torsdag den 2. april 2015

Korrekturlæsning på MIN Bog!

I dag d. 2. April 2015 kl. 18.40 sendte jeg min bog afsted til korrekturlæsning!

I'm SO PROUD of myself!! - når der nu ikke er andre til at være det, så må jeg jo selv være stolt af mig selv!

Jeg har haft It manden og Troels Bonde til at læse den igennem - ikke for stavefejl men mere for at se om der var et flow i den og om den nu også var så mega fucking god som jeg selv et eller andet sted går og tror (håber) at den er.

It manden syntes den var god - måske han er lidt farvede af vores forhold? Troels Bonde syntes vist ikke den var så synderlig imponerende - så måske det er et mega flop af en bog jeg har skrevet? Jeg har skrevet den ud fra den device og med mine egne erfaringer i tasken, om hvad jeg gerne selv vil læse og hvilken bøger jeg selv syntes er gode - det er de bøger hvor forfattern sætter sig ned på niveau med læseren og ikke antager at de ved en masse på forhånd.

Min bog kan læses af alle (håber jeg) uden forudgående kendskab til dét som bogen handler om - har dødsens meget lyst til at skrive hvad det er her, men jeg elsker mit lille private hjørne af nettet og vil derfor bare gerne være Deirdre-Ann herinde og så kan jeg være hende den anden udenfor nettet, hende som ikke aner hvad hun skal bruge sit liv på - når ingen åbenbart vil ansætte hende. *sight*

Nu skal jeg bare há sparket min Grafiker så hårdt i måsen at hende grafiske evener begynder at virke! Hendes første undskyldning var at hun var på ferie, så brændte hendes computer sammen (på ferien) hvilket jo er total belejliget når man er bagud med arbejde og allerede én gang har bedt om udskydelse af en deadline for hvilket man er blevet betalt halvdelen af det man skal ha.... !

En fotograf har jeg opgivet - det må være det bedst betalte jo i hele verden, siden ingen gider tage ét enkelt billede af mig til min bog for under 1500 kr.

Så faktisk er det eneste jeg venter på nu: Proof reading - Grafiker - og så at It manden lægger den online på nettet som en E-bog!

Og SÅ kan jeg kalde mig selv FORFATTER hvilket jeg har lyst til at gøre hver dag altid resten af mit liv - jeg har drømt om at blive forfatter siden jeg var lille bitte pige og legede alene i skoven og digtede en historie om koglefolket og kvistmenneskerne som boede i vores skov. :)

Og SÅ håber jeg på at jeg får bare liiiidt medvind i mine arbejdsmæssige sejl..... bare en my vind!

Ingen kommentarer: