onsdag den 21. marts 2012

Til Norge

Dette indlæg er redigeret kraftigt pr. 23. Marts 2012



Her på det sidste har jeg fået en del besøgende og kommentarer fra to herlige jenter i Norges troldefyldte land, dette indlæg er til dem - og alle andre som måtte føle at de mangler lidt opdatering på Deirdre-Ann's total fucked liv!

Spørgsmål 1: Hvor mange søskende har jeg?

Jeg har 5 HEL søskende og én halv - men da et menneske ikke kan være halvt, plejer jeg at sige at jeg har 6 søskende MEN, det lyder mere cool at sige at "Vi er 6 børn med samme far og mor" - der er jo efterhånden så mange mennesker der avler børn på kryds og tværs, at man nærmest tager det for givet at hvis en familie består af mere end to børn så er det dine, mine og vores børn, altså sammebragte familier.

Mine aristokratiske aner, som jeg egentlig slet ikke tænker over til daglig, men det ser lidt blæret ud på skrift - kan slet ikke holde UD at folk bliver skilt og gift og at mennesker tager familiestrukturen så hmmm løst. Jeg mener at børn har bedst af at vide hvor de kommer fra, ha en far og en mor, ha et solidt navn med pondus og fortid i, så de aldrig rigtig føler sig alene, fordi mennesker før dem har levet et liv med netop dét navn.

Og det er sådan jeg er opdraget - og nu er jeg igen på vej ud på et skråplan.......det var mine søskende vi kom fra!!

Anyway, hele mit liv har jeg haft en store bror, som i dag er hmm 38 år og bor i Østrig, hvor han er gift med en østrigsk kvinde/dame (?) på 27 år og sammen har de netop fået deres første barn. En dreng. Min storebror i Østrig hedder Norman.

Min anden storebror er bum bum.... 36 år og bor i Sverige, hvor han er forlovet med en svensk pige fra Skåne. Min bror i Sverige har to små hvidhåret drenge på snart 3 år og på 6 år, de er mit et og alt! Hans kone er sygeplejerske på et privathospital i Skåne.

Så har jeg én søster som jeg er opvokset med. Hun er i dag 31 år. Hun er ordblind men udannet designer og frygtelig dygtig og en super paragrafrytter når det kommer til hvem der har ret i hvad - hun siger ofte selv at hun burde være uddannet Advokat fordi rettigheder og bestemmelser tænder hende for vildt (!) Min lillesøster er single i øjeblikket og har ingen børn og bor til leje i et af vores forældres ny renoveret huse i samme by som mine forældre dvs. ca. 500 meter (max!) derfra. Hun er gude smuk, slank og med helt lyst hår fyldt med slangekrøller og så har hun, ligesom min mor og mormor kæmpe babser!

Så har jeg min ældste lillebror. Han er i øjeblikket i lære som trainee i en butikskæde i Jylland, hvor en af mine gamle kollegaer fra Dansk Supermarked er chef. Min lillebror er 19 år og bliver 20 her i slutningen af April. Han elsker biler og må ha benzin i blodet for han  har altid været helt skør med biler og så kan han efterligne ALLE bilers lyde med munden....! Ret imponerende faktisk. Han er 192 cm høj og hærde bred, ikke tyk men bred. Han er også mega lækker, lyshåret med vandblå øjne og et kækt smil. Da han blev født var jeg SÅ lykkelig!

Så er der min yngste lillebror, han er 18 år og bliver 19 år til August. Han er familiens yngste hvilket han 200% godt ved! Han interesserer sig slet ikke for biler men elsker at ha en. Han er mega fodboldnørd. Min lillebror går i øjeblikket på HHx og er færdig til sommer, hvorefter jeg håber han skal på højskole for han er slet ikke moden til at komme ud og i lærere. Han er 183 høj, har blond hår (som alle os andre, minus min ældste storebror som snart har helt brunt hår ligesom far) og grønne øjne. Han har 6 pack på maven på vej til en 8 pack og elsker sin krop og elsker at træne for at holde sig i form til hans store fodboldkarriere slår igennem ......hvilket jeg godt ved aldrig sker men han må jo gerne håbe!

Og så har jeg en far og en mor, ingen bedsteforældre, de er alle døde.

Nå, det var min familie!

Spørgsmål 2 er slettet!


Spørgsmål 3: Har it manden mødt mine forældre?

Nope!!
Og lige så meget lyst jeg havde til at han skulle møde dem i lørdags og til at de skulle møde ham, lige så lidt lyst har jeg i dag til at de nogensinde EVER skal møde hinanden!

Min familie er jo sindssyg!! Og jeg vil hellere holde ham væk fra dem så længe som muligt!



5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du lever et helt fantastisk liv! Ja det er anderledes end 99% af alle andre men hvor mange ville ikke bare sætte sig ned og tude og aldrig komme videre? Jeg kender ikke din historie 100%, faldt bare over din blog men du skriver KANON GODT, ærligt og ligefrem. Mennesker som dig skal nok klare sig! Det er fattige ord men jeg mener det!

Mette

Veronika sagde ...

SUpert innlegg,me likey!

Godt å høre at vi er flere som har familie from hell ;-) Min er klin dysfunksjonell,definitivt!
Familien har man ikke valgt selv,man bare har fått de utlevert. Så kan man begrense selv hvor mye man vil ha med de å gjøre. Jeg har vært selv nødt til å sette grenser for min egen familie da de kjører over meg. Det ble ikke tatt godt imot men noen ganger er man bare nødt til å kjenne egne grenser. Fordelen med å være voksen,man trenger ikke forholde seg til galskapen fullstendig,hehe.

Som kommentaren over sier,du skriver utrolig godt. Er sikker på at alt ordner seg,det gjør det jo til slutt altid.
Stå på,vi har troen på deg!!

Ps: Du kan godt gjøre meg mega sjalu mede å poste forårsbilder fra kbh... her i NordNorge er det regn,snø,4 grader pluss,og mest bare grått! TRor jeg skal drikke meg full fra alt i helga,har for mye sørgelige menn å tenke på. Øv, de menn!

Anonym sagde ...

Jeg kan ikke helt forstå hvorfor du gør dig ulejligheden med at anonymisere din familie og kæreste, når det tager under 2 minutter at google sig frem til hvem du er ud fra de oplysninger du giver?
Det er vel kun et spørgsmål om tid før nogen der kender nogen der kender dig kommer forbi.

Deirdre-Ann sagde ...

Hej Anonym - tak for din information!

Jeg har selv tænkt meget på om det er for nemt at finde mig, men det kan være at dette indlæg måske var FOR meget i detaljer? Er det ud fra det indlæg du har fundet frem til mig?

Du må meget gerne skrive til mig på min email deirdreanndk@aol.com og fortælle mig hvad det var der fik dig på sporet.

Selv om jeg kan stå ved alt hvad jeg skriver, så er der naturligvis ting jeg ikke ønsker alle (jeg kender) skal vide, så det ville være en stor hjælp hvis du vil skrive til mig.

Kageleg sagde ...

Nu da jeg har set, hvad du har redigeret, så kan jeg godt se, at der var information, som kan gøre det lige lovlig nemt at google sig frem til din identitet.
Bortset fra det, så fik jeg ellers min nysgerrighed stillet mht til din "nye søster", som jeg altid syntes var et sjovt udtryk, som kan gøre en (eller i hvert fald mig) utrolig nysgerrig.