tirsdag den 22. maj 2012

Midt om natten helt lyst

Det er vel nærmest midt om natten men der er helt lyst udenfor - klokken er 05.44 og det er nu anden dag i træk jeg vågner på nøjagtig dette tidspunkt, og hvad bedre der, jeg føler mig helt udhvilet!

It manden sover inde i sengen, eller det tror jeg han gør, han blev lidt stille pludselig så måske han ligger og lytter til at jeg skriver - who knows? I så fald kan han også høre at jeg sidder og prutter....

I går aftes da vi gik i seng havde vi ikke sex - jeg havde ellers tidligere på dagen til ennegramkurset sendt It manden en sms om at han i aften skulle være min sexslave, my beg and call - og jeg mente det men som altid bliver det sent inden vi kommer i seng og hvis vi skal tidligt op så dur det ikke for mig at sove kl 23, når det så er sagt, så var jeg også bare lidt "touchie" efter kurset og efter at jeg havde prøvet at få it manden til at forstå at det for mig var ER vigtigt at blive bekræftiget....
 - jeg tror desværre ikke han forstod alvoren af hvad jeg sagde.

I går aftes kyssede vi end ikke hinanden godnat....... JEG VED GODT at jeg nu kommer til at lyde som mine veninder der sidder og taler om hvad deres mænd IKKE gør, hvor jeg bare tænker så tag dog for helvede selv initerativ men jeg er bare (allerede) ved at være træt af at tage action selv, hele tiden....

Jeg har altid haft sådan en følelse af at jeg bliver maskulin og kluntet hvis det altid er mig som tager action, feks. når jeg havde et random knald, men det er også en god måde at få tingene overstået på....problemet er bare at jeg med it manden ikke ønsker at få "tingene overstået" jeg vil gerne nyde "tingene" med ham - men det er nærmest ALTID mig som tager action, laver det første move...og i går aftes da jeg undlod at kysse ham godnat så kyssede han heller ikke mig.....ingen tvivl i mit hjerte om at han ville ha kysset mig hvis jeg havde kysset ham men når jeg ikke kysser ham så sker der ingenting.

It manden har også en (dårlig) vane med at gå over for rødt - jeg går aldrig over for rødt, derfor har jeg indført at rødt lys er "kysse lys" dvs. at i stedet for at stå og irritere sig over at der er rødt lys og at man ikke kan gå, så kan vi lige så godt udnytte tiden til at kysse, men igen er det kun mig som gør det, it manden gør det ikke.....

Jeg havde sådan en lyst til at knalde i går aftes, til at It manden skulle kneppe MIG, holde om MIG, slikke MIG - jeg havde endda i detaljer fortalt ham hvad jeg gerne ville ha, men han gjorde intet.....I'm like, WTF IS HAPPENING?

Jeg ved at han ligesom jeg gerne vil ha sex min. hver dag, så bring it on! Now do me alright....
 - men nej.....

Og så er det igen at denne her latterlige tanke strejfer mig, er jeg mon ved at være pre-menstruel eller er det her et reelt problem for mig?

Jeg tror det sidste men tænker at det også kan komme til udtryk pga. det første - nå nu gider jeg ikke skrive mere om det, jeg vil blot glæde mig over at jeg snart får lidt alene tid og at jeg snart skal igang med min terrasse, min lille elskede have.....ahhhhhh onsdag kom kækt!

Ingen kommentarer: