fredag den 4. marts 2011

Norman Konklution #2

Forresten.......

Da jeg stod i Føtex og kikkede på nye tandbørster fordi jeg netop har læst en artikel om at ens tandbørste kan indeholde flere bakterie end et lokum (!) og at man som min. skal skifte den hver 3 måned men gerne hver 2 måned kom jeg helt ud af det blå til at tænke på min drøm i nat..............

Jeg drømte om Norman! Dét havde jeg helt svedt ud! I går nat drømte jeg om Kunstmaleren, natten i dag drømte jeg om Norman, så gad vide hvad jeg vil drømme om i nat??

Jeg husker, som i drømmen med Kunstmaleren kun en kort sekvens af hele drømmen.....

Jeg er i en stor sal, måske er det på Halvanden ude på Holmen? Men salen er stor og der er mange mennesker, jeg ser dem ikke men jeg ved der er mange andre mennesker og jeg kan føle at de ikke kan lide mig, jeg er stærkt uønsket men forstår ikke selv hvorfor og dét gør mig dybt ulykkelig, derfor sætter jeg mig med ryggen mod vægen og knæene trukket op under mig, nøjagtig ligesom jeg altid gjore da jeg var barn i skolen og jeg blev mobbet. Når jeg sidder sådan så kan ingen komme bagfra og gøre mig noget, så skal jeg kun holde øje med siderne og fronten.

Men her sidder jeg, på gulvet med ryggen mod vægen, jeg græder ikke men jeg er dybt ulykkelig inden i og meget oprevet, jeg kan slet ikke finde ud af hvad jeg skal gøre og har brug for ro.

Ved min venstre side er der et hak ind hvorefter vægen forsætter laaaaaaaangt ud til venstre. Pludselig kommer Norman og sætter sig dér, jeg tror han laver lidt gymnastik øvelser, strækker ben og flekser fod. Han kikker på mig med dét der hånlige blik som jeg kender alt for godt, et blik fyldt med foragt - jeg bliver endnu mere ked af det fordi jeg ikke forstår hvad det er som der sker.

Ud af det blå kikker Norman på mig og siger "Deirdre-Ann er der ikke noget med at du før har været arbejdsløs og ikke kan holde på et job?" Hans stemme var virkelig kold.......

De ord var simpelhen dråben over alle dråber, jeg ved ikke hvad der er sket før i drømmen men nu er det nok og jeg rejser mig op og uden at sige noget går jeg direkte over og sparker Norman lige i hoved (!) Jeg rammer ham mellem øjene og hans dyre Ray Ban Pilot Solbriller knækker i to stykker og glasset knuses, jeg ved på en erller anden måde i drømmen at hans næse ikke brækker men at det kun er hans briller som går i stykker - jeg drejer om og forsætter ud af døren og ned af vejen, for enden af vejen skal jeg dreje til højre og så til højre igen - der er langt hjem og hele tiden går jeg med øjnene i nakken så jeg kan være klar hvis der skulle komme nogen efter mig - men der kommer ingen og selv om jeg på intet tidspunkt hverken løber eller stæser afsted, så er jeg meget målfast i mine skridt for jeg ved at jeg bare må væk væk væk.......

Men tænk engang, jeg sparkede på et menneske!! Et menneske der sad ned! I hoved!! WTF skete der lige for mig? Dermed ikke sagt at jeg ikke har haft drømme om at gøre det før, for det har jeg, jeg har også flere gange haft lyst til at klappe Norman sådan en på siden af hoved som han åbenbart aldrig har fået så han kunne få banket følelsen af hvordan hans opførelse virker på andre mennesker ind i sin egen krop, men én ting er at drømme og tænke på at gøre det, noget HELT ANDET er at gøre det!!

Og jeg havde helt svedt drømmen ud, lige indtil jeg stod og kikkede på Jordan Tandbørster i Føtex og lod valget falde på endnu en lilla tandbørste med "soft" børste hoved.........

Gad vide hvad Norman ville sige hvis han vidste at jeg i en drøm havde served ham en str. 39 lige i hoved og smadret hans elskede Top Gun briller?? :) Hi Hi Hi Hi

Uanset hvor lidt velopdragen manden er og hvor lidt pli og empati han har for andre mennesker, så vil jeg aldrig sparke ham i hoved, eller andre for den sags skyld - heldigt at det bare var en drøm og at drømme, ligesom tanker - er uden beregning!!

Ingen kommentarer: