tirsdag den 14. juni 2011

Pakkeliste til Pilgrimsvandring

Jeg har nu pakket min taske færdig - helt færdig! :)

Tøjet jeg skal have på ligger i vindueskarmen og ved siden af står min toilettaske og venter på de sidste få ting og så er jeg good to go - venter bare lige på at kassekreditten går i orden med banken så jeg ikke skal gå og være urolig over om banken nu tager min gård mens jeg er væk!! Dét kan jeg slet ikke holde ud at tænke på!!

Når den er i orden kan jeg lægge terminsydelserne til betalingsservice på dén konto og gå med ro i maven, at have økonomisk ro er noget af dét jeg skatter allermest i hele verden har jeg fundet ud af - godt nok er det lånte penge på en sådan kassekredit men jeg har har brug for pengen og jeg kender mig selv godt nok til at jeg ved at jeg vil betale dem tilbage, hver og én krone - dét tænker jeg at banken også ved for ellers havde de vel ikke lånt mig pengene?

I går aftes mens jeg var oppe hos min coaching buddy - mere om det senere - har jeg fået en mail fra et par som bla. skriver "Vi har fået et godt øje til din gård og er meget intersseret i at vide hvad den koster? Dét er nemlig lige stedet for os :)" OKAY! Nice - jeg har i dag sendt dem en pæn mail tilbage og så må vi se, jeg tror nu ikke inderst inde at det bliver til noget - jeg har fået MANGE af sådanne henvendelser efter alt medieomtalen og ikke én af dem er gået videre end til mailen - folk tror de kan få min gård for en slik fordi den ser ud som den gør - eller også så er det fordi de ikke har en clue om hvad jord og ejendomme koster, selv med finanskrisen skal min gård ikke koste under 3 millioner. Før finanskrisen var den offentlige vurdering 5,7 mio, nu er den pga. skaderne vurderet til - hold fast, 1,5 mio!

Nå men altså nu må vi se hvad der sker på dén front, I think nothing men jeg vil lade tvivlen komme mit håb tilgode her :)

Hvor kom jeg fra? Nåe jow, i går efter at min coachingbuddy brændte mig af skrev hun måske 10 sms'er til mig fra kl. 10 til kl. 16 - SÅ tydeligt at hun havde dårlig samvittighed og selv om det var lidt ondskabsfuldt af mig så lod jeg hende stege lidt i sin egen dårlig samvittighed, jeg svarede nemlig ikke på én eneste af hendes beskeder, hvilket er meget ulig mig.

Først så skriver hun jo at hun tager i sommerhus, så skriver hun at hun alligvel ikke tager i sommerhus men at en af hendes veninder kommer og at jeg er velkommen. Jeg svare ikke. Så skriver hun at nu tager hun lige en lille lur og jeg kan bare sms'e hvis jeg kommer op. Jeg svare ikke. Så skriver hun at nu kommer veninden om jeg kommer. Jeg svare ikke. Så skriver hun om jeg har lyst til at komme op til aftensmad. Jeg svare ikke. Så skriver hun at nu tager hun ud og handler ind, om jeg har lyst til at komme og spise med. Jeg svare ikke osv......

Jeg havde det faktisk rigtig dårligt med at ignorere hende, det er ikke særlig pænt at gøre sådan noget og jeg bryder mig ikke selv om at blive ignoreret - og ifølge min livsfilosofi så skal man aldrig behandle andre mennesker ringere end man selv vil behandles, men liiige denne ene gang så syntes jeg at hun fortjente det, hvor ledt det så end lyder.

Det endte dog med at jeg tog op til hende og spiste aftensmad, havde egentlig planlagt at hun skulle op til mig og spise når hun kom hjem og at jeg ville inviterer hende når vi spiste Brunch - har for flere uger siden købt ind til at vi skulle grille, bla.  har jeg købt hendes yndlingspølser Ostepølser (pwaddeer) osv. men det må så blive en anden gang.

Mens vi var deroppe ringer viceværten, han er på vej og vil at jeg skal komme så jeg kan få min bil ud af kælderen - skulle jo bruge den i dag her til morgen, men vi er lige gået i gang med at spise og drikke øl så dét gider jeg egentlig ikke, aftalen var også at han skulle ringe FØR han kørte og ikke når han var der - han blev såååååå insisterende og blev bare ved og ved med at argumentere for at han kunne komme og hente mig og bla bla - jeg har det sådan lidt, hvad fanden er det du ikke forstår? Vi har lige taget den varme mad af grillen, skulle jeg så køre fra varm mad og veninde for at hente en bil op af en kælder som jeg så alligevel ikke kan få ned i kælderen i morgen når jeg er færdig med at bruge den og dermed kan se frem til en lang række af parkeringsbøder?

Jeg tror han blev sur over at jeg ikke kom, men jeg mener vi havde jo en aftale om at han skulle ringe FØR han kørte og det gjore han ikke - hvad er det for noget med folk og deres total ringe hukommelse og lyst til at overholde aftaler?? SÅ pisse irriterende!

Men i hvertfald, vi fik NOK AT DRIKKE! Take my word for that - jeg havde de vildste tømmermænd da jeg vågnede her til morgen, jeg trode det var løgn!

Jeg var gået i seng med fuld make-up iført bh og t-shirt og nada ellers!!! Ja dér lå jeg i min seng i nøjagtig samme stilling som da jeg lagde mig om aftnen med bar mås og t-shirt og bh!!! Ohhh sikke et syn for guderne!!! Og mine tær var SÅ sorte, forstår slet ikke at de kan blive så sorte! Damit jeg var fuld - kan slet ikke huske at jeg er kommet hjem, cyklede hjem hvilket jo egentlig er ulovligt når man er fuld men hvordan jeg er kommet hjem kan jeg ikke huske, men jeg kan se på sms'en til min coaching buddy om at jeg er kommet godt hjem er sendt kl. 02 i nat......vækkeuret ringede kl. 07!! Auchhhhhhhh!

Men jeg kom op og jeg fik skrevet det læserbrev færdig som min ældste lillebror skal til eksamen i imorgen hvor han bliver student (forhåbentlig) Jeg ville så gerne være hjemme for at fejre ham men han gider ikke fejres så han har valgt at tage med nogle venner ind til byen, vildt mærkeligt hvis du spørger mig, at blive student står som en af de største begivenheder i mit liv, langt større end da jeg fik min master diplom i England - hvor der iøvrigt ikke var én eneste til at fejre mig, dét var så antiklimaks agtigt. Jeg havde kæmpe en hård kamp for at få min uddannelse og så gik jeg ind til cermonien, fik mit diplom og tog bagefter hjem til min køjeseng........alene......mærkeligt mærkeligt men let by gones be by gones.

Bagefter måtte jeg så op på cyklen og afsted til mine rengøringsjobs - og det var som om at Hr. Gud ville straffe mig for at ha drukket dagen før - dagen startede nemlig med styrtregn! Nice med regn når jeg skulle cykle ud på det ydre Østerbro på grænsen mod Hellerup - jeg ved ikke hvor langt der er men jeg er herre dårlig til at cykle og for mig var der SYGT LANGT!! Og jeg var så flad da jeg kom frem, havde den vildeste hovedpine ever og hver gang jeg skulle bukke mig ned var jeg ved at brække mig!

Bagefter cyklede jeg til Vesterbro og gjore rent dér også - jeg er lykkelig for at jeg fik hævet min timeløn hos netop denne her dame fra 150 i timen til 200 kr i timen for er du gal der var beskidt (igen) i hendes lejlighed!! Ikke at jeg normalt syntes jeg kommer let til mine rengøringspenge men her, her kommer jeg helt sikkert på overarbejde!

Der var simpelhen så beskidt på gulvet, et sted har hun tabt noget mad på gulvet og så har hun simpelhen trådt det ned i gulvet i stedet for at tørre det op!! Hvem gør sådan noget?? Og så tvivler jeg på at der er blevet støvsuget overhoved siden jeg sidst var der - men altså når jeg ser bort fra det så tror jeg måske at denne her dame er en af de mest taknemlige personer jeg har gjort rent for og dét luner helt vildt inden i - hun er SIMPELHEN SÅ GLAD når jeg har været der og jeg får de sødeste sms'er af hende hvilket gør MIG rigtig glad!! Så det er en win win situation, og så får jeg jo dejligt med penge - alene i dag har jeg fået 300 kr det ene sted og 400 kr det andet sted - det er en hel måneds madbudget!

Jeg brugte næsten 80 kr på at sende pakker i dag - min lillesøster bliver 32 på torsdag og jeg har fået forgyldt den halskæde som vi skændtes om da jeg var hjemme i påsken til hende og sendt den hjem til Far og Mor med et kort, jeg valgte at sende den dértil fordi at hun ikke er hjemme i dagtimerne og så kan hun først få sin gave når hun har hented den på posthuset og det er jo lidt fjollet ikke at få sin fødselsdagsgave på sin fødselsdag - og Mor er jo hjemme hele dagen.

Jeg sendte også en gave til min lillebror som jo bliver student i morgen onsdag, det var bare en lille gave, ville gerne have givet ham noget specielt men det har jeg ikke råd til - og dernæst så fik han langt over 10.000 kr sidste år da han blev 18 år på en konto jeg havde laved til ham da han var baby, så det må være nok lige nu - så kan jeg altid give ham noget mere når jeg engang får vendt denne her synkende skude af et økonomisk liv!

Jeg fik også sendt kvitteringerne for min Paradis Is mysteryshoppe besøg, så jeg kan få nogle penge :)

Jeg måtte købe to is under mit besøg - jeg havde valgt den Paradis Is butik som ligger i Magasin, dvs. lige over for mig så der var ikke så langt hjem - desværre havde jeg ingen at tage med ud til gratis is, så jeg valgte at købe to is og så gå hjem med dem - den ene står nu i fryseren og den anden spiste jeg med stor velbehag på min tagterasse selv om den sikkert ville ha smagt bedre med selskab
I morgen skal jeg ha købt Mors 60 års fødselsdagsgave, jeg ved godt hvad hun skal have men for at købe det skal jeg ud til en bestemt butik i Frederiksberg Centret da det er det eneste sted jeg ved man kan få gaven, Mor ønsker sig en silkeundertrøje fra Rose Munte, den skal jeg så gøre klar til at sende lige inden jeg tager afsted - Mor har nemlig fødselsdag på St. Hans altså d. 23 juni. Tænker at jeg sender gaven til Firmaet i min lillebrors navn så han kan hente den og give den til Mor på hendes fødselsdag, hun skal nemlig ikke vide at den er kommet for så er det jo ikke en rigtig overraskelse! :)

Jeg har også hørt fra Hr. Højesteret i dag - vildt vildt mærkeligt! Ud af det blå giver han lyd fra sig - det er over én måned siden jeg har hørt fra ham......altså mænd er virkelig specielle!! Han skriver:

"Hej Deirdre-Anne, Jeg har godt set at du har haft ringet og jeg har hørt din besked og jeg kan bestemt godt forstå at du syntes jeg er en røv med øre! Sagen er den at jeg har deadline på bogen på fredag og knokler i døgndrift. Derefter tager jeg på ferie med ungerne og kommer  hjem til en uges intens redigeringsarbejde bagefter. Derudover følte jeg mig nok også klemt af hele situationen sidst og har ikke rigtig kunnet find ud af hvad jeg mente mom det hele. Må jeg ikke ringe til dig på et tidspunkt hvor jeg har lidt luft og kan tænke klart... :) Håber alt er ok hos dig. KH X"

Okay - så efter én måned svare han tilbage på min besked.........jeg svarede igen at jeg gerne lige ville ha én ting på det rene og det er at aldrig har sagt at han er en røv med øre, sådan noget ville jeg aldrig sige men dernæst så var det helt okay med mig han kunne bare ringe når han engang fik tid. Ganske kort sms - jeg har det sådan, jeg gider simpelhen ikke lægge mere energi i mænd jeg ikke har forelskelses følelser for. Feks. ligesom Hr. Højesteret og Norman - jeg syntes de er vildt søde at snakke med og jeg er facineret af deres hjerner og måde at være på men jeg har bare ingen følelser for dem i kæreste retningen - faktisk ville jeg næsten ønske jeg havde for jeg er efterhånden bange for at jeg aldrig kan få følelser for nogen igen.

Jeg har forresten også i weekenden sms'et meget meget lidt med Norman, jeg ville egentlig gerne vide hvor meget vand jeg skal have med på pilgrimsvandring - flere siger at 2 liter er nok, Norman skrev, dagen efter selvfølgelig, at jeg skulle ha mellem 4-6 liter med men han uddybet det aldrig, jeg mener er det hver dag eller indtil kroppen er klimatiseret, hvordan bære man alt det vand, er det nemmest i dunke eller i en camelbag osv. Total egoistisk, jeg hjalp ham meget da han stod og skulle afsted, jeg gav ham pakkelister og gode råd om hvordan han kom til St. Jean Pied-De-Port i Frankrig, jeg fortalte ham om sengelus og hvordan man skal undgå dem osv men tror du egoisten vil hjælpe mig? Nej - hvor er det bare dårlig stil, og mangel på pli og morale - sådan fungerer verden ikke, man bliver nød til at hjælpe hinanden, han er jo selv ret hurtig til at bede om hjælp men han er ikke særlig god til at sende hjælpen videre - jeg burde selvfølgelig ha vidst bedre men jeg er bare et menneske der hurtig glemmer de dårlige ting og kun husker de gode.

Men skidt, nu skal jeg videre og snart er jeg afsted på vej over Pyrenæerne! :) Min coaching buddy vil så gerne at jeg bliver hjemme nu da hun er kommet hjem - tro mig det er også fristende, men på den anden side så har jeg bare vented så længe på den her tur at jeg bare føler jeg må afsted, det ufede er selvfølgelig at når jeg kommer hjem igen så er hun rejst til New York - igen igen, jeg tror jeg kommer hjem lige før min fødselsdag hvilket er lidt øv - der er nemlig aldrig nogen som er hjemme på min fødselsdag, alle er ude og rejse.........og jeg er bare træt af at være alene på min fødselsdag, som i år også falder på en hverdag så folk er jo på arbejde :(
Aldrig skal jeg lave en baby der bliver født i sommerferien, that's for sure! Min fødselsdag ligger så oven i købet i uge 29 hvor ALLE bare er væk, så udover at den ligger i sommerferien så ligger den også i en rigtig træls uge.......21. Juli er ikke en god dag at have fødselsdag på, i hvertfald ikke når man er single.

I mandags gik jeg en tur, satte mig først i Kongens Have men der var så mange mennesker at jeg ikke gad være dér så jeg gik videre og fandt en trappesten som var lun af solen og satte mig dér mens jeg bare nød at solen varmede mine krop. Jeg sad længe bare med lukket øjne og solbriller på og nød livet og mine tanker for fremtiden.......

Pludselig slog det mig at jeg sad lige overfor dét hjørne hvor jeg 21. Juli 2009 gik og græd mens jeg trak min cykel, altså på min fødselsdag for to år siden hvor jeg lige til en forandring havde skændtes med mine forældre. Jeg var netop flyttet til København imod deres ønske og dét gjore dem så afsindig vrede at vi ikke talte sammen i 1½ måned og dérfor var jeg alene på min fødselsdag da alle var ude og rejse men dér går jeg på en lille gade og trækker min cykel da en Shik eller det tror jeg han var, det var en indisk mand med en kæmpe turban og snoet overskæg og iført traditionelt indisk tøj kom gående imod mig, da han passere mig vender han sig om og kikker på mig mens han siger på engelsk "You have a very lucky aura" Jeg kikker på ham fra bag mine solbriller og begynder at stortude mens jeg siger "I don't feel very lucky" og så går jeg hurtigt videre.......stalkkels mand, det var helt sikkert ikke hans mening at få mig til at græde.......og havde jeg været skarperer havde jeg jo spurgt ind til hvad han mente - jeg har aldrig før eller siden set en sådan mand, hverken i Danmark eller i udlandet.

Det var NØJAGTIG her jeg gik, lige ud for skiltet med "blind vej" da jeg i 2009 på min fødselsdag mødte den indiske mand......tankevækkende......
Mens jeg sad på min varme trappesten og nød stilheden i et ferielukket København hørte jeg pludselig lyden af en spraydåse - jeg drejer hoved og ser to unge fyre stå og male grafittig på vejen.......ca. 2 meter fra mig!

Den ene maler og den anden filmer og holder vagt - jeg forstod ikke lige helt hvad det gik ud på men som den super journalist jeg nu engang er så rykkede jeg selvfølgelig mit lommekamera frem fra inderlommen og fik knipset et par billeder - jeg tænker at det må være en eller anden slags happening, et statement eller noget  - havd det været en bygning de havde maled på så havde jeg meldt dem for hærværk men vejen er i orden, eller det er det vel egentlig ikke men det er okay, det går jo af igen når det regner og bilerne køre henover det som de malede - ej faktisk er det vel egentlig ikke okay men ja......ikke NÆR SÅ SLEMT som hvis de havde maled på en bygning, lad mig sige det sådan.

De stod med en lyserblå spraydåse og malede én hajtand...

En maler, en filmer og holder vagt.....

Og så fik de ellers fart på og småløb væk......

Hajtandsgrafittig??

Bagefter ringede min søster og så talte vi sammen i en times tid og så gik jeg hjem og ordnede mine camino ting........... :)
Jeg ville lave en pakkelist-video og lægge på youtube, har fundet en som er laved af en engelsktalende mand og den er rigtig god men kan ikke finde nogen danske og overhoved ikke nogen til en pilgrimsvandring men fik det ikke lige gjort - jeg gik dog taget et par billeder af mit grej! ;)


Camino ting......

Ohhhhhhhhh so ready!

Jeg har også laved en pakkeliste og den kommer her:

Pilgrims Pas! (Kan fås i St. Jean Pied de Port eller i enhver anden by hvor du starter)

En god let vandretaske – max 6 kg = 35 Liter.
Vandrestave i aluminium
Gode dyre sokker (Samme antal som underbukser)
Ordentlige vandre sko, ikke støvler - mine er Rebookk Nordic Walk
Zip bukser med aftagelige ben (Tyndt Stof/Trope udgaven)
Ét par shorts/Leggings
Én T-shirt
Én undertrøje
Én langærmet T-shirt
Én varm bluse/jakke evt. en fleecejakke m/hætte
En solhat
Et regnslag til at tage på dig selv og udover tasken
Klip-Klapper i letvægtsmateriale
Underbukser + 1 Bh (samme antal som sokker - jeg har to par sokker og to par trusser med)
Et hurtigtørrende håndklæde
En toilettaske der kan hænge op
Shampoo – lille udgave
Solcreme – lille udgave, høj faktorer
Deodorant – en halv brugt udgave
Tandbørste
Tandpasta – en halv brugt tube
Kam til håret – letvægtsmateriale (Jeg har valgt at droppe kammen og reder i stedet mit lange hår med fingerne)
Sæbe til kroppen (Jeg har en halvt brugt stykke sæbe med)
Ansigtscreme – put over i en lille plastik beholder
Creme til massage af muskler feks. Tea Trek – lille udgave
Ladyshaver/Barbermaskine
Flydende vaskemiddel – i en lille flaske
En lille toilettaske til fødderne
Sæt to nåle i foret af den lille toilettaske
Compeed vabelplaster til hæl, tå, fod mv.
Alm. Plaster – det hvide er bedst til at klistre på varme fødder
En lille tube fodcreme
En pakke med Panodil (10 stk.)
Neglesaks – som også kan bruges som neglefil og renser
Ørepropper!
Solbriller
Etui til Solbriller
Mobiltelefon
Oplader til Mobiltelefon
Lille Lomme Kamera med stort memory card
Oplader til Kamera
Lommelygte – lille eller en pandelampe
En guidebog med Albergue oversigt og strækninger
Sommersovepose
Silkepose til inden i soveposen
Flydende myggespray – MEGET MEGET VIGTIGT da det bruges til at spray på madresserne før du skal sove så du undgår sengelus!!!
Bæltetaske/Pengebælte til når du efterlader din store taske
Pas
Kontanter – ikke større end 50 euro sedler
Kreditkort
Forsikringskort
Donorkort
Livstestamentekort
Dagbog
Kuglepen
En god bog til de stille stunder
En rulle wc papir hvor pappet inden i er taget ud
5 sorte skraldeposer – små – til wc-papir efter ”naturbesøg”
Desinficerende gel til hænderne – lille udgave
5 store sikkerhedsnåle
Nøgler t/huset – sættes fast med sikkerhedsnål inden i tasken
Peberspray og/eller Kniv

Hvis du sidder og læser det her og har nogle spørgsmål, så skriv endelig så skal jeg svare så godt jeg kan på alt.

Dernæst, som pige er der jo risiko for at man får menstruation på turen, jeg har dog valgt ikke at tage tampax og bind med - jeg tænker at kvinder over hele verden har menstruation og de klare sig jo alle sammen på en eller anden måde, så det gør jeg vel også - jeg kan købe hvor jeg kommer frem i stedet for at tage noget med som jeg ikke får brug for.

Dernæst så har jeg også valgt at få farvet mine øjenvipper inden jeg tager afsted så jeg ikke er helt "usexet". Mine øjenvipper er helt hvide når de ikke har mascara på og sidste år følte jeg mig så flad og kikset når jeg så mig i spejlet at jeg denne her gang har loved at ændre på dét, bla. ved at farve mine øjenvipper, jeg lakerer mine tånegle inden jeg tager afsted. Jeg har også valgt at holde alle mine bluser i "piget farver" og købt mig en rød bøllehat.

Dernæst så er det godt at veje sig og måle sig inden man tager afsted, altså måle lår, mave, talje osv og så veje sig - skriv det hele ned på en lille seddel og læg det ved din tandbørste herhjemme - trust me du bliver glædelig overrasket når du kommer hjem!!! :)

Klokken er nu 23.30 og jeg er overhoved ikke træt - var træt hele dagen og "kom så til" at sove fra kl. 19.30 til kl. 21.10 - FLOT! Så nu kan jeg slet ikke sove.......men det var dæleme dejligt men en lur......hihi......minusset er bare at jeg er så enorm lækkersøvnig, jeg mener virkelig jeg kunne så godt bruge et knald lige nu, lå inde i sengen og sov i bh og g-string og da jeg vågnede lå jeg længe og struttet med måsen og tænkte på hvordan det ville være hvis jeg nu havde haft en kæreste som jeg lige kunne kalde på og så ville han komme ind og se mig ligge dér med en meget lille g-string på og bare bede om at blive knaldet.......arghhhhhh hvor noget møg at jeg ikke har en kæreste eller bare som min. et stabilt bootycall!!

Gad da helt vildt godt at Hr. Højesteret kom forbi lige NU og knaldet mig og så gik igen så jeg ikke behøvede at lægge rent sengetøj på igen...........*fnis*......hvor er jeg ond, men jeg gider virkelig ikke ha ham til at sove her, ikke i dag that is, ville dog gerne bare ha hans krop (og diller daller) *suk* og *ØV!*

Forresten, var inde i byen i lørdags for at finde Valerie Gellers nye bog "Beyond Powerful Radio" - den er så ikke kommet til Danmark endnu - øv for det. Men altså, jeg så denne her plakat for en ny bog, prøv at læs hvad der står på den........

SYGT dårlig appetiser til en bog.....!! Hvad sker der lige for det?

Er det bare MIG som syntes at det er en vildt dårlig plakat? Ville du måske få lyst til at læse en bog hvor blikfanget og appetiseren er "Stooooooop" Jørgen stoppede og så var campingvognen omside på plads." Ej vel! Hvem fanden har dog laved denne her plakat? Og endnu værre, mon personen har fået penge for det? Hvis dette er det mest sindsoprivende fra bogen, så er det jo en dødsdømt bog, en virkelig DÅRLIG bog - normalt vælger man jo en passage fra bogens om vil skabe nysgerrighed hos læseren til at købe bogen og læse mere - får denne her passage mon overhoved NOGEN mennesker til at blive nysgerrige??

Damit jeg gad godt vide hvem der mon vil læse denne her bog på baggrund af dénne plakat..........NOT I!
Tænker at folk som vil læse denne her bog må være de samme solk som læser Se og Hør, i min fordumsfule hjerne er dét folk uden hjerne inkl. min Gudfar som altid skal vise mig Side 9 pigen........klamme stodder!

Har fået en mail fra min coaching buddy der på det kraftigste argumenterer for at jeg ikke skal tage afsted, jeg mener det er da skønt at lave noget med hende men hun skal jo arbejde i løbet af dagene så hvad skal jeg så lave? Bare sidde og kikke og lave ingenting og vente på at det bliver tirsdag så jeg kan gøre rent og eftermiddag så vi kan "lege"? Ej.......jeg ved godt at vi så kommer til at overlappe hinanden med at hun rejser tilbage til New York når jeg kommer hjem d. 15 juli men det er der jo ikke noget at gøre ved........

Nu vil jeg prøve og se om jeg kan få sovet noget mere - er så meget i underskud på søvnkontoen

1 kommentar:

Jannie sagde ...

Hvor er det skønt for dig at du skal afsted, du har bestemt fortjent det :O)
Håber du får en fantastisk tur, og at du får alt det ud af det du ønsker.
Glæder mig til at høre om det når du kommer hjem...

Masser af hilsner Jannie