mandag den 20. februar 2012

Jobsamtale

I skrivende stund sidder jeg skrup sulten i min elskede røde sofa i København, jeg kørte herover i går aftes og gik på hoved i seng - men jeg er stadig træt! Helt vildt træt!!

Om lidt vil jeg lukke og slukke her og gå ned og købe mig noget at spise hos bageren, sagen er den at når nu retssagen er aflyst i dag, fordi jeg allerede har vundet den!!!!! 400 x :)  så kan jeg lige så godt tage til den jobsamtale som jeg egentlig havde meldt fra til.

Jeg søgte allerede i 2011 dette job, men er først nu blev kaldt til samtale og mod alle odds så falder samtalen sammen med at jeg skal i retten, og da de ikke kunne eller ville ændre datoen måtte jeg melde fra - men så blev sage jo afgjort på en helt anden måde og *wupti* nu er jeg i København på vej til samtale!! :)

Boy I hope I get it!!

Men altså, mad og så afsted til jobsamtale og bagefter afsted om jylland og i morgen........puha i morgen skal jeg ned til It manden!!!




3 kommentarer:

Veronika sagde ...

Dette er en blogg jeg kan like,rett fra leveren og direkte :-) du har herved fått en leser fra Norge :)

Deirdre-Ann sagde ...

Jammen dog, en læser helt fra Norge!!

Min blog ender med at blive helt international :)
- håber du kan forstå mit til tider, håbløse danske sprog (og stavefejl)

Vero sagde ...

Din nye leser/følger fra det høye nord,forbi polarsirkelen!
Etter en langvarig affære med en dejlig dansk mann som sluttet med ett brak i oktober,så er jeg ganske god i dansk... iallefall om dere ikke snakker så fort;-) De sørgelige menn,kan ikke leve med dem,ei heller uten dem! Riktig god tur til Spanien,venter spent på oppdateringer!