mandag den 13. juni 2011

Skuffet :(

I går brugte jeg 3 timer på at gøre rent hos min coaching buddy efter at hun har haft lejet sin lejlighed ud til en dame i de lidt over 3 uger hun har været i New York, damen har samtidig passet hendes kat.

Vi aftaler at jeg skal hente hende i lufthavnen i dag kl. 07.35 og så skal hun lige hjem og i bad og pakke ud og så skal vi spise brunch sammen - no need to say at jeg har glædet mig HELT VILDT meget fordi jeg overhoved ikke har set ét eneste menneske hele den uge der netop er gået......

Så sker der selvfølgelig det at bilelevatoren i ejendommen går i stykker (igen igen) og jeg ikke kan få min bil op i går aftes da jeg skal op og gøre rent hos hende, så jeg ringer til Viceværten og bla bla bla. den kan først blive laved på tirsdag - hvor jeg jo skal bruge bilen fra morgenstunden af pga. at jeg skal ud og gøre rent! Anyway, jeg sender en sms til min coaching buddy på hendes amerikanske nummer og krøller tær over at det koster kassen og sms'e til hende - og skriver at jeg ikke kan få bilen op men at jeg selvfølgelig gerne kommer og henter hende i lufthavnen og hjælper hende hjem med sine kufferter i bussen/metroen, jeg skriver også at jeg savner hende helt vildt og glæder mig utroligt til at se hende igen.

Da jeg kommer hjem omkring midnat fra hendes lejlighed sætter jeg alle de våde klude over i vaskekælderen, syntes ikke at jeg ville lade hende komme  hjem til så mange beskidte våde klude, jeg sidder troligt oppe og venter på at de bliver færdige så jeg kan smide dem i tørretumbleren, så de kan være klar til at jeg kan tage dem med op til hende idag.

Mens jeg sidder dér får jeg en mail fra hende hvor i der står "Hey DA, det er helt okay med i morgen og med din bil, det skal du ikke tænke på. Vi mødes bare senere på dagen til brunch ikk? Jeg tænker jeg bare tager en taxi fra lufthavnen. Er på vej i lufthavnen nu og sidder og spekulerer på om det ikke bliver storm snart så flyet først kan lette imorgen...." jeg skriver en sms tilbage at jeg så ikke kommer og henter hende i lufthavnen men at jeg glæder mig til at se hende og at hun bare kan ringe eller sms'e når hun er klar til brunch. Jeg ved så at hun får sms'en når hun lander i Danmark.

Tror du så ikke jeg får en sms her til morgen hvor i der står "Hey er lige landet. Så jeg venter dig ikke i lufthavnen? Jeg tænket du kom derud som aftalt, så nu har jeg laved en aftale med at besøge xxx og xxx i sommerhus senere men vi kan da lige snakkes ved" Øhhhhhhhhhhhhhhhhhh?????

Er det bare mig som lige har misset noget her? Skrev hun ikke netop i mailen at jeg IKKE skulle komme i lufthavnen fordi hun bare tog en taxi og at vi så skulle mødes senere som det hele tiden har været aftalen? Og så pludselig har hun en aftale med nogle andre mennesker?

Hold nu op hvor blev jeg skuffet da jeg læste hendes sms, det var som en bølge af skuffelse der kom imod mig - jeg skrev tilbage "Aiii du skrev jo i mailen at du tog en taxi og at vi skulle mødes senere!!
:( Havde sådan glædet mig" - Den har hun så ikke svaret tilbage på - OKAY pilgrimsvandring here I come!

Jeg kan slet ikke tage når folk bare sådan tænker at aftaler, løfter osv. er noget som bare er la la la - SPECIELT IKKE når min coaching buddy er så meget inde i Ennegrammet og VED hvordan en 6'er som jeg reagerer på løftebrud - jeg er trofastheden selv og ville aldrig bryde et løfte selv, eller i hvertfald meget meget sjældent!

WTF!

Nu vil jeg lave min pakkeliste færdig over pilgrimsvandringen og så smørre mig en skrabet madpakke og så vandre ud til Halvanden med min rygsæk bare for at mærke vægten :) Se dét gør mig glad at tænke på!!

Ingen kommentarer: