lørdag den 11. februar 2012

Jeg lever...

stadig - er bare i jylland og har MAX travlt så der kommer først noget mere i aften eller i morgen :)

Men der er knald på pejsen (Far og Mor er jo ikke hjemme til at sige at jernet ikke må blive hvid af varme....) og jeg har lige handlet ind (på Far og Mors regning) så i aften skal mine små brødre (på 18 og 19 år) ha "Mexicaner Aften" :)

Mums - og hvor har jeg dog tænkt meget på It mande de sidste par dage........puha er det et godt eller et dårligt tegn?

Tænke tænke....

2 kommentarer:

Finn og Eva sagde ...

Hej, jeg bryder lige lidt ind i hyggen ved den varme ovn for at stille et spørgsmål, som på ingen måde handler om mad eller hvidt jern.
For snart længe siden lagde du en kommentar på min blog vedr. en stol, du skrev at du havde 12 stående i kælderen, og nu vil jeg høre om du stadig har de stole og om du er interesseret i at sælge dem????
Vil du svare mig på mail: eva2049@gmail.com eller tlf. 40452049
fortsat rigtig god søndag

Eva fra Fantast-fabrikken

Deirdre-Ann sagde ...

Hejsa - jeg svare dig via din mail :)