torsdag den 23. april 2015

Copenhagen...

I never seen you look so bright, ohh this feeling...
Citat: Tina Dickow. 

I går stiftede It manden og jeg vores første firma sammen. I dag pitcher vi firmaet/ideen/konceptet til fremmede for første gang, i København. 

Klokken er 14.53 og vi skal mødes kl 16.00. It manden er til et andet møde nu og jeg tuller rundt i København, nærmere betegnet mit old hood. 

Jeg savnet København helt ned i tæerne. Det er her jeg by far har de bedste minder fra, det er her jeg har helet mest inden i og det er her jeg har fundet mest ro i mit liv. 

Jeg elsker at jeg kan gå på gader og se på mennesker, jeg elsker at jeg er anonym, jeg elsker at jeg 100% er mig når jeg er her. Ingen indre frygt for at løbe ind i gamle spøgelser, ubehagelige mennesker med dårlige minder tilknyttet. 

Men jeg er også opmærksom på at det at flytte tilbage ALDRIG vil blive det samme som "før". 

Jeg ved nu at man aldrig, uanset hvor hårdt man prøvet og ønsker det, kan gå tilbage til "dengang" men det åbner jo også op for at man og jeg kan starte noget nyt. Et nyt København Kapitel, ikke i dag men ÉN dag. 

Lige nu skal jeg blive i Århus, det er dér jeg har råd til at bo og det er dér det er bedst for vores (MIT!!) firma at starte op. Så hvis man tror på at der er en mening med alting, ja så passer det ret godt sammen i dag og i denne sammenhæng. 

Jeg har siddet på en bænk ved Nyhavn i en times tid og kikket på mennesker, det var skønt men en my til den kølige side. Håber mit stål helbred er med mig så jeg ikke rager mig en forkølelse til mig. 

Hverken min søster eller Marita min veninde der har fået tvillinger, kunne "lege" i dag. Lidt skuffende men sådan er det. 

Note til en anden gang: Ikke ha en tung computer at slæbe rundt på, når du går i Københavns gader og ikke kan tippe det af nogen steder *øm skulder*






  


I øjeblikket sidder jeg på toppen af Magasin i deres cafeteria med super udsigt udover Kgs. Nytorv, Operaen og byggeriet. 

Jeg har fråsekøbt et par nye sko, sommersko. Dem jeg har nu som ikke er decideret sandaler er fra 2006 og gået op i syningerne og limet flere gange. Nu havde Magasin så 25% i rabat så jeg købte samme mærke men med GULD på!!! Uhhhh :)

P.S: Jeg har også fået nyt arbejde, i hvertfald i 3 mdr...

Ingen kommentarer: