torsdag den 31. marts 2011

Sidste Dag I Texas

Klokken er 08.25 og jeg sidder i et stille men rodet hus og venter på min gl. lærerinde, hun kommer og henter mgi om 5 minutter.

Gonna be SO SO nice at komme ud herfra - HELE DAGEN I GÅR, altså HELE DAGEN, sad jeg i huset her med børn og voksene omkring mig, jeg må ikke låne bilen fordi min værtsmor mener jeg er en dårlig bilist, hvor hun har det fra aner jeg ikke og hendes mand er blevet forbudt at låne mig hans bil.........min gl. lærerinde vil gerne låne mig en af deres biler men det tør jeg ikke sige ja til da min værtsmor vil blive SÅ sur - ja ja jeg burde være ligeglad med at folk bliver sure på mig men det er jeg bare ikke - specielt ikke når jeg er her på deres bekostning - ubehagelig følelse!

Men i morgen...........I'll be on my way home!! Til MIN penthouselejlighed!! :) Og en del mysteryshopping so it's all good - og til min coaching buddy ikke at forglemme, vi har en Sushi date lørdag aften :)

Ingen kommentarer: