mandag den 21. maj 2012

Ennegramkursus

Har været på ennegramkursus med it manden i dag - bum bum sidder og tænker over hvad jeg mon egentlig forventede at få ud af at være på et sådan kursus med ham/en kæreste?

Ingen af vores typer er blevet gennemgået i dag (jeg er en 6'er og It manden er en 5'er) men jeg kan mærke at det faktisk påvirker mig mere end jeg egentlig vidste skråstreg vil indrømme overfor mig selv, at han ikke er et af de slags mennesker der er god til at give bekræftigelse......jeg trænger, længes og hungre efter at blive bekræftet!!!

Dermed ikke sagt at han skal stå og sige "du er sød og du er lækker og du er sprød og du er klog og jeg elsker dig højre end ilten i mine lunger" bla bla shit hver dag, men bare engang imellem.....bare lidt?

Feks. da jeg hentede ham i går hos en kammerat efter at jeg havde været på marked (solgte for 2725 kr) så sagde han ikke én gang at han havde savnet mig - først da jeg direkte spurgte om han havde savnet mig så sagde han ja - og call me crazy men i min verden så gælder det ikke.......det svare til når en pige frier til en mand, det er no go og ikke den rigtige måde. Hvis jeg selv skal søge bekræftigelse hos it manden så kan jeg jo for pokker lige så godt være single og gå ud og knalde en eller anden stodder i ny og næ når jeg trænger til at blive bekræftet ikke?

Nå men altså - dejligt vejr i København og på marked i Århus i går, er blevet bondebrun så det basker men jeg må jo ligne det jeg er....

Skal hænge boligopslag op for fitnessdamen, jeg har tydeligt skrevet til hende at jeg vil ha 400 kr forudbetalt før jeg går i gang, så igen igen i dag gik jeg ned for at hente pengene som skulle ligge i en konvelut i centret til mig - der var naturligvis ingen penge......
 - og 400 kr er stadig sygt billigt taget i betragtning af at jeg selv skal skrive opslaget, printe det, klippe alle snipperne til, købe tegnestifter og tape og hænge lortet op. Jeg har det næææsten sådan at jeg simpelthen ikke fucking gider - men det er 400 kr som jeg hårdt har brug for, selv om jeg næsten der dér hvor jeg føler at der står "tør mig i røven" på ryggen af mig - hun tager selv 500 kr i timen......men nægtede at betale mig 600 kr, så vi endte på 400 kr og så havde hun frækheden eller ja kækheden af hængige af hvordan man ser på det, at bede mig om at sætte MIT EGET telefonnummer på sedlerne og besvare opkaldene for hende - dét var jeg dog stærk nok til blankt at afvise.......hvorfor fanden skulle jeg dog gøre det?? Hun må være mental!

Ja jeg har været heldig mht. at finde lejlighed men jeg mener bestemt heller ikke selv jeg er kommet sovende til min lille penthouse crib, it was hard work!

Jeg har desuden forsøgt tre gang i sidste uge at komme i kontakt med ham jeg laver PR for, ang næste skridt i vores PR kampange, til sidst sendte jeg en mail - jeg har intet hørt tilbage......jeg er total frustreret!! Manden bryster sig af at han er en af de få i DK der tjener penge på sit produkt men jeg får nul løn (til tiden that is) og jeg får nul respons....what to do??

Samtidig ville coaching damen høre mig om jeg ikke ville lave noget "pro bono" arbejde for hende, altså med andre mindre fine ord - vil du arbejde gratis for mig?? Hun vil lave noget radio for unge mennesker og vil ha mig til at undervise dem, lære dem at klippe og redigere og lade dem bruge mit klippe licens til bla. Dalet, ProTools osv.......

I'm like WHAT THE FUCK får dig til at tro at jeg kan og vil arbejde gratis?? Jeg blev taget by surprise og fik ikke sagt 100% nej, jeg sagde bare at "det kan vi tale om" - men there's no fucking way jeg gider arbejde gratis for hende eller nogen andre! EVER!

Der skal penge i min lomme for regningerne betaler sig ikke ved at jeg arbejder gratis blot for at hjælpe andre mennesker - vil gemme mit hjælpegen laaaangt væk for hold nu op hvor har det sjældent gavnet mig at været særlig hjælpsom eller imødekommende mod andre!

Hvem skal jeg myrde for at få penge til min(e) termin(er)???????

Ingen kommentarer: