mandag den 13. april 2015

At Miste Et Får i Flokken...

Ligger på maven i min seng hos mine forældre og skriver - hvilket egentlig ikke burde være en udfordring men da jeg har et ret stort svej i lænden, gør det ondt i min lænd (lige over måsen hvor ryggen buer) når jeg ligger på maven med en pude under hoved og skriver, eller bare brugere computeren.

Ligger jeg med min telefon, så ligger jeg oftest på siden, da jeg ellers får knald ond i ryggen. I øjeblikekt tror jeg dog at min ømme ryg (lænd) skyldes at jeg har knoklet igennem med at møblere lejligheder og gøre rent. I morgen skal jeg hjælpe min Mor med at gøre rent i deres Gæstehus, hvor der tjekker 5 håndværkere ind i morgen aften.

Pt. er jeg ved at uploade billeder af den lejlighed jeg lige har klargjort, den er blevet SÅ fin, virkelig, selv om jeg total var ved at miste modet i torsdags og fredags.

Hende Frk. DingDing som jeg lukkede ind i lejligheden er noget nær det mest usoignerede menneske jeg nogensinde har set - jeg er total i chok eller var, nu er jeg kommet mig. Hun lugtede ikke men ellers var ALT andet på hende så mega klamt at jeg sprang chock tilstanden over og gik direkte til ice-cool-mood! Hun mindede mig lige meget om min nu afdøde og halv rådne Gudfar og så hende kosten som lejede min Gård i sin tid - bare mere nasty!!

I går Lørdag var jeg ude hos Anika og spise aftensmad med Barbara og alle deres børn, Walder, Anika's dødsyge mand var også hjemme. Han er så mega lam at høre på at det forstår man slet ikke, jeg kan godt høre på den måde de taler sammen på, at de ikke har det godt sammen - det er total ubehageligt faktisk, ikke for mig men for Anika som er min bedste veninde.

Jeg kunne ikke spørge til hvordan det gik med firma skiftet - jeg vil ærge mig forevigt hvis hun lader ham få 50%! Det giver overhoved INGEN mening at han skal ha det hvis de går fra hinanden - det vil svare til at jeg blev gift med Mærsk (som jo er død men i teorien) og når vi så gik fra hinanden, så fik jeg halvdelen af firmaet med mig...... øhhh WTF??!!!

I dag var både Barbara og Anika og jeg i Bilka, enten er det fordi jeg har arbejdet 12 år derude eller også er det fordi de ikke kommer nok, men de kunne bruge 2 timer eller mere på at ose derude - jeg er nok mere sådan: Ind, find de ting der står på listen, ud. Jeg har jo arbejdet der så mange mange år at jeg ved hvad de har - selv om det er mange år siden efterhånden, så jeg behøver ikke ose ose - men det gør jeg så så mange andre steder.

I dag skulle jeg ha været på Kræmmermarked for første gang i år men jeg var for busted til at pakke lørdag og så lokkede det jo at Barbara er hjemme og vi kunne mødes hos Anika til hygge (inkl. spasser mand) og desuden lovede vejrguderne mega dårligt vejr i dag søndag. Da jeg gik i seng lørdag piskede det ned - søndag blæste det men var tørvejr, mega nitten for det var jo perfekt vejr til marked. Lige NU er det slud udenfor.... ærgerligt.

I morgen skal jeg op til træning, tror MÅSKE jeg kan mærke at jeg er ved at tabe mig lidt... bare en mini my.... Gosh det ville være skønt!
Jeg har så meget fint tøj som jeg ikke har gået i, i hmmmm mange kilo (kan man sige det?) og som jeg næsten har glemt at jeg har. Jeg har det sidste halvandet år gået stort set i det samme tøj, fordi jeg er så fed om maven. Jeg kæmper virkelig en brav fitness kamp og jeg har tænkt mig at VINDE!

Appropo at vinde, i dag kunne jeg se på min blog at jeg er gået fra 18 faste læsere til 17.....! Huuu?? Dvs. én eller anden person har forladt min lille flok af læsere - ikke at jeg normalt tæller, men når jeg logger ind på min blog, står der 3 tal øverst oppe. Det ene tal er antal samlede sidevisninger nogensinde ever på bloggen. Det andet tal er antal indlæg i alt på bloggen og det sidste tal er antal faste læsere, så derfor ser jeg ret hurtigt hvis jeg får en læser mere eller hvis der ryger en i svinget. Nu er der så røget en men jeg må indrømme at jeg ikke helt kan lure hvem det er - jeg håber at personen finder en bedre blog at følge - men det kunne da være sjovt at vide hvad grunden til farvellet er?

Sidst jeg forlod en blog var det fordi der var for lidt aktivitet, altså for langt imellem indlæggene, feks. flere år - det er død sygt.

Andre gange er det måske pga. indholdet - men jeg tænker at mit indhold er det samme som da jeg startede for mange mange år siden, om end jeg nok (forhåbentlig) er blevet et bedre og mere positivt og glad menneske.

Sexniveauet er gået lidt op fra de sidste 3 år men er dog langt fra oppe på fuld blus som det var før jeg blev afsat.

Jeg har mange ting at fortælle, men jeg er top træt lige nu og desuden er nettet mega langsomt fordi jeg er ved at uploade nogle ca. 89 billeder, så godnat herfra.

P.S: Har bestilt en bog om Camino via de la Plata - hvis fitnesspigerne ikke vender tilbage i løbet af ugen der kommer, med et job, så smutter jeg på Camino igen! Basta.


Ingen kommentarer: