lørdag den 18. februar 2012

I LOVE Skype!

Har netop talt med it manden over skype i mere end 3 timer :)

So nice!

Min badedragt fra Huit købt på Asos.com er endelig kommet, jeg prøvede den foran ham via skype.....eller ja jeg tog den på og trådte så hen foran kameraet :)

Har SÅ MEGET at fortælle om retssagen som har taget en utrolig uvented og uforudset - men DEJLIG vending i dag!

Er dog så træt at du må ha det hele til gode til i morgen - nu vil jeg sove og så op og gøre rent i firmaet og så ud på Loppemarked i Låsby http://www.detblaamarked.dk/LAaSBY og købe den fine designer lampe jeg så sidste lørdag og som jeg, sparsommeligt nok ikke købte fordi manden ikke ville sælge den for 25 kroner - i mellemtiden har jeg så fundet ud af at den koster 1200 kr som ny.......og at den udgave jeg fandt var den originale fra 1970'erne som jeg husker fra mit barndomshjem. Håber den er der endnu :)

Vi tales ved


P.s: har fået to bumser mere - var så glad her den anden dag da jeg kunne konstatere at jeg ikke har haft én eneste bums i næsen i 1 1/2 måned, hvilket er helt nyt efter at jeg er blevet opereret. Nu florere de så bare udenfor næsten, så som på kinden og hagen......

Har også fået svar på alle mine prøver fra lægen - jeg er 300% sygdomsfri, som antaget :)

Ingen kommentarer: