torsdag den 31. maj 2012

MONEY in my damn pocket!

Vildt nok!

Vågnede i morges, ringede til It manden via facetime og lå og fik øjne sammen med ham, stod op, gik i bad og satte mig ved computeren.

Maiken kommer her om et par minutter og så skal vi spise frokost sammen, mens jeg sidder ved computeren bimler min telefon, det er firmaet jeg lejer ud igennem's app som It Manden har installeret på min telefon der fortæller mig at jeg har mail....

En mand og en dame der lejer deres über nice lejlighedER ud ved Nyhavn er kommet til at lave en dobbelt bookning og vil høre om jeg kan hjælpe dem - så nu kommer der et ægtepar fra Zürich og bor i min lejlighed fra 5. juni til 8. juni....

Ved du hvad jeg får for det?

292 EURO PR. NAT!!! Det er mere end 8000 kr! Ohhh keep on coming, så er alle mine pengeproblemer døde!

Det hjælper i hvertfald gevaldigt på terminspengene!! Hold da op!

Så jeg har lavet en liste og når Maiken er gået køre jeg i Ikea og køber de ting jeg ville ha ventede med at købe til jeg havde fået mine PR penge, som jeg regner med ikke kommer rettidigt som altid....men nu bliver jeg jo nød til at ha tingene, bla. skal jeg ha nogle andre vaskbare dyner så jeg ikke skal dele dyner med fremmede mennesker (pwadddder tanke!)

Mine dyner er KUN til It manden og min familie!

Så skal jeg også ha nogle blomster til vinduet, lidt mere sengetøj, en ledning til at hænge min lampe op med, jeg skal ha hængt to billeder op, købt to små måtter til døren, som falder i et med gulvet. Det er mere fordi jeg selv ved hvor meget skidt jeg slæber med ind udefra, og hvad gør andre så ikke når de er her?

Men OMG tænk at der er noget som lykkes for mig! Yiiiibiiiiiii!!!

1 kommentar:

Veronika sagde ...

Ååååå så dejlig for deg!! Ønsker deg en riktig god weekend:-)