mens han rager mig på måsen - jeg fryser helt, jeg aner ikke hvad jeg skal gøre så jeg gør det jeg altid gør når jeg bliver fortvivlet, jeg griner!

Jeg ville sådan ønske jeg havde haft jeans på, så ville jeg ikke ha mærket det så tydeligt, men det var som om hans hænder brændte igennem mine bukser og ind på min hud - da jeg vender mig om og griner dumt står han og kikker på mig mens han slikker sine læber, jeg griber lynhurtigt ud efter dørhåndtaget og rykker hoveddøren op men jeg er ikke hurtig nok for han griber fat i min arm med hans klamme kroget fingre som er fyldt med sårskorper og trækker mig ind til sig, giver mig et knus og et kindkys mens hans anden hånd køre rundt på mine baller - jeg trækker mig væk, smiler og siger vi ses og går så hurtigt jeg kan uden at løbe ud til min bil, drejer nøglen uden at forvarme (jeg har en diesel bil) og bakker bilen bagud uden at kikke mig for og uden at spænde sikkerhedsselen, med venstre albue presser jeg låsen ned og høre den skønneste lyd af centrallåsen der låser bilen hele vejen rundt - I'm saved! I'm safe!

Jeg dytter to gange, vinker skødesløst og køre derfra så hurtigt jeg kan - af små snoet veje køre jeg 140 km/t mens jeg skruer helt op for radioen som af alle dage og på alle tidspunkter vælger at spille denne sang




Pink med Fucking Perfect - jeg tudet i vilden sky og lovede lovede LOVEDE min ufødte barn at hvis NOGEN NOGENSINDE overhoved gør mit barn ondt så vil jeg gå gennem ild og vand for det!! Jeg mener, folk siger ofte sådan skødesløst "jeg vil gå gennem ild og vand for rigtigheden af bla bla bla" men stod disse mennesker foran et brændene hus og fik at vide at de skulle gå igennem dét hus for at bevise rigtigheden af det som de siger eller mener eller gør og så bagefter gennem en vaskehal med vand så ville de nok betænke sig alligevel - så er deres quest pludselig ikke så vigtig mere - men JEG LOVER mig selv og JEG LOVEDE mit ufødte barn at jeg ville gå gennem et brændene hus og blive brændt til det ukendelighed hvis dét betød at jeg kunne rede mit elskede lille ufødte barn for at opleve hvad jeg har opleved i mit liv.

Jeg kørte ud på gården og stod i haven og skreg med knyttede hænder - jeg bliver så fortvivlet når sådan noget sker og jeg følte mig nøjagtig som da jeg var yngre, total magtesløs og fyldt med afmagt og følelsen af at jeg ingenting er og ingenting vil blive til og at ingen nogensinde vil mig rigtig, helt, 100% vil MIG.



En fasankok på gården siddene på møddingsmuren

Og én mere....

Græsset trænger til at blive slået.......*suk* græsmaridtet begynder! At bo i København og have græs i jylland der skal slåes er IKKE lykken!!

Det må så afgjort være dérfor jeg altid kikker efter store mænd, store brede høje mænd - Kunstmaleren var høj og hærdebred, Norman var måske ikke høj men han var bred og han osede at " jeg er en klippe" og Hr. Højesteret og Ayal er også to kæmpe tårnhøje hærde brede mænd, jeg tænker tit på at jeg kan gemme mig bag dem - tænk at jeg allerede før jeg får en kæreste er parat til at ofre ham til fordel for mig selv! Hvor er jeg et dårligt menneske!

Jeg tænkte på at jeg kunne ha gemt mig bag Hr. Højesteret, skjult mig dér - skubbet ham foran mig og så vendt mig om og løbe væk, jeg er typen der aldrig kikker mig tilbage, jeg ville bare løbe, ofre min kæreste for at rede mig selv - hvor er jeg forfærdelig!!

Men jeg tænker at Hr. Højesteret aldrig ville gøre noget, ene og alene pga. hans erhverv men han er STOR og oser af sikkerhed og ro - jeg kan levende se min Gudfar med en smadret næse og hele ansigtet fyldt med blod, jeg kan se det for mig så levende som var det sket - det er det desværre ikke. Norman fortalte engang at han havde gået til noget kampsport, noget hmmm judo eller sådan noget, det er mange år siden så måske han har glemt det men jeg husker at jeg tænkte dengang at han kunne forsvare mig og dét er et stort plus i min verden, i dag tænker jeg at  han ikke ville kunne gøre en pind, han er ikke typen der ville slås for sin kærestes skyld og det er det samme med Kunstmaleren, han ville ikke gøre noget - så måske min teori med store mænd som kan beskytte mig er helt hen i vejret, måske jeg tager fejl..............

Måske jeg bare skal forblive single selv om jeg stadig håber at  jeg får en kæreste en dag som vil passe godt på mig, en som vil få mig til at føle mig uendelig tryg og sikker. Der er vist ingen tvivl om at jeg er en 6'er i Ennegrammet x 1. million!

Nå men bortset fra dét så er der ikke sket noget i mit liv siden sidst, jeg var oppe kl. 05.20 og er total snottet, jeg kan se at min gård forfalder og at livet i Jylland stadig ikke er noget for mig, her er alt for mange problemer og ting jeg ikke kan forholde mig til alene - savner København og savner at stå ved foden af Pyrenæerne i St. Jean pied du Port i Frankrig...........sooooon very sooooooooon!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det gør næsten ondt at læse dit indlæg. Jeg ønsker dig alt godt, og håber aldrig du ser ham igen.

Jannie sagde ...

Alt hvad jeg kan sige er FØJ... Håber du er ok...