tirsdag den 15. maj 2012

Store Vaskedag!

It manden og jeg har meget vasketøj - (vi??) at ingen af os har mere undertøj tilbage......

Så mens han er kørt ud på kontoret så har jeg vasket tøj hele morgen - lige nu er sidst vask igang og hele mit tørrestativ på terrassen er smæk fyldt med tøj og for første gang nogensinde hænger der også herre tøj, underhyler, sokker, bukser og bluser......jeg tænkte at det måske føltes lidt mærkeligt mens jeg hængte det op....

Nå men altså vi er tilbage i København, i dag er det tirsdag og søndag var vi til konfirmation på Fyn. Vi kørte fra Århus til Fyn kl. 07.00 - og kørte fra Fyn kl. 19.15 - og kørte igen fra Århus hvor vi havde afleveret Mercedesen og skiftet til min gamle men rene og fine Prinsesse Golf kl. 21.22 - efter et pitstop hos McDonalds kl. 22 ét eller andet landet vi i København kl. 01 ét eller andet......og så hoppede vi ellers i bad efter at vi havde tømt bilen og parkeret den i kælderen og så ind og knalde for hårdt!

Det er jo ikke til at komme til at knalde når man har mange mennesker omkring sig som vi har haft de sidste par dage - og vores aftale om at knalde min. én gang pr. dag SKAL bare overholdes!!! Regardless!

Det frustrere mig dog efterhånden ret meget at jeg ikke kommer - hvorfor? Hvad sker der for det? Jeg tog en snak med It manden om det for et stykke tid siden og sagde at når jeg rettede på ham så var det altså ikke kritik af hvad han lavede men mere fordi jeg ikke gider sige "uhmmm det er skønt" når det ikke er det og fordi jeg gerne vil ha god sex - hvis vi ikke starter med at rette på hinanden nu, i starten af et forhold, så er det ret svært at komme om et halvt eller et helt år og sige "Søde, dét der du laver nu, det slukker mig" - derfor er min teori at det er bedst at sige det NU i starten, så det gør jeg. Håber det snart bære frugt med sig!

Nu er det jo ikke sådan at jeg aldrig kommer, jeg kommer bare ikke hver gang og det plejer jeg at gøre, oven i det er tre af mine 4 dildoer afgået ved døden.....sikke noget LORT!


Lad mig se, hvad er der mere at fortælle? Jow, mandag sov vi længe fordi vi begge var så kvæstede efter søndagens "tour-de-danmark" med et knald oven i, sov ikke før kl. 03! Så vi hyggede fra morgenstunden og jeg spiste frokost med min radio journalist veninde på Le President ved Storke Springvandet, ikke et anbefalelsesværdigt sted!

Bøffen i vores burger var så gennemstegt at kødet smuldrede (!) værtinden som ikke talte dansk var små sur da vi klagede og vi ventede i 44 minutter på at få burgeren selv om vi bestilte da vi trådte ind af døren (vi havde sådan et DownTown bevis på at vi kunne få burgerne) og da vi så klagede og skulle ha en ny burger ventede vi lige yderlig 32 minutter.....NOT worth my time!

Næste gang tager vi på Bishop Arms, de laver fandeme hyleme gode burgers!!!

Jeg har desværre ikke fået gået i næsten halvanden uge, det er skidt, virkelig skidt for jeg kan mærke at jeg har jitter i mine ben - skal så meget ud og gå i rask trav. Sidst jeg gik var jeg oppe på næsten 7 km på 1 time og 2 sekunder så jeg ved jeg kan!

I øjeblikket er Far ved at prøve at skaffe mig forsikringer - 1. juni har jeg ingen forsikringer overhoved efter at Nykredit Forsikring sagde mig op da sagen blev afgjort i retten......det er forfærdeligt at tænke på at jeg ingen forsikringer har!!

Her er lidt billeder fra den seneste tid

Ude i Far og Mors garage stod dette her maleri som jeg kan huske fra min barndom og fra Mormor og Morfars tid af - så hvorfor stod det pludselig i en garage?? Jeg spurgte Mor om jeg måtte få det og *wupti* blev jeg maleriejer!! Eneste skade der er sket på billede er at malingen er gået lidt af i venstre side foroven (de tre små hvide prikker ved tulipanerne) Jeg vil se om jeg ikke kan finde en maler der kan "lappe" det, det burde ikke være umuligt....
Er det ikke et SMUKT maleri??

Mens jeg gjorde rent i tirsdags inden It manden kom, kom jeg til at støvsuge et bælte op.....

Det sad SÅ GODT FAST at jeg måtte bruge vold (og kvindesnilde) til at få det ud igen....men både bæltet og støvsugeren overlevede - heldigvis!

Her sov It manden og jeg hos hans forældre - jeg er netop kommet op fra badeværelset og har set at It manden har "redt senge!!!" OMG mænd altså! Jeg kan sku da ikke efterlade et soveværelse hos mine Svigerforældre som ser sådan ud!! Så jeg rete det igen og lagde det lyserrøde sengetæppe som du svagt kan skimte mellem dynerne i fodenden på sengen igen OG jeg hang vores våde blå og grønne håndklæder op til tørre!!

View fra soveværelsesvinduet....SÅ hyggeligt også selv om det regnede... og var piv koldt!

Her er den fine buket jeg købte hos Bering House Of Flowers til It mandens mor. Buketten kostede 350 kr.

Jeg har lidt travlt nu og er egentlig også lidt træt af at jeg nærmest aldrig har tid til at blogge mere, eller dvs. når jeg har besøg har jeg ikke tid fordi jeg aldrig er alene og jeg nægter purre at åbne bloggen når der er folk i nærheden - specielt også fordi It manden låner min computer ret tit da han ikke har nogen i øjeblikket - han går og venter på at Apple kommer med en ny model.

Men jeg skal på posthuset og hente It mandens fødselsdagsgave som PostDanmark har "glemt" at udlevere til mig - jeg fandt ud af at den var i DK nu fordi jeg havde et track and trace nummer, ikke fordi de har smidt en seddel i postkassen! Lorte firma!

Jeg har en grum mistanke om at der er kommet told på pakken......ak og vej......det bliver dyrt det her!

Har allerede mavepine over næste måneds husleje.....arghhh!!

Gotta find more work and make more money but how??

P.S: Jeg svare på mails og kommentare en anden dag, jeg har læst dem alle og er glade for hver og én, det er blot tid jeg mangler - alenetid!

Ingen kommentarer: