torsdag den 8. marts 2012

Tiden der gik

og pengene der forsvandt...

Det burde mit indlæg hedde! Jeg havde 250 euro med ned til Spanien hvilket ca. svare til 1900 kr og de er ALLE brugt og jeg har endda brugt flere penge end de knap 1900 kr!! Jeg forstår det ikke for It manden betalte ret meget.......men så skulle jeg lige betale ca. 10 euro pr. dag til frokost og da de her mennesker ikke går ind for at dele regningen, kunne jeg godt regne ud at restaurants daddy hver dag tjente ca. 4 euro på os - udover drikkepenge!

Jeg er jo utrolig meget til nøjagtig og lige penge! Dernæst så gider jeg ikke lægge 10 euro eller 13 euro når jeg feks. kun har spist og drukket for 11,34 euro - men det er lidt svært at være påpasselig og jyde agtig når de andre er mere runde i slaget....

Jeg lånte it manden 40 euro til en polo t-shirt på den der racerbane som vi var på, som jeg ikke fik igen - eller, dvs. han har betalt så meget andet at det ikke betyder noget i regnskabet, det er helt sikkert stadig mig som skylder ham penge men alligevel.....det er penge der forsvandt!

Jeg havde regnet med at få råd til et par sko når jeg nu var dernede, har mine gl. vinterstøvler som er virkelig gamle, men ingen overganssko, dvs. de næste sko jeg har efter mine vinterstøvler er mine slangeskindssko med sløjfen, men de er liiige en anelse for høje til at jeg kan holde ud at gå i dem til daglig - næste sko derefter er mine ballarinaer og det kræver total godt vejr for at ha sådan nogle på i Danmark og så har jeg klip-klapper...

Så jeg mangler et par overgangssko - og dem fik jeg så heller ikke købt i denne omgang.

I dag, efter samtalen som endte med at jeg ikke fik jobbet.....jeg var ikke den rette stemme de søgte, snøft snøft det var ellers et super godt job hos Discovery (og det var dem der kontaktet mig mens jeg var i Spanien!) men efter jeg havde været dér gik jeg på apoteket for at købe skælshampoo og en graviditetstest - har desuden bestilt tid hos lægen på mandag til at få prævention og ja, til at tale om hvad testen viser når jeg tager den i morgen....

Da jeg ville betale virkede mit dankort ikke......krise og pinligt, eller hmmm nej ikke pinligt. Jeg er efterhånden vant til at kortet ikke virker, eller det har jeg været, her siden jeg fik arbejde i september har jeg ikke haft decideret kort problemer men det havde jeg så nu. Jeg måtte lægge tingene til side og gå ned i banken.

Det viser sig at mit kort er spærret og at chippen er ødelagt, så det kostede mig lige 150 kr for et nyt kort og en ny kode......!!""#€%&/()=?`?=)(/&%€#"!§

Bagefter, ned og købe tingene og så hjem og trøstespise en pose p-tærter for lige at smide lidt ekstra kilo på røven som jo ikke er blevet mindre af at ha været i Spanien og ha været væk fra min fitness i én måned! Hende jeg lavede PR for har skrevet at jeg godt må træne gratis hos hende, jeg er dog stadig lidt pige sur over at hun sådan snyder mig og ikke vil betale mig penge - og så har hun desuden ikke udbetalt min løn endnu, selv om den skulle falde i dag.... - men jeg burde nok tage imod tilbudet ikk?

Min søster, som syntes hun er en SO siger at jeg ikke skal smække døren bag mig, da man aldrig ved hvad det kan bringe med sig....

Måske jeg bare skulle tage derned?

Hmm nå men da jeg var inde i banken siger bankmanden, som er virkelig ung: Grunden til at du ikke kan hæve 1000 kr på din konto er, at der kun er 349 kr disponibel......!! Øhhhh!! Jeg fattede intet, havde jo lige tjekket min konto, der var 17.000 kr - når jeg har betalt termin her til d. 30 så er der kun 5000 kr på, men tanken om at der kun var 349 kr og dermed ingen penge til termin var lige ved at slå mig i gulvet liiiige dér i banken!

Så siger kejen: Nåeee øhhh det var mig der kikkede forkert....det er jo din opsparingskonto! Arghhh din KO! Du gjorde mig BANGE!

Nå men der er penge til termin og jeg har penge i pungen og i næste måned er hmmm ja næste måneds problem....jeg aner dog ikke hvor pengene til næste husleje skal komme fra, med mindre jeg åbner min kassekredit igen.....århhh det piner mit hjerte! Plus at jeg også skal betale forsikringer i april og betale til Danmark, Central Registret for Motorkøretøjer osv......April er en dyr måned! Jeg har udgifter for mere end 20.000 kr.....av min kassekredit!

Og for at føje spot til skade, så kommer It manden på tirsdag.....

Jeg burde være himmelrygt ikk, over at han allerede kommer - men jeg kan slet ingenting mærke inden i! Hverken en "Øv nu kommer han følelse" men heller ikke en "jubiii nu kommer han følelse" - der er ingenting. Intet. Nada.

Jeg tænker det (måske) er fordi jeg ikke har nået at savne ham endnu. Mon han savner mig? Han siger ikke noget. Han skal herop for at oplærer den nye sælger i firmaets system, en sælger min gl. chef har ansat uden at spørge de andre i firmaet til råds om - It manden var ikke happy, han vidste intet om en ny kollega før den dag manden mødte op på arbejde!!

Nå men han kommer der og så taler han allerede om at komme igen i påsken.....altså d. 30 marts og så frem til hmm 10 april.......puha det er meget tid sammen! Jeg kan nærmest ikke overskue det og det er bestemt ikke fordi jeg ikke kan li ham, for det kan jeg godt - jeg går bare fra at være 99% alene til at være 110% sammen med en hele tiden og det er mega hårdt! Han siger også at han er vant til at være alene men det genere ham åbenbart ikke at vi ses så meget......

Genere det mig? I don't know. Frankly I just don't know. Faktisk glemmer jeg helt at jeg har en kæreste til daglig. Men altså, det har jeg.

Mandag aften lå vi i sengen og talte sammen, det endte med at jeg måtte spørge "hvad vi var" - jeg ville gerne at det havde været it manden der spurgte, men han er liiidt langsom i betrækket til tider og jeg som hader uvished ville bare ha vished inden jeg tog hjem. Tænker på om jeg også havde været okay hvis han havde sagt "nej vi er bare bolle venner"?? I don't know. Men altså, i stedet for sagde han "altså kun hvis det ikke er fordi du er helt forhippet på tanken om at få en kæreste......" Jeg var sådan lidt øhhh hvad siger du?

Er JEG forhippet på at få en kæreste? Jeg kom til at sige at jeg godt kunne ha fået en kæreste i løbet af de her 11 år hvis jeg ville, så SÅ forhippet var jeg heller ikke - bagefter tænkte jeg at det ikke var helt løgn, for i mine velmagtsdage da jeg kneppet mig gennem København by night, der kunne jeg godt ha fået et par kærester eller tre, men det er jo ÅR siden men stadig inden for rammerne af sandhed. Meeen jeg blev lidt mobset over at han tror jeg er forhippet på at få en kæreste.....

Anyway, så blev vi kærester - tror nok jeg havde tænkt i mine tanker at det ville ha været en smuuule mere romantisk men ja, tanker er og bliver jo én ting og nu har jeg pludselig, for første gang i 11 år, en kæreste!

Hmmm men ja lad mig fortælle fra starten af, eller hvorfra min si-hukommelse kan huske!

Lørdag var vi ude og vandre i bjergene omkring Malaga. Vi kørte en times tid op til indsøerne omkring Malaga by, hvorfra hele byen og området får sit vand fra - der var GUDE SMUKT! Are you kidding me!

Prøv at se farven på det vand!

Til at starte med gik vi ned af bjerget..... (og jeg glemmer naivt nok altid at man også skal op igen!)

Mit første live vandfald!! Men det så nu ikke særlig indbydende ud, så ingen svømmetur til mig

Prøv at følg bjergsiden med øjene til højre....der går en lille og MEGET faldefærdig sti den vej rundt.....vi spurgte nogle Spanier om hvad det var til og de sagde at den var bygget til jernbanefolkene.....hmmm something missing in translation??

På vej tilbage holdt vi pitstop ved en dæmning, da det var det eneste sted der var sol. It manden havde lavede wraps med tun og salat og så masser af vand og juice, skoene af og så ahhhhh

Dæmningen var lukket eller tom eller hvad man nu siger, så der var helt stille der hvor vi sad.....skønt!

Going up again...men go mås!!


Vi travet rundt derude og gik ca. 6 km, det er selvfølgelig ikke alverden sådan rent kilometer mæssigt men det var skam hårdt nok!

Vi var først hjemme omkring kl. 21, men først kørte vi forbi et sushi sted i Fuengirola og købte lørdagshygge :)

Hele dagen fra vi tog afsted til vi ankom til sushistedet skulle jeg VIRKELIG, altså VIRKELIG skide! Vi taler om at skulle skide i så hårdt en grad at jeg flere gange var overbevist om at NU sked jeg i bukserne og blev farlig opmærksom på at min g-string sikkert ikke ville kunne samle ret meget bæ op!

Jeg har ingen problemer med at sætte mig i naturen og skide, faktisk vil jeg med hånden på hjertet hellere sidde i naturen end jeg vil sidde på et eller andet klamt spansk lokum uden sæde, af en eller anden grund er der rigtig mange steder hvor der ikke er bræt på, altså sidder man direkte på den kolde kumme!

Men ligemeget hvor vi var, så var der mennesker og da vi endelig var alene, gik It manden ikke langt nok væk til at jeg kunne sætte mig og tømme ryggen.....da vi så endelig, efter at jeg ca. har skullet skide i hmmm 9 timer ankommer til sushi stedet i Fuengirola, ja så stormer jeg ind og skider simpelthen så meget at jeg troede jeg skulle dø!!

OMG min mave!!

Da vi har spist, går vi seng og It manden vil gerne massere mig på ryggen, jeg er på daværende tidspunkt SÅ kronisk træt, fordi vi bare aldrig sover ret længe og altid kommer mega sent i seng, altså omkring kl. 02-03 og op kl. 07 - HVER DAG. Så jeg var virkelig  bare parat til at sove, plus at jeg har enormt meget luft i maven så jeg føler mig ikke særlig sexy....

It manden massere mig indtil jeg falder i søvn, jeg vågner ved at han massere mine balder - og jeg er jo total en mås-person så uhmmm men arghhh hvorfor lige I DAG?? Det ender da også med at han spreder mine baller så meget og så mange gange at det værste der kan ske, sker.......
 - du får en skilling hvis du kan gætte hvad der skete!

Jeg slår en prut! En prut lige op i hoved på manden der sidder overskrævs på mine ben......!!!

Jeg lader det lige stå lidt.......

Jeg fes min kommende kæreste lige op i hoved.......på anden date so to speak......FLOT DEIRDRE-ANN!

Jeg
FES
Min
Kæreste
I
Hoved
....



ARGHH!!

Men sket er sket og manden tog det utrolig pænt og sagde "du må ha meget luft i maven..." I was like......tror du virkelig???

Bagefter vælger den brave mand at vende mig om og slikke mig for første gang........eller jeg tror det er første gang, kan nærmest ikke huske lige af ren flovhed! Da jeg er ved at komme begynder mit underliv og spænde og jeg kan mærke at mine tarme ikke kan tåle presset af mine bækkenmuskler så jeg må simpelthen sætte mig op og sige "ikke mere ikke mere" fordi jeg var bange for at eksplodere i en kæmpe mega prut lige op i hoved på ham - en overgang var jeg endda i tvivl om der ville være "gevinst med" - jeg kan KUN SIGE en ting! Do not EVER have sex mens du har luft i maven!!!!

Bagefter gav jeg ham et blowjob som tak fordi han holdt mig ud mens jeg fes ham i hoved......men trust me, jeg var så langt fra i sex humør som muligt!!

Men så har jeg da prøvet dét...........(at jeg så kunne ha levet et perfekt liv uden den oplevelse er en helt anden sag!)

Vores sushi-hygge lørdag aften. Jeg fik en hvedeøl mens it manden drak rødvin og sammen så vi film på min computer mens vi hyggede med ild i pejsen og dynen på sofaen

Søndag lavede vi en Geocach sammen som vi placeret et sted i Malaga.......måske jeg en dag lægger koordinaterne ind.....jeg fik mig også en Iphone 4S øhhh tror jeg det er, i hvid. Den er sikkert über smart og mange vil sikkert give en arm og et par tånegle for en sådan, men jeg syntes den skaver når man taler i den, da man skal holde øret ret højt oppe for at ramme "hullet" hvor lyden kommer ud af, og dermed skaver kanten på telefonen, dernæst så bruger den mega meget strøm, skærmen er hele tiden fedte og den er besværlig at bruge når man ikke er til alt muligt IT CRAP!

Men altså, jeg kan smse gratis med it manden fra den og dét alene vil spare mig min. 300 kr i telefonregning pr. mdr. så det kan sagtens betale sig for mig i længden, da jeg i sidste måned fik en regninng på næsten 600 kr og i denne har betalt en på næsten 700 kr......normalt ligger den på 300 kr!!

Ergo, Deirdre-Ann needs to cool down mht. telefoni!!

Jeg ville gerne ha haft et rød cover, men så skulle vi ha været i et andet mall (indkøbscenter) så det har it manden lovet at købe med op til mig når han kommer. Indtil da passer jeg bare meget godt på min telefon.

Mandag var vi på arbejde sammen igen og til frokost kørte vi ud og så på nye kontor lokaler inde i Malaga, de er billigere og bedre beliggende end de nuværende. Bagefter spiste vi frokost med nogle af it mandens venner på en restaurant de kalder for "Kødhelvede" - da der KUN serveres kød......jeg syntes det var mega nasty, kun ren kød uden andet til.....

Need I say at jeg fik mega dårlig mave? Igen? Om det så var fordi jeg spiste smeltet ost eller om det var fordi jeg spiste ren kød og intet andet (udover osten) skal jeg al være usagt men av av...

Smelted ost - Uhmmm men det går liiige i måsen!

Kød kød og kød - og et par kartofler der ikke smagte af noget og så hvid brød.....og chili og mere KØD!


Tirsdag tog It manden fri fra arbejde og så gik vi op med Geocatchen på det bjerg vi havde udseet os, bagefter skulle jeg til lufthavnen og da it manden havde sat mig af, opdaget jeg at jeg ikke havde nogen kontakter i min nye telefon, jeg kan end ikke ring til min mor!

Jeg kommer så i tanke om mine forældres fastnetnummer og efter to forkerte forsøg får jeg også fat i min søster. Flyet er næsten 45 minutter forsinket og jeg er mega træt da jeg kommer hjem til mine forældre.

Jeg går nærmest på hoved i seng og står op næste dag kl. 8 og køre til København kl. 10, da jeg skulle over og lave noget gratis PR - hvilket gik rigtig godt.

Torsdag, altså i dag, har jeg brugt på samtale (som jeg jo ikke fik......) banken og en middagslur....til aftensmad lavede jeg spagettie og kødsovs og det smagte til en forandring super godt! Resten står i køleskabet og i morgen fryser jeg det ned når det er helt koldt.

I morgen skal jeg mødes med Lita på Ludwigsen på Vesterbrogade, Sofie er blevet syg og kan derfor ikke komme med. Lita skal ind og ha sin første paryk på lørdag......så hun trænger til at party før tænker jeg og jeg elsker bare at party!

Lørdag kommer Anabell, hun skal føde om under én måned så det bliver sjovt at se hende igen, jeg har købt en fin gave til hendes baby i Spanien, de ved jo det bliver en dreng så jeg har købt et "drenget" badesjal til ham. Jeg skal nok tage billeder og lægge ind.

Hmmm hvad er der mere sket? Min lillesøster har det rigtig svært i øjeblikket, hun er jo blevet fritstillet med 3 mdrs. løn og bonus men er samtidig single og sidder i et hus hun ikke gider bo i og aner ikke hvad hun vil med fremtiden - faktisk minder hendes situation lidt om min for et par år siden da jeg sad alene på gården med penge men uden en fremtid......jeg føler virkelig med hende og prøver alt hvad jeg kan for at muntre hende op. Tror bare ikke det virker.

Jeg ville ønske hun ville tage sin månedsløn og rejse ud i verden, komme lidt væk fra den situation hun sidder i, hun får jo løn uanset om hun sidder i huset og kukkelure eller om hun sidder på en Bounty ø - og hun har jo pengene til det! Hvis jeg havde råd rejste jeg med!

Da jeg kom hjem til min elskede og MEGET savnet lejlighed, så den sådan her ud!!!


Hvem sagde støv??

Støv støv støv UBER alles!

Og hele lejligheden har slået revner.....her er det mit skab der har revner over alt


Nedenunder er de gået igang med at slibe gulvene af i kontorene - og der er åbenbart ikke tæt i etageadskillelserne for HELE min lejlighed inkl. inde i skaben og skufferne er HELT dækket af hvidt pulver støv!!

Når jeg løfter tøj kan se jeg at det er beskidt fordi det har fået støv på sig - jeg ved ikke om jeg orker at sige noget til viceværten, håber bare snart på at det der byggerod er ovre, orker simpelthen ikke mere gejl med larm, støv og mere uendelig LARM!

Ude på gaden kan jeg høre at det er "lillefredag" dvs. torsdag aften og alle de studerende (tror jeg?) giver den gas på gaden, jeg gad da så godt at det var mig - men på den anden side så skal jeg virkelig til at spare! Spare spare spare!!

Og NU skal jeg sove sove sove - vil til fitness i morgen så jeg kan begynde weekenden med god samvittighed, har virkelig taget på mens jeg var i Spanien......jeg kan endda både se og mærke det og skal jeg tage efter It mandens lorte vægt så vejer jeg 67 kg!!!

ARghhhh! Jeg er 159 høj - håber fandeme hans gadges lorte vægt er kaput!








2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tillykke med kæresten :)

Håber ikke du i disse minutter freaker over et resultat på graviditets testen, glæder mig til at læse videre med om det nye forhold.

Kh anonym

herymeelon sagde ...

Here is the actually meritorious travelling for me professionally. Direction strait you're largely on the very best doodlekit When i identical-possessed witnessed. Invest with regards to putting up that will state-of-the-art information. That is meticulous exactly what When i has been with regards to searching for. Tynde kondomer