onsdag den 23. maj 2012

....has left the building!

Så er It manden rejst hjem til Spanien og jeg savner ham helt vildt!!

Har lige læst mit sidst indlæg igennem - er super træt og orker ikke at lave en dyyyb beskrivelse men kort fortalt så vågnede It manden kort efter at jeg postede sidste indlæg, han vendte sig om i sengen så han lå med hoved i fodenden og kikkede ind til mig i stuen, hvor jeg sad i min røde sofa næsten nøgen.

Vi snakkede lidt, jeg var begyndt at blive træt og endte med at lægge mig ind til It manden i fodenden af sengen og dér lå vi så og snakkede i næsten én time - jeg kan ikke helt i detaljer huske hvad vi sagde til hinanden men vi blev gode venner igen og fik snakkede ud.

It manden havde ikke kysset mig og lagt op til at knalde fordi jeg havde sagt jeg var træt.....jeg tænker at han ville tage initerativ fordi han ville mig - men på en måde kan man vel sige at han respektere mig ved ikke at prøve at knalde mig når jeg har sagt at jeg var træt??

Anyway, det var en suuuper morgen!!! Og en suuuper dag på Ennegramkurset, selv It manden fik noget ud af det hele!! :)

Da vi fik fri kl. 17 gik vi på Sticks'n'Sushi og bestilte take-away, mens vi ventede drak vi en øl og jeg så ene af gravide damer og babyer over alt, sjovt som jeg pludselig blev skruk (det var dog heldigvis væk i dag!)
Da vores mad var færdig gik jeg ind og hentede det mens It manden sad udenfor, i vores pose havde damen puttede to øl.....men vi havde jo fået vores øl udenfor.....samtidig havde de været mega flabet overfor os og givet en møg service (syntes jeg hvilket jeg aldrig før har prøvet på en Sticks'n'Sushi!) så djævlen for i mig, jeg greb posen og skyndte mig ud af døren, rev fat i It manden og sagde "Kom" mens jeg gik så hurtigt jeg kunne mod næste hjørne.....total øltyv!!

It manden sagde at det var deres eget problem og at jeg ikke skulle ha dårlig samvittighed over det, men jeg blev simpelthen så *doooo* agtig bagefter at jeg nærmest fik grineflip af bare skam - jeg burde SÅ MEGET ha sagt det til pigen ved skranken!! Men igen, hun var en ko!

Da vi kom hjem rullede vi gardinerne ned (i tilfælde af at naboen kom ud på deres terrasse så kan man nemlig kikke ind i soveværelset hvis de kikker skråt) hoppede i bad og gik ind i seng, med hoved i fodenden! :)

Så smurte jeg it manden ind i olie og gav ham massage og så talte vi lidt mere sammen (SÅ skønt!) og så smurte han mig ind mens han nussede mine baller.....det endte med at han næsten stak en finger op i måsen på mig mens han legede med min mis.....jeg kom for hårdt! Ohhhh yes baby mere af dét!!!

Bagefter var jeg SÅ våd at det sjappede da vi knaldet, helt seriøst det lød som når man går i vandpytter!!! Så nussede vi noget mere, talte noget mere, spiste sushi i sengen mens vi så De Tre Musketer og så knaldet vi igen.......århhhhh en HELT FANTASTISK dag!

Helt sikkert, det var fantastisk at blive nusset i måsen, er jo total måsefikseret men det var endnu mere fantastisk at vi fik talt ud sammen og at jeg hørte It mandens version af dagen og af hvad han syntes - det var bare helt amazing....

Her til morgen knaldet vi igen inden jeg fulgte ham op til bussen til Lufthavnen i Sverige, hvorfra  han fløj ud og hjem til Malaga.

Da jeg kom hjem fik jeg tømt bilen for alle vores ting, inkl. nogle onde tunge kasser med vin som It manden skal ha her i min lejlighed, jeg fik også taget opvasken (yiiik!) vasket sengetøj, håndklæder, viskestykker og tøj. Min vasketøjskurv har aldrig været så fyldt som den er i øjeblikket! Hold nu op hvor er der meget vasketøj når man er to!!

Jeg gjorde også badeværelset rent - jeg ved ikke hvad det er med mænd eller med It manden men kors i skuret hvor hans pis lugter!! Det lugtede så meget at jeg kunne lugte det mens jeg selv sad og tissede (og han var på vej til Sverige!) Hvad sker der lige for at ha pis der lugter sådan??

Er det mon alle mænds tis der stinker som en pisserende må ha lugtede i 18'tallet??  OMG hvor er det klamt! Men jeg fik skurret hele bruseren inkl. stenen, steriliseret toilettet, hængt dyner til luftning, hængt vasketøj op og tusind andre ting.
Bagefter kørte jeg i Bauhause og købte altankasse beslag til min terrasse og bagefter i Jem og Fix og købe altankasser til 39,95 kr pr. stk. - kunne SÅ godt tænke mig at lave en lækker terrasse men pengene er ikke til det, så det bliver en budget terrasse men ved du hvad, så nyder jeg den også det mere mens jeg er hjemme....

Men NU er jeg møg træt, har fået tun, ris og grønsager til aftensmad og sengen er endnu ikke redt til natten - gotta gooooo


P.s: Har svaret på ALLE kommentar (tak for dem!) og emails - billeder kommer i morgen

Ingen kommentarer: