onsdag den 9. marts 2011

Onsdag Aften

Har netop drukket en stor fadøl med min coaching buddy inden hun skulle ud og mødes med endnu en dillerdate fra Sverige - jeg er simpelhen misundelig!

Fadøl til mig - Cider til min coaching buddy


HVORDAN er det dog muligt for hende at score så meget hele tiden? Og hvorfor kan jeg ikke? enten kommer jeg ikke nok ud eller også så er jeg for kræsen.......eller er jeg egentlig kræsen? Syntes godt nok jeg har taget nogle sørgelige typer et par gange!

Men det var super hyggeligt, og hun var top nervøs - gad virkelig godt at det var mig som havde en fræk date i aften, men det har jeg ikke - selv om det ikke helt er samme trøst så prøver jeg at sige til mig selv at jeg har noget som hun ikke har, nemlig mine camino forberedelser!! :)

Har netop i dag købt en stinkende myggespray til madresserne på vandrehjemmene så jeg kan undgå sengelus, sidste gang gik jeg dem 3 dage før jeg gik ind i Santiago og dét var slemt nok, tænk hvis jeg får dem på dag 3 denne her gang? Yakk...........ved du hvad sengelus gør? Altså bedbugs? De bider et hul i din hud og skider ned i såret og det er dét som svider.......deres "numser" er fyldt med blod ligesom en tæge eller en myg.......pwadder...... ingen jeg har mødt har endnu troet på mig og mine fortællinger om at de kravler rundt på madresserne og at deres bid ligner myggestik, men det ER altså rigtigt! Ville ønske jeg havde billeder af dem, men det har jeg ikke, jeg har kun billeder af mine arme og ben og ryg som ligner noget der er blevet skudt på med et haglgevær eller nærmere en bebe gun (haglbøsse)

Jeg har også købt mere Compeed plaster, dét er sindssygt dyrt og jeg fik 7-9-13 ikke brug for det sidste gang da jeg kun fik 2 vabler på hele turen, jeg håber jeg er lige så heldig denne her gang!
Dernæst har jeg købt en lille tube på 25 ml med Klorhexidin Plus 1% med rovitamin B5 i, det skulle gøre at små rifter og sår heler hurtigere, jeg krydser fingre for at det virker!


Via de la Plata Indkøb............. :)
Jeg har også købt et memory card til mit kamera på 32 GB så nu har jeg rigelig med plads til at kunne tage billeder og lave små video klip, seriøst jeg glæder mig meget!!

Derudover så har jeg inden for de sidste 24 timer haft hele tre personer som har tilføjet mig som venner på facebook, alle mænd og jeg kender kun den ene, det er en tidligere ungarbejder fra da jeg var afdelingschef i Bilka,  han var så super sød at jeg ud af dalle de måske hundrede jeg har haft ansvaret for, så kunne jeg huske ham bare jeg så hans navn :)

Den anden var en mand som også arbejder inden for radio branchen og som er stifter og founder af en radiostation i Sverige, han har rygte for at knalde alle piger, han skrev at han kunne se at jeg var fan af Radiodays - jeg ved godt at jeg måske burde spille mine kort bedre, men mænd som er gift og som skriver til en pige via facebook i stedet for via mail - og min private mail adresse er nem at få når man som vi begge er, er medlem af en database for radiofolk - men han vælger facebook, allerede dér syntes jeg det stinker af noget mærkeligt, dernæst så spørger han til i linje to hvor jeg skal bo under radiodays............SVIN! Jeg burde måske udnytte ham som et springbræt til min videre færden men dét kan jeg bare ikke gøre med god samvittighed - jeg ville heller aldrig kunne tage en mand for pengene og lade som om det var kærlighed, jeg kan til nød kneppe en jeg syntes er nasty én gang, men det kan jeg kun gøre fordi jeg kan lukke helt af så min krop kun er en skald, en krop som jeg bruger til noget uden at mine følelser er med - og ja ja bare kom med alt muligt pyskologisk. det er altså noget jeg kan og sådan er det. Men jeg ville aldrig kunne gøre det i en længere periode, som feks. med et job.

Feks. så går der de vildeste ryger (hvoraf jeg ved et par af dem er korrekte) om en af morgenværterne i Godmorgen Danmark (vikar) , hun startede som jeg som radiovært i jylland, faktisk på samme station - og faktisk har vi gået på samme forbandet privatskole, men anyway, hun har spilled sine kort bedre, hver gang hun har fået nyt job har hun også fået ny kæreste, ét trin op hver gang. Egentlig er der intet galt i det, men jeg kan bare ikke gøre det..........ville måske ønske at jeg havde gjort det, for der har bestemt været mange muligheder men jeg vil lave radio fordi jeg er god til det, ikke fordi jeg har en stram mis og giver et godt blowjob, nogle gange så så ærger jeg mig over mig og mine principper, men uden dem ville jeg jo ikke være mig, Deirdre-Ann......

Den tredje person som tilføjet mig på facebook var en mærkelig fyr på 26 år som var uddannet pædagog og mega grim og kikset men han slettede sin "venne anmodning" efter at jeg skrev et brev til ham om hvem han var...........mystisk, han boede i samme by som Troels fra Karel Van Mander, måske det er en af hans venner som han har sat til at "prøve" efter at jeg har rykket ham ned på Liste 4 hvor der intet er at se, selv om der ikke er meget aktivitet på min side da jeg mest bruger den til at kikke på andres sider, så gider jeg ikke at han skal kunne sidde og kikke på mig uden at jeg kan se noget på hans - hans side er nemlig møg kedelig.

(Sidder og lytter til min youtube playliste, ville ønske at jeg ejede alt den gode musik så jeg kunne tage det med mig men det gør jeg ikke, desværre = Money Money Money)

Har også talt med min advokat i dag, han ringede helt af sig selv for at forklare mig hvordan tingene skal foregå fra nu af og kaldte min tidligere lejer for en NEDERDRÆGTIG PERSON - jeg skrev det ned for at kunne huske det, vildt godt ord for et dårligt menneske, nederdrægtig..............SÅ kan man vist ikke blive et lavere menneske, ja faktisk så tror jeg "nederdrægtig" må være det sidste ord i listen af dårlige labels man kan sætte på et andet menneske, det mest ultimative dårlige ord!! Og NU kender jeg dét ord! Wicked!

Jeg har også lært andre nye ord, eller ordsprog i dag, eller sayings om du vil, jeg hørte en sige i tv at "Intet sker kun én gang i universet"
På én måde er det mega skræmmende at tænke på, dvs. alle de dårlige ting, de sker så også mere end én gang for dem samme person? Så som alt det med gården? Voldtægt? Depression? Operationer? Men ser jeg det på den anden side, på de gode ting, så er det da skønt at tænke på at intet kun sker én gang i universet fordi infinity kørere i ring - feks. forelskelse, formue, dejlige venner, egen bolig............alle de her ting, de kommer igen og dét er da seriøst dejligt at tænke på, jeg bliver helt glad ved tanken!!

(Som den multitaskende person jeg er, så lytter jeg til youtube og ser uden lyd Discovery "Ultimative Survival" med Bear Gryll, han er fantastisk - alt imens jeg blogger og spiser Läkerol gajoler)

Hvad har jeg ellers oplevede i dag? Hmmm............ intet tror jeg.......

Men en okay dag, mærkelig men okay trods alt - kan mærke at jeg tænker utrolig meget på sex (igen) og på min pilgrimsvandring, førstnævnte ved jeg at jeg ikke har det store muligheder for at få, har stadig ikke hørt fra Ayal og Hr. Romlund er out and gone og jeg orker ikke at lærer en ny person at kende blot for at kunne knalde ham og få dårlig sex - sidstnævnte derimod, dét er lige om hjørnet det går løs og jeg glæder mig som en sindssyg!!!

Har dog lige fået at vide i dag at jeg ikke kan få den bog jeg har bestilt, så dét er øv - lige nu har jeg ingen bog at vandre efter, vildt mærkeligt men vil prøve at ringe til den Spanske Turistinformation, måske de kan anbefale noget litteratur om Via de la Plata? Jeg skal også ha købt mig et spansk tlf. nummer når jeg kommer derned, vil ikke bruge mit danske simkort dernede, det bliver alt alt for dyrt i længden, så kan folk betale for at kontakte mig, jeg behøver ikke kontakte nogen som landet ser ud lige nu, jeg vil bare være i fred, mig og min rygsæk - helt alene............

Ingen kommentarer: